[quote="aro"]...rozpędz auto na jedynce, a pózniej wrzuc dwóje tylko powoli - prawdopodobnie bedzie bez zgrzytu...[quote]
Może aro ma racje, nie wiem jak sie skonstruowana skrzynia i tryb dwójki, ale spróbuje jak to aro zaznaczyl wpiać jedynkę, która wchodzi super, i dojechać do szlabanu na moim parkingu, na jedynce jakies 70 metrow, Bo teraz robie taki myk, zapinam jedynke i prawie od razu dwojka, może olej nie pokrywa trybu dwójki, a tak jedynka ochlapie dwójkie i może bedzie ok.
Jutro próba generalna.
Dedra - Skrzynia - dwójka zgrzyta
Dedra - Skrzynia - dwójka zgrzyta
larry123 pisze:aro pisze:...rozpędz auto na jedynce, a pózniej wrzuc dwóje tylko powoli - prawdopodobnie bedzie bez zgrzytu...
Może aro ma racje, nie wiem jak sie skonstruowana skrzynia i tryb dwójki, ale spróbuje jak to aro zaznaczyl wpiać jedynkę, która wchodzi super, i dojechać do szlabanu na moim parkingu, na jedynce jakies 70 metrow, Bo teraz robie taki myk, zapinam jedynke i prawie od razu dwojka, może olej nie pokrywa trybu dwójki, a tak jedynka ochlapie dwójkie i może bedzie ok.
Jutro próba generalna.
przeczytaj wsztstko o skrzyni jeszcze raz,bo nie czaisz o co chodzi...
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Dedra - Skrzynia - dwójka zgrzyta
Ale nie jeździc na 1 biegu za długo! U mnie było tak: jak szybko rozpediłem auto na 1 do ok. 20 km/h i potem wrzucałem dwójke delikatnie to nic nie zgrzytało, natomiast jak ruszyłem tak powoli na 1 do ok. 10 km/h i później wrzucałem dwójke to zgrzytło.
Teraz, gdy temperatury są pow 0 st. C to biegi wchodza wręcz idealnie
Ale ja zastosowałem jeszcze jednen trik, a mianowicie przesmarowałem olejem te prowadnice od drążku zmiany biegów do skrzyni (niewiem jak to się fachowo nazywa) bo to własnie one powodowały główne opory przy wrzucaniu biegów. Gdzies już o tym pisałem. Może w sobote porobie fotki to będzie jasnoś o co chodzi.
Teraz, gdy temperatury są pow 0 st. C to biegi wchodza wręcz idealnie

Ale ja zastosowałem jeszcze jednen trik, a mianowicie przesmarowałem olejem te prowadnice od drążku zmiany biegów do skrzyni (niewiem jak to się fachowo nazywa) bo to własnie one powodowały główne opory przy wrzucaniu biegów. Gdzies już o tym pisałem. Może w sobote porobie fotki to będzie jasnoś o co chodzi.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Goleniów
Dedra - Skrzynia - dwójka zgrzyta
Witam!
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. U mnie w Delcie Nuova "chrupie" synchronizator trójki i jest do wymiany. Szukam synchronizatorów.
Stąd moje pytanie: czy ktoś może mi powiedzieć czy z silnikiem 835 C1.000 (monowtrysk, 75 KM) oferowana była tylko jedna skrzynia czy było ich kilka (i ewentualnie jakie nosiły oznaczenia)?
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. U mnie w Delcie Nuova "chrupie" synchronizator trójki i jest do wymiany. Szukam synchronizatorów.
Stąd moje pytanie: czy ktoś może mi powiedzieć czy z silnikiem 835 C1.000 (monowtrysk, 75 KM) oferowana była tylko jedna skrzynia czy było ich kilka (i ewentualnie jakie nosiły oznaczenia)?
Moja Lola