Kappa-brak filtra paliwa
Kappa-brak filtra paliwa
Proponuję wam przeszukać forum bo temat był już poruszany. Z tego co pamiętam filtr był schowany gdzieś za bakiem, gdzieś gdzie nie było go widać.
Kappa-brak filtra paliwa
Czytałem wszystkie wcześniejsze posty dot. filtra paliwa - szukałem od podwozia i obmacałem przewody do samego zbiornika - nie ma filtra
później jeszcze dwóch mechaników szukało tego filtra więc raczej domyślam się, że Prometeo ma rację i jest może tylko to sitko...
Ciekawe czy jest dostęp do tego sitka - wymienia się je czy czyści???
Czyli w przypadku brudnego paliwa pozostaje chyba tylko opróżnić zbiornik i zalać nowe...

później jeszcze dwóch mechaników szukało tego filtra więc raczej domyślam się, że Prometeo ma rację i jest może tylko to sitko...
Ciekawe czy jest dostęp do tego sitka - wymienia się je czy czyści???

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: konstancin jeziorna
Kappa-brak filtra paliwa
Koledzy w Kappie z potenciometrem filtr jest w pompie paliwa .Wymienia się jak pompa padnie .Pozdrawiam 

- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Kappa-brak filtra paliwa
...zamontuj jakikolwiek filtr na przewodzie paliwowym i tyle, ...jak w maluchu 
ja w mojej Kappie znalazłem tylko "filtr oparów" w prawym nadkolu,

ja w mojej Kappie znalazłem tylko "filtr oparów" w prawym nadkolu,
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny
)
Stan: bardzo śliczny

- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa-brak filtra paliwa
Co wy tu wypisujecie.
Jaki filtr od malucha ? Na przewodzie zasilającym nie można stosować bylejakich filtrów z układów gaźnikowych. W przewodzie zasilającym jest ciśnienie paliwa około około 3 bar !!! Jeżeli ktoś już potrzebuje dodatkowy filtr to tylko taki przystosowany do tego ciśnienia i oczywiście stosowne końcówki.
A na marginesie w kappach po modernizacji tak jak koledzy wcześniej pisali nie ma na zewnątrz filtru paliwa jak w starszej wersji. Filtr jest zintegrowany z pompą paliwa i jest w baku.

A na marginesie w kappach po modernizacji tak jak koledzy wcześniej pisali nie ma na zewnątrz filtru paliwa jak w starszej wersji. Filtr jest zintegrowany z pompą paliwa i jest w baku.
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Kappa-brak filtra paliwa
...no to klops"prezesjm" pisze:Co wy tu wypisujecie.Jaki filtr od malucha ? Na przewodzie zasilającym nie można stosować bylejakich filtrów z układów gaźnikowych. W przewodzie zasilającym jest ciśnienie paliwa około 3 bar !!! Jeżeli ktoś już potrzebuje dodatkowy filtr to tylko taki przystosowany do tego ciśnienia i oczywiście stosowne końcówki...

Masz racje z tym filtrem do malucha to za mocno poleciałem....

Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny
)
Stan: bardzo śliczny

Kappa-brak filtra paliwa
aby wyciągną pompę paliwa wcale niema tak duzo roboty. zdjąć wykładzinę bagaznika, odkręcic czarna pokrywę (klucz 7) , później młotek przecinak albo mocny śrubokret. odkręcic takie "wieczko" i wyciągamy pompę. a przy tej pompie jest sitko które przepuszcza w jedna strone a w druga nie, ono najczęściej sie brudzi.
kiedyś miałem taki problem, że podczas jazdy na trasie brakowało mocy, przygasał pod górki, i na infocenter cos z paliwem wyswietlał i sterowaniem silnika.
sprawdziłem ciśnienie paliwa, okazało soe że jest 1,5bara (za niskie, powinno byc 3bary)
wymieniłem filtra paliwa który znajduje sie obok zbiornika (taka spora puszka aluminiowa)
ale wymiana filtra nie pomogła dalej samochód sie mulił
wtedy wykręciłem pompę i wyczyściłem sitko przy pompie i do dziś wszystko ok. ciśnienie paliwa 3 bary.
kiedyś miałem taki problem, że podczas jazdy na trasie brakowało mocy, przygasał pod górki, i na infocenter cos z paliwem wyswietlał i sterowaniem silnika.
sprawdziłem ciśnienie paliwa, okazało soe że jest 1,5bara (za niskie, powinno byc 3bary)
wymieniłem filtra paliwa który znajduje sie obok zbiornika (taka spora puszka aluminiowa)
ale wymiana filtra nie pomogła dalej samochód sie mulił
wtedy wykręciłem pompę i wyczyściłem sitko przy pompie i do dziś wszystko ok. ciśnienie paliwa 3 bary.