Jeżeli będziesz miał podpięte sterowanie wzmacniacza pod radio to nie będzie problemu z aku, bo to własnie sterowanie włącza wzmacniacz (czyt. włączasz radio-włacza się wzmak, wyłączasz radio-wyłacza się wzmak)
Puki nie podłączysz sterowania wzmaka nie będzie dostawał jako tako prądu na swoje układy, więc jeżeli baardzo się nie "postarasz" to nic nie zepsujesz. Pamiętaj o prawidłowym podłączeniu sygnału: wejście/wyjście a będzie ciacik
Po to jest właśnie złacze RMT - podłaczasz sterowanie wzmacniaczem pod radio - działa to tak jak napisał Chasqui.
Ja bym najpierw porobił podłaczenia pod aku i całą resztę kabelkologii, a dopiero jak to będzie gotowe podłaczał wzmak do kabli.
Tylko jeszcze koniecznie jakiś bezpiecznik od + w komorze silnika ale bezpiecznik włóż dopiero po podłączeniu wszystkiego pod wzmak cobyś nie miał na kablu napięcia przy przeciąganiu go po aucie
Teraz tylko gdzie kupic to gniazdo na bezpiecznik Byłem już w paru sklepach motoryzacyjnych i elektrycznych i nigdzie czegoś takiego nie mają... Gdzie ja kurde mieszkam
W najgorszym wypadku - jeżeli nie masz możliwości sterowania z radia, pozostaje zmostkowanie POWER i RMT i wstawienie między mostek jakiegoś wyłącznika (ja tak miałem zanim nie zmieniłem radyjka)
W sklepie z głośnikami mają na pewno gniazda.... Wygląda tak: Bezpiecznik
Tak wygląda moje radio z tyłu. Chyba pozostaje mi wpiąc się w któryś z kabelków wychodzacych z kostki.... musze jeszcze sprawdzic który to, bo niektóre sa obciete zaraz za kostką.
No i jeszcze przydałyby się dwa przewody RCA do podłączenia głośników.
z tego co pamiętam "remote" jest niebieski (czasem z białym paskiem). tak w większości ISO jest. Ale nie uogólniam że we wszystkich, bo nie jestem pewny.
aha, pamiętaj żeby kable sygnałowe i prądowe pociągnąć innymi tunelami. Tzn. sygnał np. przez środkowy, a prąd pod bocznymi listwami. Wyeliminujesz przez to zakłócenia na sygnale, a takie czasem mogą wystąpić.