a do themki 2.0 16v VIS - 73 euro (jakieś 250pln`ów)

(i silnik dalej długo łapie temp. choć później trzyma równo 80 stC niezależnie od warunków)
a gdyby ktoś miał ochotę podłubć to proponuje wyciąć wkład z termostatu, zasostawić obudowę i na przewodach założyć od łady 2107 (nowy jakieś 30 pln)
ma on 3 wyjscia (termostat tybu By-Pass)
* jedno wlot gorącej z głowicy z trójnika (sterowanie bimetalem)
* drugie wlot z chłodnicy
* trzecie - powrotny na pompe
można podłączyć zgodnie z "opisem" ale konieczna będzie dłubanie
albo
zaślepić jeden wylot i zastosować na przewodzie do chłodnicy - trzeba jednak wtedy zrobić wewnątrz odpowietrznik (mały otworek) i liczyć się z gorszym działaniem (ustawiony chyba na 78 stC pyłny przepływ)
(opis poprawiony 20stycznia - poprzedni - błędy opisu wyjść termostatu
