Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
Co moze ewentualnie posluzyc za dawce silnika? O czym pamietac przy szukaniu dawcy?
Ostatnio zmieniony 16 cze 2008, 8:17 przez dawidson, łącznie zmieniany 1 raz.
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
raczej swap, silnik 1.6 16v jest najłatwiej dostepny i najtańszy poszukaj jakiegoś bravo/brava na części z allegro
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
zapomnialem dodac, ze nie chodzi o delte ktora obecnie jezdze.
stalem posiadaczem drugiego egzemplarza: 2.0 16v
stalem posiadaczem drugiego egzemplarza: 2.0 16v

- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
jaka kwota wchodzi w grę?
bo można kupić silnik (goły) za np 500PLN i może pojeździ
ale to jest totolotek
a można i 1500PLN wydać i może być np po 250 tkm....
jeśli pewne źródło to OK
więc może dać silnik do sprawdzenia a potem do roboty
wydasz np 300 za głowicę i pójdzie
lub 1500 za poważniejsze klepanie (nowe zawory itd...) ale wiesz co masz zrobione...
silnik? - 2.0 16v z tipoka / tempry : z themy/cromy (ale bez kolektora dolotowego)
bo można kupić silnik (goły) za np 500PLN i może pojeździ
ale to jest totolotek
a można i 1500PLN wydać i może być np po 250 tkm....
jeśli pewne źródło to OK
więc może dać silnik do sprawdzenia a potem do roboty
wydasz np 300 za głowicę i pójdzie
lub 1500 za poważniejsze klepanie (nowe zawory itd...) ale wiesz co masz zrobione...
silnik? - 2.0 16v z tipoka / tempry : z themy/cromy (ale bez kolektora dolotowego)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
Pozostaje swap na 16VT. to najlepsza opcja jesli chodzi o stosunek ceny do efektow.
Co moze posluzyc za dawce silnika i osprzetu? natualnie poza delta hf
Co moze posluzyc za dawce silnika i osprzetu? natualnie poza delta hf

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
Najfajniejsze był, chyba 2.0 16v od Kappy (205 koni w serii), tylko nie wiem jak z mocowaniami, tu muszą się wypowiedzieć posiadacze 


Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
a jak jest z silnikami z fiata coupe 2.0 16vT?
Czy da sie go bez problemuz zastoswac czy tez potrzebne sa jakies kombinacje?
Czy da sie go bez problemuz zastoswac czy tez potrzebne sa jakies kombinacje?
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
ogladalem dwa silniki w Fiatach Coupe... sadze ze to najlepsze wyjscie... bo tego jest u nas juz duzo i sporo idzie na czesci bo kierowca nie opanowal Mocy w Aucie.... Popatrz sobie na Allegro a napewno cos znajdziesz.... nie wiem tylko jak skrzynia?? to moze byc mala przeprawa, ale zawsze u Tokarza mozna dorobic Flansze za 100-150pln
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT
mam kompletny silnik, skrzynie, osprzet itd... w sumie mam caly front cut z FC. pytanie czy polosie pasuja, mocmowania silnika, sterowanie skrzynia i elektryka.
jedyne czego brakuje to chlodnice. cena jest bardzo kuszaca.
jedyne czego brakuje to chlodnice. cena jest bardzo kuszaca.