N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

dawidson

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: dawidson » 03 maja 2008, 16:38

mam prosbe do innych posiadaczy Delty. Niedaleko wtrysku mam wolna wtyczke: dwa piny, zatrzask i charkterystyczna zolta charmonijkowa uszczelka. U mnie dynda ona luzno. Czy ktos orientuje sie do czego moze ona byc?
Spiete jest to z wiazka idaca obok wtrysku po stronie pasazera.
Pomoze ktos?

Druga prosba jest do osob posiadajacych w swoich auatach wskaznik temp oleju. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie jest wkrecony czujnik i jak wyglada wtyczka?

Bede orgomnie wdzieczny za pomoc.

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: karol1125 » 03 maja 2008, 18:48

Też mam taką wtyczkę tam gdzie opisujesz i nie jest ona podpięta. To jest chyba wtyczka do adaptera(przejściówki) do serwis kompa.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

dawidson

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: dawidson » 03 maja 2008, 19:33

wtyczka do serwisa kompa jest przy blotniku obok ECU i ma 3 piny.

Ta o ktora mi chodzi jest przy grodzi, wyglada jak ta do serwis kompa ale jest mniejsza i ma 2 piny. wyglada wrecz jak wtyczka do swiatla pozycyjnego.

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: karol1125 » 03 maja 2008, 19:42

Być może w 1,6 jest inaczej.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: kretekpodnietek » 03 maja 2008, 20:38

ja też mam taką wtyczkę, ale jakoś sie nie zastanawiałem nad nią. moze kabel od jakiejś pierdoły która występowała w dodatkowej opcji?? nie myślałem nad tym, bo wszystko działa.

a co do czujnika temperatury oleju.

widziałem że tez zalożyles zegary z HF.
1. nie masz kabla w wiązce do zegarów, musisz go poprowadzić.
2. czujnik był w silnikach 2.0 w obudowie filtra oleju.

tak wygląda (zdjęcie z katalogu czujników eps):

http://images32.fotosik.pl/239/5ac80d612addb397.jpg[/img]

ja u siebie zmostkowałem ten wskaźnik z wskaxnikiem temperatury wody.
pokazują różne wartości, ale coś pokazuje :D
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

dawidson

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: dawidson » 03 maja 2008, 22:20

a ja mam kompletny silnik 1.3 Turbo z Uno : yesyes :
Przy silniku o jest zarowno podstawka pod filtr (z wkreconym czujnikiem) jak i sama chlodnica oleju.
Nie powinno wiec byc problemow zarowno z doborem czujnik jak i z umiejscowieniem go ;)
Orientujesz sie moze jak przeciagnac kable do srodka przedzialu pasazerskiego?
I czy ktos dysponuje schematem elektryki zegarow lub umie doradzic jak dokladnie wpiac sie w kostke aby wskaznik uruchomic?

Kurcze, teraz trzeba bedzie wywalic radio aby wstawic cisnienie oleju...
:lol:

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: DeviLL » 03 maja 2008, 22:49

Chyba tez mam taka wtyczke wolna (taka sama jak np do czujnika temp pow w dolocie itd - 2 pinowa) :twisted: i tez nie wiem do czego , byc moze do sondy lambda ktorej nie mam ,ale ktoz wie

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow

Post autor: kretekpodnietek » 03 maja 2008, 23:00

"dawidson" pisze:a ja mam kompletny silnik 1.3 Turbo z Uno : yesyes :
Przy silniku o jest zarowno podstawka pod filtr (z wkreconym czujnikiem) jak i sama chlodnica oleju.
Nie powinno wiec byc problemow zarowno z doborem czujnik jak i z umiejscowieniem go ;)
Orientujesz sie moze jak przeciagnac kable do srodka przedzialu pasazerskiego?
I czy ktos dysponuje schematem elektryki zegarow lub umie doradzic jak dokladnie wpiac sie w kostke aby wskaznik uruchomic?

Kurcze, teraz trzeba bedzie wywalic radio aby wstawic cisnienie oleju...
:lol:

a no to konkretnie :D

jak sciągniesz zegary, z tyłu zobaczysz po ścieżce od tego wskaźnika, będzie zaznaczony + i - i jedna ścieżka idzie prosto do złącza, napewmno sobie poradzisz. :wink: a którędy przeciągnąc to nie wiem, myśle że przez ten otwór od wiązki kabli od komputera, albo przy rurkach do nagrzewnicy. czujnika nie bedziesz musiał dobierać, myśle że jest to samo. czujnik temperatury cieczy podchodzi z uno.
a co do zegarów, nie myślałeś żeby je dać pod radio, ew na słupek.

aha, myśle że schemat miałby Prezesjm. spytaj jego.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”