N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 27 gru 2007, 10:50

czy wersja 2.0 ma pompe paliwa zanurzeniowa czy zewnetrzna? czy ktos zna dane owej pompy (wydajnosc)?
Ostatnio zmieniony 02 sty 2008, 18:49 przez dawidson, łącznie zmieniany 1 raz.

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 02 sty 2008, 18:47

Podbijam temat bo info naprawde mi potrzebne.
Wedlug instrukcji obslugi zarowno 1.6i.e. jak i 2.0 maja pompy zanurzeniowe. Pojemnosc zbioirnika jest taka sama. czy ktos jest w stanie stwierdzic czy zbiorniki sa fizycznie takie same?
Czy da sie zastosowac pompe od 2.0 w baku 1.6 bez przerobek?
Eper twierdzi, ze bak byl zmieniany zaleznie od roku produkcji. Czy ktos jest w temacie na tyle aby dac jakies miarodajne info?

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 918
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: Piszczyk » 02 sty 2008, 21:52

jak spaliłem kiedyś w dedrze 1.8 8v pompkę to dokupiłem jakiegośtam
nowego BOSCHa i zamontowałem w baku (oryginał był zanurzeniowy)
trwało o tyle dłużej że potrzebna była przeróbka końcówek kabli (+ i -) i wężyka
podejrzewam (brak pewności) że pompki takie same
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: kretekpodnietek » 02 sty 2008, 22:01

Dane z instrukcji:

pojemnosć zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.

ciśnienie pompy:
1.6 - około 1 bar
2.0 - 3 bar.

Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa

2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 03 sty 2008, 9:20

"kretekpodnietek" pisze:Dane z instrukcji:

pojemnosć zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.

ciśnienie pompy:
1.6 - około 1 bar
2.0 - 3 bar.

Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa

2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
dokladnie tyle samo wyczytalem z instrukcji obslugi samochodu. Rozchodzi sie o to, ze potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa. Pompa z 2.0 powinna byc w sam raz. Pytanie tylko czy aby ja zamonotwac musze wymieniac zbiortnik czy nie. Jesli musze wymieniac zbiornik to wole od razu kombinowac ze zbiornikiem od hf.
Chodzi mi o to czy pompa od 2.0 fizycznie pasuje do baku od 1.6 i.e.

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: kretekpodnietek » 03 sty 2008, 14:27

Myśle że tak, skoro pojemność jest ta sama to zbiorniki sie raczej nie różnią. tylko pompy są inne. zobacz na allegro, pompy od Y i delty 1.6 są takie same, a później jest taka sama w delcie1.8 i 2.0 i cromie, myśle że cały zespół pompy powinien pasowac do zbiornika.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: lancia1969 » 03 sty 2008, 19:33

Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy

Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło . :wink:

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 03 sty 2008, 19:36

"lancia1969" pisze:Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy

Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło . :wink:
potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: lancia1969 » 03 sty 2008, 19:40

"dawidson" pisze:
"lancia1969" pisze:Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy

Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło . :wink:
potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.
Załóż od Turbo ma największą wydajność .

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 03 sty 2008, 19:46

a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: lancia1969 » 03 sty 2008, 19:52

"dawidson" pisze:a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz weżyki reszte upchasz :wink:

dawidson

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja

Post autor: dawidson » 03 sty 2008, 20:46

"lancia1969" pisze:
"dawidson" pisze:a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz weżyki reszte upchasz :wink:
sprobuje najpierw dorwac w swoje rece obie wspomniane pompy (2.0 i T) i zobaczymy co dalej. Musze niestety ciac koszty bo Delta ostatnio swiruje i co chwile wola o cos nowego. Lista krotka nie jest: stopery, zawieszenie przod, wydech... Trzeba wiec z kazdym groszem sie liczyc :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”