Kappa - nawiew nie działa

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa - nawiew nie działa

Post autor: Torell007 » 18 paź 2005, 13:02

"Blash" pisze:ciąg dalszy walki facet twierdzi ze nawinął go odwrotnie a silnik dalej chodzi w prawo i tu mam dosyc kupuje uzywany
mam taki po 200 zł ;)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

gnowy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 06 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Kappa - nawiew nie działa

Post autor: gnowy » 07 lut 2006, 11:33

Jakby ktoś maił problemy to ja też mam taki za 250 za drobną odpłatnością mogę go pomóc wsadzić na miejsce ;)
Pozdrawiam

skurek

Kappa - nawiew nie działa

Post autor: skurek » 09 lip 2007, 7:32

Na stronie www.magnetimarelli.pl znalazłem silniczek nawiewu do Kapci. Po wysłaniu zapytania ofertowego (u nich taka jest procedura otrzymałem odpowiedź, której fragment cytuję
Nr mag. / Nazwa części Producent Cena (PLN brutto) Jakość Uwagi Dostępność

Silnik elektryczny wentylatora wewnętrznego Magneti Marelli 412.48PLN Q MTC515AX 14 dni roboczych
Zamówiłem, dostałem, silnik już jest zamontowany i działa. Część jest nowa i orginalna. Polecam wszyskim

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

Kappa - nawiew nie działa

Post autor: Lewutek » 10 lip 2007, 8:09

Dobra cena za taką nową dmuchawkę z Magneti-Marelli ... zawsze nowy to nowy... też wczoraj zamontowałem nowy wiatrak Magneti-Marelli i ożywiłem "chwilowo strupiałą" klimatyzację...

I przyznaję że da się wymienić sam wentylator bez rozszczelniania klimy (wymieniałem ~1,5 roku wcześniej nagrzewnicę ciepłego powietrza i nie wyobrażałem sobie wyjęcia wiatraka bez rozszczelnienia)...z tym że przewody klimy trzeba ciągnąć...a to troche "chamskie" rozwiązanie w stosunku to kulturalnego rozkręcenia/rozszczelnienia klimatyzacji. Jeżeli po takich ciągotach nie straci szczelności to będzie dobrze.

Dziś jestem "facho-Fcem" w działaniach w podszybiu...nie chwaląc się : drinkuje :
Buraczany Wóz, "ف"opel, "ف"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1392
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - nawiew nie działa

Post autor: Luckyy » 19 sie 2007, 0:11

"skurek" pisze:Na stronie www.magnetimarelli.pl znalazłem silniczek nawiewu do Kapci. Po wysłaniu zapytania ofertowego (u nich taka jest procedura otrzymałem odpowiedź, której fragment cytuję
Nr mag. / Nazwa części Producent Cena (PLN brutto) Jakość Uwagi Dostępność

Silnik elektryczny wentylatora wewnętrznego Magneti Marelli 412.48PLN Q MTC515AX 14 dni roboczych
Zamówiłem, dostałem, silnik już jest zamontowany i działa. Część jest nowa i orginalna. Polecam wszyskim
Wlasnie dzis jestem po 'zabawie' z wentylatorem, kupilem nowy M-M w tym samym servisie gdzie kupowalem 2 lata temu auto ;-)
cena 410+7 (wysylka).
Wymina trwala ok 11h ale bylo kilka przerw na odstresowanie sie :)
Klimy nie rozkrecalem i mam nadzieje ze nie bedzie uciekal gaz bo bardzo tymi rurkami nie szarpalem.

Jesli ktos chcialby to robic to mala istrukcja jak ja to robilem:
- wycieraczki OUT
- podszybie OUT
- silnik i reszka gratow od wycieraczek (zostaja tylko kable) OUT
- ta miekka przegroda OUT
- dwie blachy (jedna po prawej 2. po lewej stronie) przykrecone na klucz 10 i kilka malych wkretow (klucz 7) OUT
- filtr kabinowy OUT (zeby sie nie zniszczyl)

i teraz zaczyna sie zabawa - odkrecanie kilkunastu nalych wkretow krzyzakiem ktore trzymaja przewody powietrzne razem.

- powinno sie udac lekko przesunac do przodu 'puszke' gdzie byl filtr i rozdzielic od 'puszki' gdzie jest silnik.
- silniczek ktory zamyka obieg zamkniety OUT
- gorna czesc puszki z wentylatorem OUT (z tylu jest jeden maly wkret wkrecony od dolu da sie go odkrecic "na macanego") ja o niej nie wiedzialem ale udalo mi sie obrocic ta 'puszke' o 90 stopni tak ze silnik od obiegu zamknietego byl na gorze i odkrecilem tego wkreta.
- jak juz ta gora puszki jest poza autem razem z jeszcze jednym elemetem (przypominajacy deske sedesowa) to obracamy to co zostalo o 180 stopni wzgledem pierwotnej pozycji - 3 wkrecy od silnika OUT
- wracmy do pozycji wyjsciowej, rozdzielamy wiatrak od obudowy i ja wyjmujemy
- wyjmujemy sam silnik.


Podana kolejnosc nie jest taka jak ja przerabialem, ale patrzac na to jak mi to szlo to moge ja nazwac zalecana ;-)

Skladanie w kolejnosci odwrotnej :D
Bardzo przydatne sa roznej dlugosci krzyzaki i taki wygiety pod katem 90 stopni z grzechotka, albo taki elastyczny ktorego mozna wyginac jak jak sie chce :)

Przed zdjeciem wycieraczek warto zaznaczyc na szybie jakie jest ich spoczynkowe polozenie zeby uniknac pozniejszych regulacji - ja trafilem z ustawieniem za 1. razem dokladnie tak jak byly przed zdejmowaniem.

P O W O D Z E N I A !!!
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”