Nuova delta - remont silnika

Awatar użytkownika
kuba
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Nuova delta - remont silnika

Post autor: kuba » 10 gru 2007, 0:08

dziękuję wszystkim za odpowiedzi, na remont silnika chcę przeznaczyć max. 1500zł, no może 1800zł ale to już z robocizną, myślicie że dam rade??

kolego Vazyl co do Twojego remontu to moją reakcję mogę wyrazić w ten sposób :kopara: - :).
ZAZ Tavria 1102 '93 1,1 -> FIAT Tipo '95 1,4+LPG -> LANCIA Delta II '94 1,8 8V + sekw. LPG Stag300 :)

LPG: Obrazek

Awatar użytkownika
maydayns
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 453
Rejestracja: 15 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Nowy Sacz/Krakow/Paryz

Nuova delta - remont silnika

Post autor: maydayns » 10 gru 2007, 11:53

"vazyl" pisze:
"karol1125" pisze:Heh. Ja mam właśnie remont, a mianowicie koniec. No i z tym że ja miałem szlif wału.

Cena części:

-cały rozrząd
-cały balans
-komplet uszczelek
-uszczelka pod miskę
-pierścienie
wszystko to 800zł z groszem

panewki na podpory i korby w twoim wypadku to około 150zł

No i oleje, filtry, płyny, przewody, świece-tu może być różnie(zależy co wybierzesz.

A kupować drugi silnik się nie opłaca, bo nie wiesz co kupisz, a z tymi silnikami raz że jest kłopot dostać, a dwa że mają przejechan 200tyś i więcej.
Zrobisz swój i wiesz czym jeździsz.
Ciekawostka.......
Niedawno odebrałem z remontu swój silnik Fiata DOHC i mi wyszło duuuużo więcej, ale ja mam teraz "nowy silnik":

Głowica - obróbka (kąty, pogłębianie, powiększanie), gniazd zaworów, nowe prowadnice, planowanie - 290,00 zł

Planowanie głowiczek - 120,00 zł

Prowadnice zaworów - 50,00 zł

Zawory - 220,00 zł

Wałki rozrządu robione na zamówienie (cena promocyjna, negocjowana indywidualnie, niestety nie wiem czy będzie taka nadal) - 470,00 zł

Uszczelka głowicy - 50,00 zł

Uszczelki miski, dolotu, wydechu, głowiczek, pokryw wałków - 90,00 zł

Tulejowanie cylindrów + trasowanie bloku+ owalizacja stóp wału korbowego - 550,00 zł

Szlif wału - 130,00 zł

Osadzenie panewek pośrednich + szlif wałka pośredniego - 110,00 zł

Panewka wałka pośredniego - 50,00 zł

Obróbka korb (winklowanie, owalizacja) - 210,00 zł

Sworznie - 50,00 zł

Tulejki sworznia - 40,00 zł

Zabezpieczenia sworznia - 7,00 zł

Pompa wody - 90,00 zł

Panewki korbowodowe - 30,00 zł

Panewki główne - 50,00 zł

Pierścienie oporowe (półksiężyce) - 20,00 zł

Tłoki nominalne - ? *

Pierścienie tłokowe - 170,00 zł

Sprzęgło Sachs wzmocnione (KPL) - 550,00 zł

Odchudzanie koła zamachowego, skrócenie wałka pośredniego - 90,00 zł

Łożysko wałka sprzęgłowego - 27,00 zł

Wyważenie wału + koła zamachowego + docisku sprzęgła, polerowanie czopów - 170,00 zł

Simmeringi - 120,00 zł

Śruby głowicy - 90,00 zł

Śruby miski, pompy, podkładki miski, odma gumowa - 50,00 zł

Pompa oleju - 100,00 zł

Komplet uszczelek bloku silnika Ajusa - 75,00 zł

Zębatka napędu pompy i aparatu - 60,00 zł

Koło rozrządu na wał - dorabiane - 70,00 zł

Napinacz, pasek rozrządu, wspomagania, alternatora - 170,00 zł

Materiały ścierne, frezy, rozpuszczalnik do mycia (benzyna ekstrakcyjna), myjnia - 250,00 zł

Farba na silnik (kadłub, głowica, króćce, miska) - 150,00 zł

Zestaw naprawczy gaźnika + membrana wyłączania ssania - 130,00 zł

Regeneracja gaźnika - 80,00 zł

Ceramizacja: głowicy, panewek, tłoków, zaworów, sprężyn zaworowych - 1 175,00 zł
----------------------------------------------------------------------------------------------------
* - Niestety nie znam ceny tłoków, gdyż te dostałem od kolegi w zamian za kilka innych gadgetów do DOHCa

Nie podaję tu również kosztów dojazdu, oraz wysyłki między wszystkimi zakładami w jakich były ?robione? niektóre prace, gdyż w każdym przypadku koszt może być inny. Również koszt robocizny jest sprawą umowną, w tym wypadku pomiędzy mną a kolegą "R" który był odpowiedzialny za wszystkie elementy tej układanki i poskładanie ich w jedną całość.

Jaki jest sens dokladania takiej kasy do uzywanego auta?? nie lepiej by bylo zamienic autko na nowsze?? ( tak tylko pytam:) )
Seat Leon

Awatar użytkownika
vazyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

Nuova delta - remont silnika

Post autor: vazyl » 10 gru 2007, 18:43

Bo ja mam hopla na pukcie pewnego Fiata 125 z 1975 roku i w tej chwili topię w remont całej reszty równie zakręconą kwotę. Po za tym uważam, że kapitalny remont pozwoli mi na bezproblemową jazdę przez następne 10 lat.
----- > Yippe-ki-yay motherfucker im out of order < -----

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nuova delta - remont silnika

Post autor: dunin » 10 gru 2007, 22:44

wybacz, ale nie dałem rady skompletować listy części Tobie potrzebnych, ale ich papierzany katalog jest za skomplikowany jak dla mnie. jeżeli chcesz, mogę dać Ci do nich telefon i powinni Ci pomóc.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Nuova delta - remont silnika

Post autor: kuba » 11 gru 2007, 0:11

Świetnie, jak możesz to daj namiary. Mieszkam w duzym miescie a nawet nie moge dostac przewodow WN do mojego auta, po prostu masakra :evil: z częściami :!:
ZAZ Tavria 1102 '93 1,1 -> FIAT Tipo '95 1,4+LPG -> LANCIA Delta II '94 1,8 8V + sekw. LPG Stag300 :)

LPG: Obrazek

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nuova delta - remont silnika

Post autor: dunin » 11 gru 2007, 9:20

Filia Łódź

91-302 Łódź
ul. Snycerska 3
tel. (0-42) 654-57-92

e-mail: lodz@cermotor.com.pl
www: cermotor.com.pl
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”