Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Pojawienie się na warszawskim zlocie na moment Lancii Delty Integrale w limitowanej wersji York Verde wywołało sporo dyskusji, dlatego poniżej porzadkujemy kwestię wersji specjalnych Integralek:
1. Club Italia EVO I 16V:
Wyprodukowane w ilości 15 sztuk i numerowane od 1 do 16 (z pominięciem 13)
Kolor Lord Blu.
Tylko dla członków prestiżowego Club Italia.
210KM - czerwone skóry Recaro (kiera też) - 15" tylko koła - klima, ABS, odpalanie guziczkiem "start", plakietki Club italia (baaardzo cenne ) - silnik pomalowany na żółto (dekle) - specjalna dźwignia skrzyni biegów...
2. Martini 5 EVO I
400 sztuk zbudowanych w 1992, kolor biały w malowaniu oczywiście Martini czarny tylni spojler,
w środku fotele w czarnej alcantarze przeszytej czerwoną nitką i czerwone pasy,
ABS, klima. Białe, 15 calowe piękne felgi OZ.
Wersja z okazji piątej z kolei wygranej Integrale w MŚ.
3. Verde York EVO I
200 sztuk York Verde zbudowanych zostało w 1992, nazwa pochodzi od koloru - Zieleń Yorku, 15 calowe koła, fotele Recaro z EVO II, beżowa skóra, plakietka "World Rally Champion"
4. Martini 6 EVO I
310 sztuk zbudowano w latach 1992-93, jak widać białych w malowaniu martini (innym niż martini 5), w środku niebieska alcantara, carbon w okolicach dźwigni skrzyni biegów, tamże specjalna plakietka. Plakietki "World rally Champion" na obu drzwiach przednich, napis Martini Racing" na spojlerze, a na tylnych drzwiach plakietka opisująca przyczynę wyprodukowania tej limitowanej edycji: "6 World Rally Champion" Do kupienia za 35-40 tys. eur.
5. Bianco Perlato EVO II 16v,
385 sztuk zbudowano w latach 1993-94, kolor biała perła, niebieska skóra wewnątrz, kółka 16 cali słoneczko, 1995 cm3, 215 KM, katalizator .
6. Blu lagos EVO II
215 sztuk z lat 1993-94, metalizowany niebieski, piekna kremowa skóra wewnątrz, stosowna plakietka obok lewarka skrzyni biegów
7. Giallo
220 sztuk w 1993 kiedy je produkowali, kosztowała 58 605 580 lirów.
czarne Recaro z żółtymi przeszyciami, szyby przyciemniane "Solextra", klima, ABS, trójramienna kiera Momo
8. Club Hi Fi
tylko 15-20 sztuk. Na zamówienie Club Hi Fi. Kolor metalizowany niebieski, z żółto-niebieskim paskiem przez długość auta.
Skóry w kolorze kasztanowym. Tak rzadka, że przez wielu nie uważana za serię limitowaną (bo zapominają o niej)...
9. Edizione Finale
250 sztuk z roku 1994 w założeniu miało pójść na rynek japoński. Czerwony "cukierkowy" metalik, żółto-niebieski pasek przez długość auta, alu na konsoli (podobnie jak Dealers Collection). Rajdowe wstawki podobnie jak w dealers collection. (spocznik nóg dla pilota, aluminiowe nakładki na pedały itp).
10. Dealers Collection EVO II
około 180 sztuk pochodzi z 1994 (produkowane równolegle do Edizione Finale), ostatnie sztuki z taśmy. Kolor jak widac, czerwony metalic, beżowe skóry, Środek w stylu "rajdowym" z aluminium na wierzchu, guziczek startujący silnik i oczywiscie stosowne plakietki koło lewarka.
Po więcej, warto zajrzeć tutaj
1. Club Italia EVO I 16V:
Wyprodukowane w ilości 15 sztuk i numerowane od 1 do 16 (z pominięciem 13)
Kolor Lord Blu.
Tylko dla członków prestiżowego Club Italia.
210KM - czerwone skóry Recaro (kiera też) - 15" tylko koła - klima, ABS, odpalanie guziczkiem "start", plakietki Club italia (baaardzo cenne ) - silnik pomalowany na żółto (dekle) - specjalna dźwignia skrzyni biegów...
2. Martini 5 EVO I
400 sztuk zbudowanych w 1992, kolor biały w malowaniu oczywiście Martini czarny tylni spojler,
w środku fotele w czarnej alcantarze przeszytej czerwoną nitką i czerwone pasy,
ABS, klima. Białe, 15 calowe piękne felgi OZ.
Wersja z okazji piątej z kolei wygranej Integrale w MŚ.
3. Verde York EVO I
200 sztuk York Verde zbudowanych zostało w 1992, nazwa pochodzi od koloru - Zieleń Yorku, 15 calowe koła, fotele Recaro z EVO II, beżowa skóra, plakietka "World Rally Champion"
4. Martini 6 EVO I
310 sztuk zbudowano w latach 1992-93, jak widać białych w malowaniu martini (innym niż martini 5), w środku niebieska alcantara, carbon w okolicach dźwigni skrzyni biegów, tamże specjalna plakietka. Plakietki "World rally Champion" na obu drzwiach przednich, napis Martini Racing" na spojlerze, a na tylnych drzwiach plakietka opisująca przyczynę wyprodukowania tej limitowanej edycji: "6 World Rally Champion" Do kupienia za 35-40 tys. eur.
5. Bianco Perlato EVO II 16v,
385 sztuk zbudowano w latach 1993-94, kolor biała perła, niebieska skóra wewnątrz, kółka 16 cali słoneczko, 1995 cm3, 215 KM, katalizator .
6. Blu lagos EVO II
215 sztuk z lat 1993-94, metalizowany niebieski, piekna kremowa skóra wewnątrz, stosowna plakietka obok lewarka skrzyni biegów
7. Giallo
220 sztuk w 1993 kiedy je produkowali, kosztowała 58 605 580 lirów.
czarne Recaro z żółtymi przeszyciami, szyby przyciemniane "Solextra", klima, ABS, trójramienna kiera Momo
8. Club Hi Fi
tylko 15-20 sztuk. Na zamówienie Club Hi Fi. Kolor metalizowany niebieski, z żółto-niebieskim paskiem przez długość auta.
Skóry w kolorze kasztanowym. Tak rzadka, że przez wielu nie uważana za serię limitowaną (bo zapominają o niej)...
9. Edizione Finale
250 sztuk z roku 1994 w założeniu miało pójść na rynek japoński. Czerwony "cukierkowy" metalik, żółto-niebieski pasek przez długość auta, alu na konsoli (podobnie jak Dealers Collection). Rajdowe wstawki podobnie jak w dealers collection. (spocznik nóg dla pilota, aluminiowe nakładki na pedały itp).
10. Dealers Collection EVO II
około 180 sztuk pochodzi z 1994 (produkowane równolegle do Edizione Finale), ostatnie sztuki z taśmy. Kolor jak widac, czerwony metalic, beżowe skóry, Środek w stylu "rajdowym" z aluminium na wierzchu, guziczek startujący silnik i oczywiscie stosowne plakietki koło lewarka.
Po więcej, warto zajrzeć tutaj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 16:45 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Tego się nie powinno pokazywać ludziom...na zdjęciach...bo zawału się można nabawić
Poz. 7 jest perfekcyjna
Poz. 7 jest perfekcyjna
Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 15:22 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Pominąłeś wersję CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
to może nawet lepiej, że NAT ją pominął.. Cabrio? jakoś tak hmm nie teges jak dla mnieKondziu pisze:Pominąłeś wersję CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
Mnie osobiście pozycja nr. 5 rozkłada na łopatki.. ! (pomijając, że każda wersja powala z nóg )
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Nie pominąłem, tylko do żadna wersja specjalna tylko przeróbka fabryczna bedąca kaprysem rodziny Agnellich.Kondziu pisze:Pominąłeś wersję CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Jak dla mnie każda z nich jest bezcenna!
Pomarzyc dobra rzecz.
Taki temat warto było by przykleic.
Pomarzyc dobra rzecz.
Taki temat warto było by przykleic.
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Po Tarnowie pare lat temu jezdzila Evo w tym kolorze, rewelacyjnie sie prezentowala"Dudi" pisze:Tego się nie powinno pokazywać ludziom...na zdjęciach...bo zawału się można nabawić
Poz. 7 jest perfekcyjna
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Wisiała chyba coś za 70tyś..."vanisch" pisze:Po Tarnowie pare lat temu jezdzila Evo w tym kolorze, rewelacyjnie sie prezentowala"Dudi" pisze:Tego się nie powinno pokazywać ludziom...na zdjęciach...bo zawału się można nabawić
Poz. 7 jest perfekcyjna
(szkoda tylko że miała 8v pod maską ale co tam)
To ta:
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Maskę ma od 16V, jak widać.
Co oczywiscie o niczym nie swiadczy
Co oczywiscie o niczym nie swiadczy
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Panowie..........................dajcie spokój bo faktycznie Ktoś nie wytrzyma..............!!!!!!!!!!!!!!Dudi pisze:Tego się nie powinno pokazywać ludziom...na zdjęciach...bo zawału się można nabawić
Poz. 7 jest perfekcyjna
ps.serce się raduje jak widzi takie cuda techniki .......................
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Trochę jest ich na mobile.de, tych "lymyted edyszyn", tylko ceny Panocku takie, że czaszka boli
Co nie zmienia faktu, że wolałbym jedną malutką i milutką Bianco Perlato, niż nowego passata czy inne audi w niezłym "wypasie" i podobnych pieniążkach ...
...ale cóż, póki co musi wystarczyć moja SW, też "prawie" unikatowy wóz
Serdecznie pozdrawiam.
Co nie zmienia faktu, że wolałbym jedną malutką i milutką Bianco Perlato, niż nowego passata czy inne audi w niezłym "wypasie" i podobnych pieniążkach ...
...ale cóż, póki co musi wystarczyć moja SW, też "prawie" unikatowy wóz
Serdecznie pozdrawiam.
- MiroMiglia
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1552
- Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Wrocław
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Nat ślicznie to poskładałeś chronologicznie do kupy , pozwolisz że dodam sobie tę stronkę do ulubionych ?
Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Może by tak jeszcze ceny, po ile takie chodzą .Na Mobile jest
York Verde nr 220 za 44900 euro.
York Verde nr 220 za 44900 euro.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2009, 0:23 przez sloneczna, łącznie zmieniany 1 raz.
Jurek odszedł od nas na zawsze...
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
Na ebay.it jest Club Italia no.7 za 130 tyś. euro
Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E
Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
To tak z mobile.de:
W porządku mniej więcej chronologicznym cenowo:
- Bianco Perlato: 28.800
- Dealers Collection Nr. 048: 29.500
- Giallo: 31.000-34.500
- EVO Martini 5 (Nummer 400 von 400): 39.750
- Verde York: 44.900
- Dealers Collection Nr. 120: 45.000
No i na koniec, coś z innej beczki:
- Lancia Delta S4 Stradale: 140.000
Ceny nie są niestety wyrażone w "peelenach" a jeno w ojro, kapitalistycznej walucie
W wypadku przeciwnym, wielu z nas siedziałoby w tej chwili w EC 45, zwanym też Berlin-Warszawa-Ekspres
Serdecznie pozdrawiam.
W porządku mniej więcej chronologicznym cenowo:
- Bianco Perlato: 28.800
- Dealers Collection Nr. 048: 29.500
- Giallo: 31.000-34.500
- EVO Martini 5 (Nummer 400 von 400): 39.750
- Verde York: 44.900
- Dealers Collection Nr. 120: 45.000
No i na koniec, coś z innej beczki:
- Lancia Delta S4 Stradale: 140.000
Ceny nie są niestety wyrażone w "peelenach" a jeno w ojro, kapitalistycznej walucie
W wypadku przeciwnym, wielu z nas siedziałoby w tej chwili w EC 45, zwanym też Berlin-Warszawa-Ekspres
Serdecznie pozdrawiam.