Za tą kase porządnego VW się nie kupi,chyba że starą kańciastą, klockowatą dwójkę..."Duch-Dziadka" pisze:...za ta kase kup lepiej VW...przynajmniej nie bedzie sie psul...


Moderator: stabraf
Za tą kase porządnego VW się nie kupi,chyba że starą kańciastą, klockowatą dwójkę..."Duch-Dziadka" pisze:...za ta kase kup lepiej VW...przynajmniej nie bedzie sie psul...
Czy kluczyki nie są w pęku z innymi kluczami albo brelokami? To częsta przyczyna niszczenia wkładek stacyjek. Kluicz działą jak dźwignia a obciążonym końcem... Sam tak uszkodziłem kiedyś i nim pojąłem przyczynę zwalałem winę na zmęczenie materiału."Artas" pisze:Zgadzam się w 100% mi przekręciła się wkładka stacyjki(naszczęście dało się paliś wkrętakiem)
Znam gościa co w Markach pod Warszawą superancko dorabia wkładki do zamków i stacyjek Fiatowskich. Stacyjka mojej Themy zreanimowana dzięki niemu i już tylko jeden oryginalny kluczyk w użyciu a nie dwa."Artas" pisze:Wkładkę wymieniłem już dawno, pasowała od CC.Jeżeli chodzi o kluczyki to miałem tylko jeden , bez żadnych balastów i wisiorków, teraz z racji wymiany wkładki posiadam dwa kluczyki:)
Mi póki co akurat K wydaje się najsolidniej zmontowana ze wszystkiego włoskiego co widziałem, zatem na Twoje słowa robię jedno wielkie"Duch-Dziadka" pisze:Jesli chodzi o mnie to mialem Vectre z 91 roku, 323F z 95 roku, Omege z 97 roku i zaden z tych samochodow nie psul sie tak jak Kappa i mowie tu wlasnie o ****. To szyba wypadnie z prowadnic, to centralny raz dziala raz nie to sie uchwyt urwie w drzwiach szkoda gadac.
Pod wzgledem technicznym to bez zarzutow ale mimo wszystko te **** mnie wkurwi...![]()
Ja wiem ze milosnicy marki beda bronic Lancie ale jesli chodzi o marke to psuja sie w niej rzeczy conajmniej dziwne. Reszta jest OK.