
Tu mam pytanie, czy ktoś już robił u siebie takie modyfikację, a jeżeli tak, to jakie konsekwencje poniosę decydując się na montaż? W końcu katalizator zabiera pewną część mocy, więc napewno tłumik też, a nie o to mi chodzi

Ja bym proponował założyć cały seryjny wydech i zamaist kata tłumik przelotowy ."Ara" pisze:U mnie głośno jest niesamowicie. Faktem jest że w wydechu są dziury (ale dopiero za pierwszym tłumikiem), a dźwięk jest taki, jakby w ogóle był przedmuch za kolektorem.
Jak będzie wyglądała charakterystyka silnika? Tak w przybliżeniu. Czy bardzo spadną osiągi?
Mój papa wyciął kata w Escorcie i bez problemu przechodzi przeglądy."Windforce" pisze:Hmmm ogolnie to bedziesz mial problem z przegladem...
Chyba ze masz znajomego diagnoste...
Z teori i praktyki:"Ara" pisze:Na początku przyszłego tygodnia jadę zrobić wydech. Już jestem prawie pewien, że zamiast kata będzie rura. Co do końcowego, to jeszcze zobaczymy kiedy się wysypie.