Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: mike_d » 01 sie 2008, 16:32

Witajcie

Zwracam się do Was z pytaniem o wąż idący od chłodnicy wody do termostatu (ten gruby po prawej stronie). Od tygodnia po nawałnicy burz jaka przeszła nad śląskiem zauważyłem ze stwardniał mi wspomniany już wąż. Termostat wymieniałem na zimę. Temperatury mam prawidłowe. Wiatraki działają jak powinny. Kappa dostała własnie nowy olej. Zero ubytków jak narazie. W płynie chłodzącym również nie ma ubytków.
Wcześniej w układzie chłodzącym nie miałem takiego ciśnienia. Czy z tym można spokojnie jeżdzić????

dudekken

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: dudekken » 01 sie 2008, 16:38

Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 0.15Mpa)
Ostatnio zmieniony 02 sie 2008, 17:57 przez dudekken, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: kretekpodnietek » 01 sie 2008, 21:35

"dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
chyba 0,15 Mpa
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: mike_d » 01 sie 2008, 21:46

"dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie.
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: lancia1969 » 01 sie 2008, 21:59

"mike_d" pisze:
"dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie.
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?
Może przy wymianie oleju mechanik w końcu dokrecił korek od zbiorniczka :roll: :wink:, masz układ ciśnieniowy, jak jest "twardy" ale nie "puchnie" i wody nie wyrzuca jest ok.

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej

Post autor: mike_d » 02 sie 2008, 15:20

"lancia1969" pisze:
"mike_d" pisze:
"dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie.
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?
Może przy wymianie oleju mechanik w końcu dokrecił korek od zbiorniczka :roll: :wink:, masz układ ciśnieniowy, jak jest "twardy" ale nie "puchnie" i wody nie wyrzuca jest ok.
Heheh - korek sam zakręcałem :) Racja wąż jest twardy ale ani temperatura nie szaleje ani nie wyrzuca wody.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”