Delta II nierówno pali

Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 01 sie 2008, 19:45

Witam, od kilku dni mam problem z moją Deltą. Nieraz nierówno pracuje. Zdarało się tak po przegazowaniu, silnik zaczynał się trząść i po pewnym czasie wracało. Dziś zrobiłem ok.30 km i przez caly czas czułem, jakby nie pracował tak jak powinien i nie było tej mocy co poprzednio. Może ktoś miał taki problem?

PS. wymieniłem świece, a kable wymienione były miesiąc temu
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 0:43

Jakoś nikt przez miesiąc nie dał żadnej odpowiedzi na mój problem, a może nikt się nie spotkał z czymś takim ?? Sam już doszedłem przyczyny :lol:
Poprostu nic, tylko czyszczenie wtrysków.
Dzięki wszystkim przeglądającym mój post
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

matias21
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 695
Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta II nierówno pali

Post autor: matias21 » 11 wrz 2008, 12:08

właśnie chciałem napisać żebyś zalał stp bo to najtańsze rozwiązanie, ja tak kiedyś miałem jak rozrząd był lekko przestawiony i sie silnik trząsł, lae już ok, ciesze sie, że z twoją wszytsko ok ;)
Delta HPE 1.6 16v 96r ----->klik


Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 20:32

no tak nie do końca, pozostała kwestia wilgoci (ale to nie zawsze). Dziś była mgła i trochę było nie tak jak powinno. Później na trasie przeszło. Kable nowe, świece też. Boję się, żeby to nie był aparat zapłonowy - elektronika 8O i przy ewentualnej wymianie, koszmarne koszty
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

matias21
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 695
Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta II nierówno pali

Post autor: matias21 » 11 wrz 2008, 20:46

zobacz jeszcze filtry powietrza i paliwa.
Delta HPE 1.6 16v 96r ----->klik


Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 21:10

wymieniałem w lipcu
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Delta II nierówno pali

Post autor: lancia1969 » 11 wrz 2008, 21:20

"pablo4" pisze:no tak nie do końca, pozostała kwestia wilgoci (ale to nie zawsze). Dziś była mgła i trochę było nie tak jak powinno. Później na trasie przeszło. Kable nowe, świece też. Boję się, żeby to nie był aparat zapłonowy - elektronika 8O i przy ewentualnej wymianie, koszmarne koszty
Czujnik do aparatu kosztuje około 100 zł simering 2,50 zł, robota na 30 minut dla nawet mało wprawnej osoby , klucze jakie potrzebujesz to 10 , płaski śrubokręt i krzyżak ,młotek i cienki pobijak- nie bój sie nic strasznego :wink:

Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 21:26

hehehe tego się nie boję, nieraz już robiłem takie rzeczy. Poprostu nie mam "normalnego " aparatu, tylko elektroniczne "ustrojstwo", no i kupa !!
:lol: :lol:
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Delta II nierówno pali

Post autor: lancia1969 » 11 wrz 2008, 21:37

"pablo4" pisze:hehehe tego się nie boję, nieraz już robiłem takie rzeczy. Poprostu nie mam "normalnego " aparatu, tylko elektroniczne "ustrojstwo", no i kupa !!
:lol: :lol:
Czy czujnik halla nazywasz elektroniką? Czy też może masz coś innego?

Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 22:03

nie wiem co to czujnik halla, kable zapłonowe wychodzą nie z kopułki - bo jej nie ma, tylko z jakiegoś prostokątnego ustrojstwa. Nie mam fotki, spróbuję jutro coś zrobić
Była Lancia Delta II HPE 1,6 16V
Jest Chrysler 300M V6 3,5 24V

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Delta II nierówno pali

Post autor: lancia1969 » 11 wrz 2008, 22:10

"pablo4" pisze:nie wiem co to czujnik halla, kable zapłonowe wychodzą nie z kopułki - bo jej nie ma, tylko z jakiegoś prostokątnego ustrojstwa. Nie mam fotki, spróbuję jutro coś zrobić
Cewka zapłonowa a aparat jest bez kopułki. Zrób zdjecie bedzie łatwiej.

Awatar użytkownika
pablo4
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 55
Rejestracja: 02 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Dobrcz

Delta II nierówno pali

Post autor: pablo4 » 11 wrz 2008, 22:27

Ok, jutro spróbuję coś zrobić. Narazie DZIĘKI :)

-- 29 Lis 2009, 21:27 --

Wróciła nierówna praca silnika :klnie: Po odpaleniu zaczyna kuleć na pierwszy gar, po pewnym czasie przestaje. Po przegazowaniu obroty ładnie spadają, ale pierwszy cylinder nie pali, sprawdzałem iskra jest. : ok2 : Po ok. 15-20 sekundach wszystko wraca do normy, pali na wszystkie. Następna przegazówka i znów to samo. W czasie jazdy nie ma swojej mocy (zimny) po rozgrzaniu do pełnej temperatury wszystko OK! Ręce opadają!! podejrzewam, że coś nie tak z paliwem, a konkretnie z filtrem. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym fantem zrobić??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”