Witam,
Czy ktoś regulował, bądź wie jak wyregulowac obroty w Dedrze 1.6i.e - silnik na jednopunktowym wtrysku. Bo próbowałem, go wyregulowac na ciepłym silniku, ustawiłem sobie na 850 i było dobrze dopóki nie odpaliłem auta rano, gdy silnik był zimny. Silnik uruchomił się z trudem, gasł, a obroty na zimnym miał poniżej 700, dopiero jak się zagrzał to wzrosły do 850.
Cóż zrobic w takiej sytuacji? Czy regulując obroty na tej śrubie "rzymskiej" - która albo przymyka, albo otwiera bardziej przepustnice mogłem coś zrobic nie tak. Silnik na zimnym zachowywał się tak, jakby nie miał automatycznego ssania.
Dedra - regulacja obrotów silnika
Dedra - regulacja obrotów silnika
A sprawdzałeś silnik krokowy??
On też jest odpowiedzialny za wolne obroty
On też jest odpowiedzialny za wolne obroty
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

Jazda po A4- moja praca

Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Dedra - regulacja obrotów silnika
Ide zaraz przy tym pogrzebac, bo wyczytałem, że śruba zderzakowa ma miec luz pomiędzy 0,40 - 0,50mm. U mnie jest zdecydowanie za duży. Zobacze i dam znac.
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Dedra - regulacja obrotów silnika
A więc już jakoś udało mi się wyregulowac te obroty
Już silnik nie gaśnie. Jeszcze tylko minimalnie je zmniejszyc i będzie git
Daje fotke co i gdzie trzeba wyregulowac - może ktoś będzie wiedział do czego poszczególne śruby służą.
http://images29.fotosik.pl/316/059d53e0b3e358e5.jpg[/img]
Zmniejszyłem szczeline na śrubie nr. 2 tj. tej co podtrzymuje bolec silniczka krokowego.
W instrukcji jest napisane, aby zrobic luz między śrubą zderzakową, a popychaczem od 0,40 - 0,50mm. Tylko może mi ktoś napisac, gdzie co to jest ten popychacz i ta śruba zderzakowa? Czy jest to numer 2 na zdjęciu?
Oraz jeszcze jedno pytanko, do czego służy ta śruba nr. 1 bo kręcąc nią zmniejszyłem luz na pedale gazu, oraz pozbawiłem się ssania na zimnym (ale już to naprawiłem powracając do ustawień pierwotnych).


Daje fotke co i gdzie trzeba wyregulowac - może ktoś będzie wiedział do czego poszczególne śruby służą.
http://images29.fotosik.pl/316/059d53e0b3e358e5.jpg[/img]
Zmniejszyłem szczeline na śrubie nr. 2 tj. tej co podtrzymuje bolec silniczka krokowego.
W instrukcji jest napisane, aby zrobic luz między śrubą zderzakową, a popychaczem od 0,40 - 0,50mm. Tylko może mi ktoś napisac, gdzie co to jest ten popychacz i ta śruba zderzakowa? Czy jest to numer 2 na zdjęciu?
Oraz jeszcze jedno pytanko, do czego służy ta śruba nr. 1 bo kręcąc nią zmniejszyłem luz na pedale gazu, oraz pozbawiłem się ssania na zimnym (ale już to naprawiłem powracając do ustawień pierwotnych).