Delta II - rozrząd, wałki regenerować czy nowe

Awatar użytkownika
Mobil
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: sieradow

Delta II - rozrząd, wałki regenerować czy nowe

Post autor: Mobil » 21 paź 2008, 18:21

: witaj : mam pytanie moje walki sa starte robic regeneracje czy kupic uzywki bo na nowe mnie nie stac?? co proponujecie potrzebuje rady?? z gory dziekuje:)

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: evo » 21 paź 2008, 23:56

regeneracja u świątka w bydgoszczy w miarę się sprawdza w tych silnikach, jeśli chcesz mieć top jakość ale drożej to podeślij do mnie- wysyłamy do niemiec do regeneracji i przeróbek. regenerujemy sporo od lat i nie ma specjalnych problemów.

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: holbi » 06 sty 2009, 19:29

podpinam sie pod pytanie - jak to jest z tą regeneracją...??warto?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 819
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: schab » 06 sty 2009, 20:54

"holbi" pisze:podpinam sie pod pytanie - jak to jest z tą regeneracją...??warto?
A jaką masz gwarancję , że używki nie mają krzywek bardziej wytartych niż twoje ?
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: Bany » 07 sty 2009, 9:32

"schab" pisze:
"holbi" pisze:podpinam sie pod pytanie - jak to jest z tą regeneracją...??warto?
A jaką masz gwarancję , że używki nie mają krzywek bardziej wytartych niż twoje ?
sredniej klasy fachowiec pozna sprawne,używane wałki od razu,widac to.
jeżeli nie po wałkach to po płytkach od tego wałka,
ale wtedy trzeba go osobiście wyjmować,
co do świątka to oddać mu stare i zrobi nowe na wzór jak juź,
przynajmniej wałek bedzie z jednolitego materiału.
stosuje jego wałki w sporych ilosciach i jestem zadowolony z jakości,
sporo sie poprawili

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: evo » 07 sty 2009, 23:01

"Bany" pisze:
"schab" pisze:
"holbi" pisze:podpinam sie pod pytanie - jak to jest z tą regeneracją...??warto?
A jaką masz gwarancję , że używki nie mają krzywek bardziej wytartych niż twoje ?
sredniej klasy fachowiec pozna sprawne,używane wałki od razu,widac to.
jeżeli nie po wałkach to po płytkach od tego wałka,
ale wtedy trzeba go osobiście wyjmować,
co do świątka to oddać mu stare i zrobi nowe na wzór jak juź,
przynajmniej wałek bedzie z jednolitego materiału.
stosuje jego wałki w sporych ilosciach i jestem zadowolony z jakości,
sporo sie poprawili
owszem, jak pisałem wcześniej można zlecić Świątkowi, zda egzamin, jednak często wysyłamy wałki lub zamawiamy w niemieckiej firmie i porównując jakość , precyzję i kulturę techniczną to jednak dwa światy, na korzyść niestety niemców.

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: lancia1969 » 08 sty 2009, 8:34

"evo" pisze:
"Bany" pisze:
"schab" pisze:
"holbi" pisze:podpinam sie pod pytanie - jak to jest z tą regeneracją...??warto?
A jaką masz gwarancję , że używki nie mają krzywek bardziej wytartych niż twoje ?
sredniej klasy fachowiec pozna sprawne,używane wałki od razu,widac to.
jeżeli nie po wałkach to po płytkach od tego wałka,
ale wtedy trzeba go osobiście wyjmować,
co do świątka to oddać mu stare i zrobi nowe na wzór jak juź,
przynajmniej wałek bedzie z jednolitego materiału.
stosuje jego wałki w sporych ilosciach i jestem zadowolony z jakości,
sporo sie poprawili
owszem, jak pisałem wcześniej można zlecić Świątkowi, zda egzamin, jednak często wysyłamy wałki lub zamawiamy w niemieckiej firmie i porównując jakość , precyzję i kulturę techniczną to jednak dwa światy, na korzyść niestety niemców.
EVo a jak wygląda różnica w cenie ?
Regeneracja w Bydgoszczy to koszt około 220 zł za sztuke a w Niemczech?

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: evo » 09 sty 2009, 17:32

wałki 16v tuning na ulice lub sport 1700zł/kpl, przy zdaniu starych w dobrym stanie, regeneracja wałka z 8krzywkami ok.600zł, wałek 16v tuning/sport pojedyńczo 900zł. do 8v trochę tańsze. ceny brutto zawierają wysyłki do niemiec i z powrotem. Świątek jasne że jest tańszy, ale jakościowo dwa światy. nowe wałki bez zdawania starych 16v 2700zł/kpl.

Awatar użytkownika
Killer
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 11 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Gdynia

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: Killer » 09 sty 2009, 18:07

Przy takiej cenie warto zastanowic sie nad nowymi. Firma CatCams obnizyla ceny i teraz walek nowy to koszt ok 1300zl, w przypadku dohc to ok 1800zl za pare
Lancia Delta HF 1.6 Turbo 166KM podobno...
Uno Racing 1.4 Turbo 162KM
VW Passat GT 16V 136KM
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 GTI 124KM
CC Sporting 61KM

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Delta - regenerować wałki czy kupować używane?

Post autor: lancia1969 » 09 sty 2009, 20:03

"evo" pisze:wałki 16v tuning na ulice lub sport 1700zł/kpl, przy zdaniu starych w dobrym stanie, regeneracja wałka z 8krzywkami ok.600zł, wałek 16v tuning/sport pojedyńczo 900zł. do 8v trochę tańsze. ceny brutto zawierają wysyłki do niemiec i z powrotem. Świątek jasne że jest tańszy, ale jakościowo dwa światy. nowe wałki bez zdawania starych 16v 2700zł/kpl.
Dzięki za odpowiedż.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”