N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
mam prosbe do innych posiadaczy Delty. Niedaleko wtrysku mam wolna wtyczke: dwa piny, zatrzask i charkterystyczna zolta charmonijkowa uszczelka. U mnie dynda ona luzno. Czy ktos orientuje sie do czego moze ona byc?
Spiete jest to z wiazka idaca obok wtrysku po stronie pasazera.
Pomoze ktos?
Druga prosba jest do osob posiadajacych w swoich auatach wskaznik temp oleju. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie jest wkrecony czujnik i jak wyglada wtyczka?
Bede orgomnie wdzieczny za pomoc.
Spiete jest to z wiazka idaca obok wtrysku po stronie pasazera.
Pomoze ktos?
Druga prosba jest do osob posiadajacych w swoich auatach wskaznik temp oleju. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie jest wkrecony czujnik i jak wyglada wtyczka?
Bede orgomnie wdzieczny za pomoc.
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
Też mam taką wtyczkę tam gdzie opisujesz i nie jest ona podpięta. To jest chyba wtyczka do adaptera(przejściówki) do serwis kompa.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
wtyczka do serwisa kompa jest przy blotniku obok ECU i ma 3 piny.
Ta o ktora mi chodzi jest przy grodzi, wyglada jak ta do serwis kompa ale jest mniejsza i ma 2 piny. wyglada wrecz jak wtyczka do swiatla pozycyjnego.
Ta o ktora mi chodzi jest przy grodzi, wyglada jak ta do serwis kompa ale jest mniejsza i ma 2 piny. wyglada wrecz jak wtyczka do swiatla pozycyjnego.
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
Być może w 1,6 jest inaczej.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
ja też mam taką wtyczkę, ale jakoś sie nie zastanawiałem nad nią. moze kabel od jakiejś pierdoły która występowała w dodatkowej opcji?? nie myślałem nad tym, bo wszystko działa.
a co do czujnika temperatury oleju.
widziałem że tez zalożyles zegary z HF.
1. nie masz kabla w wiązce do zegarów, musisz go poprowadzić.
2. czujnik był w silnikach 2.0 w obudowie filtra oleju.
tak wygląda (zdjęcie z katalogu czujników eps):
http://images32.fotosik.pl/239/5ac80d612addb397.jpg[/img]
ja u siebie zmostkowałem ten wskaźnik z wskaxnikiem temperatury wody.
pokazują różne wartości, ale coś pokazuje
a co do czujnika temperatury oleju.
widziałem że tez zalożyles zegary z HF.
1. nie masz kabla w wiązce do zegarów, musisz go poprowadzić.
2. czujnik był w silnikach 2.0 w obudowie filtra oleju.
tak wygląda (zdjęcie z katalogu czujników eps):
http://images32.fotosik.pl/239/5ac80d612addb397.jpg[/img]
ja u siebie zmostkowałem ten wskaźnik z wskaxnikiem temperatury wody.
pokazują różne wartości, ale coś pokazuje

Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
a ja mam kompletny silnik 1.3 Turbo z Uno
Przy silniku o jest zarowno podstawka pod filtr (z wkreconym czujnikiem) jak i sama chlodnica oleju.
Nie powinno wiec byc problemow zarowno z doborem czujnik jak i z umiejscowieniem go
Orientujesz sie moze jak przeciagnac kable do srodka przedzialu pasazerskiego?
I czy ktos dysponuje schematem elektryki zegarow lub umie doradzic jak dokladnie wpiac sie w kostke aby wskaznik uruchomic?
Kurcze, teraz trzeba bedzie wywalic radio aby wstawic cisnienie oleju...


Przy silniku o jest zarowno podstawka pod filtr (z wkreconym czujnikiem) jak i sama chlodnica oleju.
Nie powinno wiec byc problemow zarowno z doborem czujnik jak i z umiejscowieniem go

Orientujesz sie moze jak przeciagnac kable do srodka przedzialu pasazerskiego?
I czy ktos dysponuje schematem elektryki zegarow lub umie doradzic jak dokladnie wpiac sie w kostke aby wskaznik uruchomic?
Kurcze, teraz trzeba bedzie wywalic radio aby wstawic cisnienie oleju...

N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
Chyba tez mam taka wtyczke wolna (taka sama jak np do czujnika temp pow w dolocie itd - 2 pinowa)
i tez nie wiem do czego , byc moze do sondy lambda ktorej nie mam ,ale ktoz wie

- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
N.Delta 1.6i.e. -zagadkowa wtyczka, prosba do innych userow
"dawidson" pisze:a ja mam kompletny silnik 1.3 Turbo z Uno![]()
Przy silniku o jest zarowno podstawka pod filtr (z wkreconym czujnikiem) jak i sama chlodnica oleju.
Nie powinno wiec byc problemow zarowno z doborem czujnik jak i z umiejscowieniem go
Orientujesz sie moze jak przeciagnac kable do srodka przedzialu pasazerskiego?
I czy ktos dysponuje schematem elektryki zegarow lub umie doradzic jak dokladnie wpiac sie w kostke aby wskaznik uruchomic?
Kurcze, teraz trzeba bedzie wywalic radio aby wstawic cisnienie oleju...
a no to konkretnie

jak sciągniesz zegary, z tyłu zobaczysz po ścieżce od tego wskaźnika, będzie zaznaczony + i - i jedna ścieżka idzie prosto do złącza, napewmno sobie poradzisz.

a co do zegarów, nie myślałeś żeby je dać pod radio, ew na słupek.
aha, myśle że schemat miałby Prezesjm. spytaj jego.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz