Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Sprawdź przewód powrotu paliwa do zbiornika.Odpalaszją w garażu?Jeśli tak to jak przewód jest dziurawy powinna dyć plama paliwa na podłodze.Takiej ilości paliwa moim skromnym zdaniem silnik 1.8 nie jest w stanie strawić.Sprawdz poziom oleju,czy czasami paliwo nie idzie do miski olejowej.Tyle Ci mogę podpowiedzieć.,
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
co do EGR u siebie wywaliłem go całkowicie z wszystkimi wężykami rurkami itp. zaślepiłem tylko przewody podciśnieniowe od przepustnnicy.
a co do spalania to jeżeli nie ma przecieku to sonda lambda (jeżeli ja odepniesz komp widzi błąd i wali maksymalną dawkę paliwa) jeszcze może być czujnik temperatury do ssania, nie będzie go wyłączał,
ale mimo wszystko, u mnie były te dwie rzeczy usrane i palił "tylko" 20l. na 100 km
a co do spalania to jeżeli nie ma przecieku to sonda lambda (jeżeli ja odepniesz komp widzi błąd i wali maksymalną dawkę paliwa) jeszcze może być czujnik temperatury do ssania, nie będzie go wyłączał,
ale mimo wszystko, u mnie były te dwie rzeczy usrane i palił "tylko" 20l. na 100 km

Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Uszkodzona sonda lambda może wpływać znacznie na prace silnika:
- może być slaby samochód
- może dużo palić
- usterka nie zawsze wyświetla się na desce
- mogą być problemy z zapaleniem
- najlepiej sprawdzisz sobie analizę spalin na wolnych i na wysokich obrotach
- sprawdź również złącze sondy lambda oraz oporność grzałki
- sonda może również być zanieczyszczona np przez wypadanie zapłonów
- sprawdź sobie czy zawory są dobrze wyregulowane
- kable świece itp
- czujnik cieczy i czujnik ciśnienia w kolektorze map czy nie jest pęknięty wężyk od kolektora ssącego do map.
- może być slaby samochód
- może dużo palić
- usterka nie zawsze wyświetla się na desce
- mogą być problemy z zapaleniem
- najlepiej sprawdzisz sobie analizę spalin na wolnych i na wysokich obrotach
- sprawdź również złącze sondy lambda oraz oporność grzałki
- sonda może również być zanieczyszczona np przez wypadanie zapłonów
- sprawdź sobie czy zawory są dobrze wyregulowane
- kable świece itp
- czujnik cieczy i czujnik ciśnienia w kolektorze map czy nie jest pęknięty wężyk od kolektora ssącego do map.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Auto odpalałem w garażu, nie było pod nim plamy paliwa za to spaliny aż szczypały w oczy i strasznie śmierdziały paliwem. Co by było gdyby paliwo dostawało się do oleju?? Rozumiem, że wtedy motor kaput??
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Wyciągnij bagnet i powąchaj. Dowiesz się czy masz paliwo w oleju
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Czy mocno dymi .Czy dym jest czarny?
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
na poczatku po odpaleniu troche, dym nie jest czarny tylko jasny, chyba para? poza tym wogole nie dymi, bagnet niestety smierdzi paliwem 

Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
Stan oleju zwiększa się?Spaliny śmierdziały paliwem?Strzela w tłumnik?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2007, 19:45 przez Dziadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Nuova delta - Odpala na chwilę po czym gaśnie...
muszę sprawdzić, na tym moim bagnecie nic nie widac bo jest żółtawy, w kolorze oleju jak sprawdzę dam znac
-a więc tak kompresja 11,5 | 11 | 9,5 | 8,5 a więc chyba kaszana...
-stan oleju chyba sie nie zwiększa ale jednak bagnet smierdzi paliwem
-świece juz w tej chwili są okopcone, jest na nich czarna sadza
-w tłumik moze minimalnie nie wiem jak to jest jak strzela w tłumik, nie tak jak ma to miejsce w maluchach, hehe
-spaliny strasznie cuchną paliwem
i to chyba wszystko w tym temacie, na mój chłopski rozum silnik jest do wywalenia??
-a więc tak kompresja 11,5 | 11 | 9,5 | 8,5 a więc chyba kaszana...
-stan oleju chyba sie nie zwiększa ale jednak bagnet smierdzi paliwem
-świece juz w tej chwili są okopcone, jest na nich czarna sadza
-w tłumik moze minimalnie nie wiem jak to jest jak strzela w tłumik, nie tak jak ma to miejsce w maluchach, hehe
-spaliny strasznie cuchną paliwem
i to chyba wszystko w tym temacie, na mój chłopski rozum silnik jest do wywalenia??