Delta 2.0 - problem z wysokim napięciem

Awatar użytkownika
Chasqui
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 291
Rejestracja: 14 kwie 2008, 0:00

Delta 2.0 - problem z wysokim napięciem

Post autor: Chasqui » 06 sie 2008, 21:06

Witajcie!
Mam mały problem z moją lucynką; a mianowicie maleństwo jechało, jechało i zgasło. Od tego czasu nie chce się uruchomić ani na benzynie ani nawet na gazie. Z początku myślałem, że to paliwo albo filtr ale dolałem więcej "napoju" i dalej echo, doszedłem do tego, że prawdopodobnie coś z wysokim napięciem musi być bo jak ją kręciłem to z wydechu strasznie benzyną jechało a to chyba znaczy że nie ma iskry :( . Na pierwszy ogień stawiam, że to cewka wysokiego napięcia i chciałbym ją wymienić ale zbytnio nie wiem jaka podejdzie bo ePer podaje kod oryginału: 7746226 a nigdzie nie mogę znaleźć takiej samej. Najbardziej zbliżoną numeracją udało mi się znaleźć cewkę BAE504D, na mojej zaś z kolei pisze 8003 04G i już sam nie wiem.
Nie wiem czy ta jest właściwa więc wstrzymam się z kupnem na razie i poczekam na Wasze propozycje i porady, może macie jakieś inne pomysły zamiast cewki.
Dodam że autko to '95 Delta 2.0 16V, numer VIN to: ZLA83600003000312

Z góry dzięki i pozdroofki!!

Radinho
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 177
Rejestracja: 29 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław/Lubin

Nuova Delta - problem z wysokim napięciem (prawdopogobnie)

Post autor: Radinho » 07 sie 2008, 0:34

mialem podobny problem, ale nigdy w czasie jazdy. Przyczyna byla banalna - przewody WN. Warto sprawdzic na poczatek, bo to chyba najtansze rozwiazanie.

Awatar użytkownika
Chasqui
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 291
Rejestracja: 14 kwie 2008, 0:00

Nuova Delta - problem z wysokim napięciem (prawdopogobnie)

Post autor: Chasqui » 09 sie 2008, 15:09

Jednak to nie przewody, sprawdziłem metodą "na palec" mianowcie wsadziłem śruboręt w otwór wychodzący na jeden kabel od cewki i dotknąłem podczas rozruchu :twisted: ....i nic. Liczyłem że mnie "kopnie" ale jednak cewka nie wyprowadza napięcia :cry: , wg mnie to albo cewka walnięta albo jakiś przekaźnik. Jeżeli wiecie, gdzie taki przekaźnik(o ile jest) się znajduje i z czego innego( jakie oznaczenie) podejdzie cewka do mojej "małej" to będe ogromnie wdzięczny.
Dodam, że jak pytałem o cewkę w ASO Fiata to powiedzieli mi, że w całej Unii nie mają na magazynach :cry: .
Na allegro są różne cewki ale jakoś nie wiem co myśleć o tym:
przykład1
tylko, że ta ma 2 wyjścia na przewody WN,
przykład2
a ta z kolei jest wyglądem taka sama ale opis produktu(numer katalogowy) mnie niepokoi.

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Nuova Delta - problem z wysokim napięciem (prawdopogobnie)

Post autor: aro » 09 sie 2008, 17:03

Taką drugą mam u siebie w dedrze. Ale sprawdz ile wychodzi miejsc na przewody WN w twojej starej cewce. Be te obie są różne. Jedna ma 2, a ta druga 1.

Awatar użytkownika
Chasqui
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 291
Rejestracja: 14 kwie 2008, 0:00

Nuova Delta - problem z wysokim napięciem (prawdopogobnie)

Post autor: Chasqui » 09 sie 2008, 17:10

No właśnie ja mam jedno wyjście na przewód WN do kopułki tylko dlaczego w tej pierwszej jest mój motor a są dwa wyjścia??

Aro myślisz, że ta druga mi podejdzie? Niby można by spróbować ale 99 pln na ryzyko to też troche nie tego... :x

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Nuova Delta - problem z wysokim napięciem (prawdopogobnie)

Post autor: Pepto » 13 sie 2008, 20:54

Sprawdź jeszcze Cewkę od strony niskiego napięcia, multimetrem albo jakąś żaróweczką, piwno być około 12V. Poza tym te 2 cewki mają różne wejścia jedna 4 przewodowe 2 druga tylko 2. Sprawdzę jutro jak to wygląda u mnie bo szczerze to nie oglądałem dokładnie :P
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”