Kappa-brak filtra paliwa

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: wega » 07 sty 2008, 18:52

Proponuję wam przeszukać forum bo temat był już poruszany. Z tego co pamiętam filtr był schowany gdzieś za bakiem, gdzieś gdzie nie było go widać.
Obrazek

Awatar użytkownika
MarKapp
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lubin, Dolnyśląsk

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: MarKapp » 09 sty 2008, 7:15

Czytałem wszystkie wcześniejsze posty dot. filtra paliwa - szukałem od podwozia i obmacałem przewody do samego zbiornika - nie ma filtra 8O
później jeszcze dwóch mechaników szukało tego filtra więc raczej domyślam się, że Prometeo ma rację i jest może tylko to sitko...
Ciekawe czy jest dostęp do tego sitka - wymienia się je czy czyści??? :? Czyli w przypadku brudnego paliwa pozostaje chyba tylko opróżnić zbiornik i zalać nowe...

rafcio111
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: konstancin jeziorna

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: rafcio111 » 09 sty 2008, 8:27

Koledzy w Kappie z potenciometrem filtr jest w pompie paliwa .Wymienia się jak pompa padnie .Pozdrawiam :o

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: Makgajwer » 09 sty 2008, 12:45

...zamontuj jakikolwiek filtr na przewodzie paliwowym i tyle, ...jak w maluchu :)
ja w mojej Kappie znalazłem tylko "filtr oparów" w prawym nadkolu,
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Awatar użytkownika
MarKapp
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lubin, Dolnyśląsk

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: MarKapp » 09 sty 2008, 17:02

Tak chyba zrobię :wink:
Dzięki.

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: prezesjm » 09 sty 2008, 22:58

Co wy tu wypisujecie. :? Jaki filtr od malucha ? Na przewodzie zasilającym nie można stosować bylejakich filtrów z układów gaźnikowych. W przewodzie zasilającym jest ciśnienie paliwa około około 3 bar !!! Jeżeli ktoś już potrzebuje dodatkowy filtr to tylko taki przystosowany do tego ciśnienia i oczywiście stosowne końcówki.

A na marginesie w kappach po modernizacji tak jak koledzy wcześniej pisali nie ma na zewnątrz filtru paliwa jak w starszej wersji. Filtr jest zintegrowany z pompą paliwa i jest w baku.

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: Makgajwer » 10 sty 2008, 11:12

"prezesjm" pisze:Co wy tu wypisujecie. :? Jaki filtr od malucha ? Na przewodzie zasilającym nie można stosować bylejakich filtrów z układów gaźnikowych. W przewodzie zasilającym jest ciśnienie paliwa około 3 bar !!! Jeżeli ktoś już potrzebuje dodatkowy filtr to tylko taki przystosowany do tego ciśnienia i oczywiście stosowne końcówki...
...no to klops :(
Masz racje z tym filtrem do malucha to za mocno poleciałem.... :(
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Awatar użytkownika
robert199
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Kappa-brak filtra paliwa

Post autor: robert199 » 10 sty 2008, 12:31

aby wyciągną pompę paliwa wcale niema tak duzo roboty. zdjąć wykładzinę bagaznika, odkręcic czarna pokrywę (klucz 7) , później młotek przecinak albo mocny śrubokret. odkręcic takie "wieczko" i wyciągamy pompę. a przy tej pompie jest sitko które przepuszcza w jedna strone a w druga nie, ono najczęściej sie brudzi.

kiedyś miałem taki problem, że podczas jazdy na trasie brakowało mocy, przygasał pod górki, i na infocenter cos z paliwem wyswietlał i sterowaniem silnika.

sprawdziłem ciśnienie paliwa, okazało soe że jest 1,5bara (za niskie, powinno byc 3bary)

wymieniłem filtra paliwa który znajduje sie obok zbiornika (taka spora puszka aluminiowa)

ale wymiana filtra nie pomogła dalej samochód sie mulił

wtedy wykręciłem pompę i wyczyściłem sitko przy pompie i do dziś wszystko ok. ciśnienie paliwa 3 bary.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”