ASO. Czy warto?
ASO. Czy warto?
Szukałem i nie znalazłęm tematu, ale jeśli dubluję to przepraszam.
Kupiłem Lyberkę kilka tygodni temu - wszystko jest super, ale sprzedawca zasugerował żebym zrobił przegląd klimy bo nie dysponuje informacją nt. temat. Klima działa ok, ale pomyślałem że może wypadałoby wreszcie zrobić jakikolwiek przegląd tego auta (jeszcze nie robiłem żadnego) i przy okazji sprawdzić klimę. No i nie wiem czy w ogóle zawracać sobie głowę ASO? Rozumiem że może być drogo, ale czy bardzo drogo? Na mechanice samochodowej w ogóle się nie znam, więc sam nic w aucie nie naprawię, a obawiam się że lokalni mechanicy nie znają zbytnio Lancii.
Jeśli ktoś może podać orientacyjne różnice przeglądu, ewent. serwisowanie klimy itp., a najlepiej gdzie w Krakowie sprawdzić Lancię i nie martwić się że popsują, to będę wdzięczny.
Pozdrawiam!
Kupiłem Lyberkę kilka tygodni temu - wszystko jest super, ale sprzedawca zasugerował żebym zrobił przegląd klimy bo nie dysponuje informacją nt. temat. Klima działa ok, ale pomyślałem że może wypadałoby wreszcie zrobić jakikolwiek przegląd tego auta (jeszcze nie robiłem żadnego) i przy okazji sprawdzić klimę. No i nie wiem czy w ogóle zawracać sobie głowę ASO? Rozumiem że może być drogo, ale czy bardzo drogo? Na mechanice samochodowej w ogóle się nie znam, więc sam nic w aucie nie naprawię, a obawiam się że lokalni mechanicy nie znają zbytnio Lancii.
Jeśli ktoś może podać orientacyjne różnice przeglądu, ewent. serwisowanie klimy itp., a najlepiej gdzie w Krakowie sprawdzić Lancię i nie martwić się że popsują, to będę wdzięczny.
Pozdrawiam!
Lancia Lybra 1,8 Berlina, Bordeaux Favignana
ASO. Czy warto?
z klimą nie warto jak śmierdzi zrób ozonowanie, jak nie to tylko napełnij koszt ok 150 zł wszystko robi automat.
ASO. Czy warto?
Czasem dziwnie zapachnie tuż po uruchomieniu, dosłownie kilka sekund - później ok. Zaznaczam: nic mnei w tej klimie nie niepokoi, tylko po prostu sprzedawca nie mógł mnie zapewnić czy klima była serwisowana.
Lancia Lybra 1,8 Berlina, Bordeaux Favignana
ASO. Czy warto?
ale dezynfekcje klimy to robi się raczej profilaktycznie, jak czuć zapach "piwniczny" to znaczy, że jest bardzo źle Podstawowy "serwis" klimy nie jest drogi (~150zł), obejmuje czyszczenie układu i regenerację czynnika. IMHO warto, żeby nie wdychać różnego paskudztwa, które się w niej zalęgło. Kiedyś znalazłem fajny tekst: "organizm to najlepszy filtr, ale nie ma wkładów zamiennych". Coś w tym jest
Krzysiek
V6
V6
ASO. Czy warto?
Na klimie nie warto oszczędzać, niekoniecznie jedź do ASO wystarczy serwis klimatyzacji może być taniej. Warto sobie ją ozonem wyczyścić nabić i sprawdzić szczelność. Mój ojciec tego nie robił jak kupił używane auto i niestety padła jakaś droga część i odpuścił naprawę, a podobno by tego uniknął jakby regularnie klimatyzację serwisował.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
ASO. Czy warto?
Grzybków nie chcę wdychać, dlatego wolę tę klimę sprawdzić. Tylko serwis klimy chciałem połączyć z całościowym przeglądem auta, bo jak wspomniałem, jeszcze nie byłem z z nim (nią) w żadnym serwisie.
Zdaję sobie sprawę że Lancia jest autem niszowym, dlatego trochę obawiam się tego, że zwykły mechanik może mieć jakieś problemy nawet z czymś takim jak nabicie klimy, ale obawiam się także kosmicznych cen w ASO. Może przesadzam... w każdym razie mam dylemat.
Zdaję sobie sprawę że Lancia jest autem niszowym, dlatego trochę obawiam się tego, że zwykły mechanik może mieć jakieś problemy nawet z czymś takim jak nabicie klimy, ale obawiam się także kosmicznych cen w ASO. Może przesadzam... w każdym razie mam dylemat.
Lancia Lybra 1,8 Berlina, Bordeaux Favignana
ASO. Czy warto?
Słuchaj z klimądo ASO to nie bardzo jestsens jechać - ceny z kosmosu, a podpinają ten sam sprzęt co wszyscy - czyli automt.
Przegląd - lepiej znajdź sobie mechaniora kóry się na tych autach zna (w sumie to bardzo dużo tu Fiata) niż jeździć do ASO - skórę zedrą za obsługę.
Popytj chłopaków na forum - przecież jest parę osób z Twojej okolicy i na pewno jakiegoś dobrego mechaniora mogą polecić.
Przegląd - lepiej znajdź sobie mechaniora kóry się na tych autach zna (w sumie to bardzo dużo tu Fiata) niż jeździć do ASO - skórę zedrą za obsługę.
Popytj chłopaków na forum - przecież jest parę osób z Twojej okolicy i na pewno jakiegoś dobrego mechaniora mogą polecić.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
ASO. Czy warto?
Dokładnie jak mówią koledzy. Ja czyszczę klimę na każdą wiosnę wraz z filtrem przeciwpyłkowym i robię to u mechaniora trudniącego się wyłącznie klimatyzacją. Robię to co roku, bo nie lubię jak mi lekko smierdzi, a także, że co roku ubywa czynnika chłodzącego. A po kiego grzybka potem wymieniać zatarte częsci.
Lancia Kappa 2.4 JTD - była
Lancia Lybra 1.8 SW - była
Lancia Lybra 1.8 SW - była
ASO. Czy warto?
Dzięki za rady! Popytam, poszperam... płacić bez sensu nie chcę, skoro ceny są z kosmosu. Pozdrawiam!
Lancia Lybra 1,8 Berlina, Bordeaux Favignana
ASO. Czy warto?
Ale nie zaszkodzi zapytać w ASO - czasami mają normalne ceny, zwłaszcza jeżeli jednocześnie byś planował zwykły przegląd mechaniczny.
Krzysiek
V6
V6
ASO. Czy warto?
Kto pyta nie błądzi Kupiłem tę Lyberkę - cieszę się nią jak dziecko i chcę dla Niej jak najlepiej, stąd za wczasu chcę rozeznać się gdzie tę włoszkę serwisować... Swoją drogą zrobiłem nią już 3000 km od zakupu i, odpukać, najmniejszej usterki nie ma; wiem że 3000 to niewiele, ale jednak miło że od momentu zakupu nie sprawia problemów. Poprzedni samochód zaczął się psuć gdy nim jechałęm z komisu do domu... ale to zupełnie inna bajka była
Lancia Lybra 1,8 Berlina, Bordeaux Favignana
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
ASO. Czy warto?
czyżby był niemiecki???Poprzedni samochód zaczął się psuć gdy nim jechałęm z komisu do domu... ale to zupełnie inna bajka była
żartuję oczywiście
a na poważnie to tak jak radzą koledzy: zazwyczaj ceny w ASO to wielokrotność ceny normalnej usługi - co nie znaczy że idzie to w parze z jakością...
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
ASO. Czy warto?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
ASO. Czy warto?
Jak przy czyszczeniu corocznym się nie upieram to wymiana filtra jest koniecznością w każdym aucie z klimą (raz w roku ) ."misiekk" pisze: czyszczę klimę na każdą wiosnę wraz z filtrem przeciwpyłkowym .
Generalny dystrybutor własnego czasu.