Delta '90-'91 - róznice instalacji elektrycznej.

Dział dla ludzi kochających klasyki czyli... o nieco starszych Lanciach i nie tylko

Moderator: giekso

roadrunner
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 09 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta '90-'91 - róznice instalacji elektrycznej.

Post autor: roadrunner » 09 lut 2009, 20:20

Witam, jeszcze nie rozeznalem się w tym co i gdzie jest na forum wiec wybaczcie jeśli pisze nie w tym dziale co trzeba.

Posiadam od nie dawna 2 delty obie z podobnych rocznikow i w sumie poza stanem technicznym rożni je kilka detali min. jedna ma na tabliczce znamionowej Alfa Lancia a druga Fiat Auto SPA (co to znaczy?). Oczywiście jedna z nich idzie na cześci (blachy ma bardzo mocno zjedzone) jednak wlasnie ta posiada troszke bogatsze wyposażenie. Glownie chodzi mi o mały wyświetlacz diodowy nad zegarem po prawej stronie kierownicy ktory pokazuje min. otwarte drzwi i inne kontrolki.

Moje pytanie dotyczy instalacji elektrycznej, na ile sie one roznią w tych 2 autach. Czy jest szansa ze pod zaslepka znajde wtyczke gdzie bedę mógł podłaczyc ten wyświetlacz? W instalacji nie znalazlem wtyczki np. do czujnika poziomu płynu chlodniczego czy do takich dodadków była inna instalacja czy może gdzies te kabelki są pochowane.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta '90-'91 - róznice instalacji elektrycznej.

Post autor: bryś » 09 lut 2009, 21:32

raczej marna szansa znalezienia wtyczki i jeszcze zamki będziesz musiał przekładać bo tam są czujniki do tych badziewnych diód

roadrunner
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 09 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta '90-'91 - róznice instalacji elektrycznej.

Post autor: roadrunner » 09 lut 2009, 22:27

akurat na drzwiach mi najmniej zależało, ale poziom płynu chlodzacego. Ale spróbuje podpiac to pod jakąs inna kontrolke - może pasy.

roadrunner
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 09 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Wolne obroty

Post autor: roadrunner » 11 lut 2009, 22:26

gdzie w tych autach sa zlacza diagnostyczne? Pompa paliwa w baku czy pod autem? Mam problem z wolnymi obrotami (silniczek ktokowy wymieniony na drugi napewno sprawny), sa na poziomie 1,5krpm. W chwili obecnej poradzilem sobie zaslepiajac dolot do silniczka krokowego i ustawiajac wolne obroty poprzez uchylenie przepustnicy. podejżewam blad czujnika temperatury lub za niskie cisnienie paliwa bo z wtryskiwacza kapie zamiast robic mgiełke. Caly zespol wtryskiwacza tez juz podmienialem. lewego powietrza nie dostaje bo zaslepiałem wszystkie możliwe źródła nieszczelności.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Oldtimery, youngtimery :::”