"BJK" pisze:Pewnie o czymś zapomniałem i jak są jakieś błędy to z góry przepraszam, ale tak wygląda moja wiedza.
Nie, nie, nie
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dostaniesz karnego jeżyka
Po pierwsze dyskusja o wyposażeniu Lybry była toczona już wielokrotnie i nie doszlismy to żadnych wniosków poza tym, że na każdym rynku to wyposażenie było inne. Trudno też do konca stwierdzić co było standardem gdyż ( z reguły zamożni ) pierwsi właściciele Lybr, często nie żałowali na opcyjne dodatki.
Gdy pisałem
artykuł o Lybrze na Wikipedii zrobiłem bardzo mocny research. I tylko zgłupiałem i tę część o wyposażeniu zrobiłem w koncu mocno ogólną.
Co
na bank było w każdej Lybrze ( z tych ważniejszych rzeczy ):
- wspomaganie
- ABS z EBD
- lusterka elektryczni regulowane i podgrzewane
- centralny zamek z pilotem
- 4 poduszki powietrzne
- elektryczne szyby przednie
- no i ten termometr jesli traktować to poważnie
i tyle.
Alusy, Bose czy nawet klima
nie występowała WE WSZYSKICH wersjach. Bose było zwykle opcją. Alusów na bank nie było w wersji Business ( najtanszej ) i chyba w LS też nie. Widziałem też jedną w życiu Lybre bez klimy ( nawet nią jechałem - nie miała przycisku ECON ).
Co do wyposażenia opcyjnego. Nie były dostepne wycieraczki reflektorów ( zresztą masakrycznie by to wyglądało ). Oprócz ASR był dostępny ESP i Hill Holder. Dostępne było Webasto i czujniki parkowania, szersze opony ( 205/60 chyba ), zmieniarka, lusterko fotochromowe, halogeny, przyciemniane szyby, eletryczne ( z pamięcią ) i podgrzewane siedzenia + to co napisał kolega BJK .
Wersji wyposażenia było przynajmniej kilka: Business, LS, LS+, LX, Emblema, Intensa, Exclusive ( albo Executive - nie pamietam ). Z tym, że te trzy ostatnie to nie wiem w jakiej kolejności i czy to były jakieś limitowane wypusty czy jak ). LX to chyba ta najpopularniejsza w Polszy.
Tyle wiem.