Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kretekpodnietek » 14 lut 2008, 22:22

Witam!

Jak w temacie, czy mógłby ktoś zamieścić zdjęcie dolotu do filtra? bo w swojej nic nie mam, tylko wylot filtra czyli rura o srednicy pewno z 75mm, słychac go przez to jak jakieś 4 litrowe auto :D tak już kupiłem.

ale do gazu zrobiłem przydławienie czyli kryza w tą rurę że zmiejsza otwór na około 25mm, i dopiero można go wyregulować, no i spalania spadło do około 12l. bo przy wolnym dolocie do stworzenia odpowiedniej mieszanki gazowo powietrznej trzeba multum gazu mu puścić, co wiadomo na kieszeń wpływa,

no ale gdy jest przydławiony dolot wtedy znowu jest mulaste to autko, i już mi brakuje pomysłów,

opiszcie jak to macie u siebie zrobione, zwłaszcza interesuje mnie opinia użytkowników samochodów z LPG, czy macie coś kombinowane?

przepraszam ze to troche zamotanie napisane.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
Dziadek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 448
Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: ŻNIN

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: Dziadek » 15 lut 2008, 18:34

Strzałkami masz zaznaczoney dolot powietrza do filtra.Na gazie trzeba przerobić tą plastykową część co jest przykręcona dwoma wkrętami do karoseri.Dzisiaj właśnie znajomy gazownik mi to objaśniał.Trzeba zaślepić wlot powietrza z przodu od strony chłodnicy i wywiercić otwory najlepiej od dołu dlatego,że przy szybkiej jeździe po zdjęciu nogi z gazu silnik na gazie ma tendencje do gaśnięcia dostaje zbyt dużo powietrza w Żninie tak robią .Zersztą w czwartek będę miał zamontowany gaz to podzielę się uwagami.Ta część co pytasz jest zaznaczona Strzałkami.http://images26.fotosik.pl/159/3496c981573a3b4bm.jpg[/img]][/url]
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC

Awatar użytkownika
zoom
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 25 lip 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: StalowaWola Ulubione piwo: Żywiec
Kontakt:

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: zoom » 15 lut 2008, 18:46

Ja mam taki sam dolot jak na dolaczonym obrazku. Kolega gazownik zrobil mi to tak, ze przekrecil wlot powietrza w druga strone, w sensie w odwrotna do kierunku jazdy. Wczesniej mialem troche problemow z elpegie :)
Jesli trzeba moge zrobic zdjecia.
Pozdr.
1.9 JTD driver.
HITart - Spoty na telebimy i monitory reklamowe
http://www.hitart.com.pl

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kretekpodnietek » 15 lut 2008, 18:55

aha, dzięki panowie, tylko że ja nie mam tej cudownej rury co idzie obok chłodnicy, postaram sie gdzieś poszukać, mam tylko sam filtr z wielką rurą, ale dziś ustawiłem gaz do większej ilości poiwetrza, fura zdrowo śmiga, i chodzi lepiej niż przydławiona, z czasem okaże sie jak ze spalaniem.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
Dziadek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 448
Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: ŻNIN

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: Dziadek » 15 lut 2008, 20:36

Zoom zrób fotki chętnie zobaczę jak to wygląda.W czwartek zakładam gaz to po co mają wiercić jeśli można wlot powietrza obrócić.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kretekpodnietek » 16 lut 2008, 9:02

a Panie Dziadku, jaką instalację pan będzie zakładał? II generacja? i na jakiej elektronice?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
Dziadek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 448
Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: ŻNIN

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: Dziadek » 16 lut 2008, 14:40

BRC II generacji z odcięciem zasilania pompy paliwa.1800 zeta całkowity koszt.Zbiornik w kole zapasowym +pokrowiec na zapasówkę.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kretekpodnietek » 16 lut 2008, 15:33

aha, miło co do elektroniki polecam Autronica, chociażby z tego powodu że można zrobić kabel i samemu ją regulować, ja aktualnie zamontowałem u siebie 1 generacje, (śruba na wężu do miksera) i też śmiga :)
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
kuba
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kuba » 17 lut 2008, 21:38

Witam akurat zastanawiam się na montażem gazu w swoim autku i zastanawiam się nad instalką II generacji a sekwencją. Możecie mi coś doradzić. Gazownik powiedział, ze przy II gen. jest duże ryzyko, że gaz strzeli w obudowę filtra (której nigdzie nie można dostać), trzeba mieć naprawdę dobre przewody i świece (koszt ok. 300zł) no i podobno różnie to bywa z regulacją a co do sekwencji to zakłada i "widzimy się co 10kkm". Różnica w cenie to 800zł ale czy nie warto dorzucić i mieć spokój??

Ceny:
IIgen. 1600zł
sekw. 2400zł

Autko:
Nuova Delta 1.8 8V

Pozdrawiam.
ZAZ Tavria 1102 '93 1,1 -> FIAT Tipo '95 1,4+LPG -> LANCIA Delta II '94 1,8 8V + sekw. LPG Stag300 :)

LPG: Obrazek

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova delta - Dolot do filtra powietrza

Post autor: kretekpodnietek » 17 lut 2008, 23:45

moja delta kichnęła mi dwa razy odkąd ją mam (pół roku). a swiec i kabli nie ruszałem,poza tym, mam jeszcze klapkę w dolocie zeby nie rozwaliło filtra.

zależy ile masz kasy, jak nie masz co zrobić z tymi 800pln to załóż sekwencje, będzie spokój.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”