Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

dawidson

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: dawidson » 13 cze 2008, 17:52

Co moze ewentualnie posluzyc za dawce silnika? O czym pamietac przy szukaniu dawcy?
Ostatnio zmieniony 16 cze 2008, 8:17 przez dawidson, łącznie zmieniany 1 raz.

matias21
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 695
Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: matias21 » 13 cze 2008, 18:30

raczej swap, silnik 1.6 16v jest najłatwiej dostepny i najtańszy poszukaj jakiegoś bravo/brava na części z allegro
Delta HPE 1.6 16v 96r ----->klik


dawidson

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: dawidson » 13 cze 2008, 19:07

zapomnialem dodac, ze nie chodzi o delte ktora obecnie jezdze.
stalem posiadaczem drugiego egzemplarza: 2.0 16v :)

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 918
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: Piszczyk » 13 cze 2008, 20:15

jaka kwota wchodzi w grę?
bo można kupić silnik (goły) za np 500PLN i może pojeździ
ale to jest totolotek
a można i 1500PLN wydać i może być np po 250 tkm....
jeśli pewne źródło to OK
więc może dać silnik do sprawdzenia a potem do roboty
wydasz np 300 za głowicę i pójdzie
lub 1500 za poważniejsze klepanie (nowe zawory itd...) ale wiesz co masz zrobione...

silnik? - 2.0 16v z tipoka / tempry : z themy/cromy (ale bez kolektora dolotowego)
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

dawidson

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: dawidson » 16 cze 2008, 8:22

Pozostaje swap na 16VT. to najlepsza opcja jesli chodzi o stosunek ceny do efektow.
Co moze posluzyc za dawce silnika i osprzetu? natualnie poza delta hf ;)

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: Pepto » 16 cze 2008, 10:21

Najfajniejsze był, chyba 2.0 16v od Kappy (205 koni w serii), tylko nie wiem jak z mocowaniami, tu muszą się wypowiedzieć posiadacze :D
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

dawidson

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: dawidson » 06 lip 2008, 19:39

a jak jest z silnikami z fiata coupe 2.0 16vT?
Czy da sie go bez problemuz zastoswac czy tez potrzebne sa jakies kombinacje?

Awatar użytkownika
angel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin/London

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: angel » 06 lip 2008, 19:45

ogladalem dwa silniki w Fiatach Coupe... sadze ze to najlepsze wyjscie... bo tego jest u nas juz duzo i sporo idzie na czesci bo kierowca nie opanowal Mocy w Aucie.... Popatrz sobie na Allegro a napewno cos znajdziesz.... nie wiem tylko jak skrzynia?? to moze byc mala przeprawa, ale zawsze u Tokarza mozna dorobic Flansze za 100-150pln
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...

Tel. 504-388-884

dawidson

Delta Nuova - zerwany pasek rozrządu. Swap na 2.0 16VT

Post autor: dawidson » 06 lip 2008, 20:15

mam kompletny silnik, skrzynie, osprzet itd... w sumie mam caly front cut z FC. pytanie czy polosie pasuja, mocmowania silnika, sterowanie skrzynia i elektryka.
jedyne czego brakuje to chlodnice. cena jest bardzo kuszaca.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”