Dedra - praca silnika
-
- Klubowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 gru 2004, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Lubartów - Lublin
Dedra - praca silnika
mam taki sam problem, nie wkręca się na benzynie i brak mocy, czasmi jednak potrafi jechac oki, ale to tylko czasami, na gazie jest oki.
Wymieniłem:
filtr powietrza, paliwa, świece, kable WN, map sensor, kopułka, palec, i wraz wielka d....a.
Odłączając czujnik temp. silnika (ten od kompa) zaczyna troszkę lepiej pracować.
Wymieniłem:
filtr powietrza, paliwa, świece, kable WN, map sensor, kopułka, palec, i wraz wielka d....a.
Odłączając czujnik temp. silnika (ten od kompa) zaczyna troszkę lepiej pracować.
---------------------------------------------------------------------------
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
Dedra - praca silnika
Podłączam się pod wątek - bo mam podobny problem .
Mam Dedrę 1,8 , jeżdżę tylko na benzynie . Przy zimnym silniku wszystko jest ok. Tak samo - jak już wejdzie na obroty , to jest dobrze . Kiedy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy z jazdą na niskich obrotach i wolnymi obrotami - kiedy stanę . Ewidentnie silnik pracuje na trzech cylindrach . Wymieniłem świece na nowe - owszem pomogło , ale po 2 tygodniach / 500 km objawy powróciły .
Mam dwie teorie ( niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu ) - jedną właśnie sprawdzam kupując cewkę zapłonową . Mam bezrozdzielaczowy układ zapłonowy : dwie cewki , po dwa przewody z każdej i wymyśliłem , że może z upływem czasu któraś z nich straciła swoje właściwości i podgrzana przez silnik daje słabszą iskrę .
Druga teoria jest taka , że z jakichś powodów któryś wtryskiwacz podaje mniejsza dawkę paliwa . Albo sam jest przytkany , albo dostaje za krótki impuls . A wiadomo , że uboga mieszanka gorzej się zapala - stąd nierówna praca silnika i krótka poprawa po wymianie świec .
Nie mam innego wyjścia - tylko drogą eliminacji wymiana podejrzanych elementów . Chyba , że ktoś miał taki sam problem i udało mu się zagadkę rozwiązać samodzielnie - wtedy nie musiałbym wyważać otwartych drzwi ...
Mam Dedrę 1,8 , jeżdżę tylko na benzynie . Przy zimnym silniku wszystko jest ok. Tak samo - jak już wejdzie na obroty , to jest dobrze . Kiedy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy z jazdą na niskich obrotach i wolnymi obrotami - kiedy stanę . Ewidentnie silnik pracuje na trzech cylindrach . Wymieniłem świece na nowe - owszem pomogło , ale po 2 tygodniach / 500 km objawy powróciły .
Mam dwie teorie ( niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu ) - jedną właśnie sprawdzam kupując cewkę zapłonową . Mam bezrozdzielaczowy układ zapłonowy : dwie cewki , po dwa przewody z każdej i wymyśliłem , że może z upływem czasu któraś z nich straciła swoje właściwości i podgrzana przez silnik daje słabszą iskrę .
Druga teoria jest taka , że z jakichś powodów któryś wtryskiwacz podaje mniejsza dawkę paliwa . Albo sam jest przytkany , albo dostaje za krótki impuls . A wiadomo , że uboga mieszanka gorzej się zapala - stąd nierówna praca silnika i krótka poprawa po wymianie świec .
Nie mam innego wyjścia - tylko drogą eliminacji wymiana podejrzanych elementów . Chyba , że ktoś miał taki sam problem i udało mu się zagadkę rozwiązać samodzielnie - wtedy nie musiałbym wyważać otwartych drzwi ...
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Dedra - praca silnika
Co do nie wkecania na wysokie obroty sprawdz ciśnienie paliwa i podciśnienie map sensora i odległośc czujnika położenia wału.A co do kolegi z silnikiem 1.8 wydaje mi sie ze masz problem z głowića z zaworami na tym cylindrze sprawdz ciśnienie sprężaniajak jest ciepły i wszystko bedziesz wiedział
- 2turbotorun
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Toruń
witam
Witam serdecznie Bombel slucha moze cos mi podpowiesz gdyz jestem laikiem ale z czasem poznaje tajniki pytanie takie do ciebie jesli chodzi o wysokie obroty to jest taki problem teraz ze i na gazie brak mu wysokich ,znaczy raz sa a raz ich niema moze to czujnik polozenia walu jest nie wporzadku a moze aparat zaplonowy .moje odczucie jest takie ze cos musi byc wspolnego nie tak skoro sie tak dzieje .a mam prosbe moglbys a moze masz zdjecia silnika 2.0 turbo .jezeli nie masz a mozesz zrobic szczegolowe gdzie co lezy i przychodzi bo moze jest tak ze czegos poprostu tam nie ma ??pln o kontakt mozesz na gg:]
- 2turbotorun
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Toruń
wracajac do tematu
Witam jestem juz po paru przejsciach w mojej lanci wiele zeczy wyeliminowalem zostaly mi wtryski paliwa i teraz pytanie czy check ktory sie pali moze sie odwolywac caly czas do bledu czy tez nie .Czy tez trzeba wykasowac blad i wtedy sprobowac czy bedzie chodzil silnik normalnie.I jeszcze jedno pytanko czy ta igielka na wtrysku na koncowce tego plastiku ma wplyw na dzialanie tego iz wtrysku bo jest peknieta .A jezeli ktos ma wtryski do 2.0 turbo dedry wtryski i sprawne i chce je sprzedac to prosze na pw podac cene prosze o szybki kontakt jezeli znajdzie sie osoba z takimi wtryskami
- 2turbotorun
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Toruń
POMOCY do tematu moje dedry !!!!
Witam po wielu staraniach pracy na moja dedra 2.0 turbo nadal nie jest dobrze .Opisujac problem na forum i biorac pod uwage wasze porady stosowalem sie do nich a wiec tak .Wymienilem kable .swiece palec ,kopulke .wtryski cala listwe,cewka daje prad i dobra iskre .Mianowicie przed wymiana wtryskow auto chodzilo na 3 "gary " po zalozeniu wtryskow zaczela pracowac na 4 .Ale problem pozostal dalej znaczy nie trzyma wolnych obrotow trzeba jej trzymac gaz no i wysokie obroty czasem sie ladnie wkrecaja a czasem tak jak by wygladalo ze nie ma mocy no i caly czas kopci z tego co zaplon byl ustawiany mowi mechanik ze good .Pytaniem do was kieruje sie tym ze opisujac problem moze ktos cos podpowie jakie moga byc przyczyny takich zachowan moze ?czujnik polozenia walu jak tak to gdzie sie znajduje moze krotki opis a moze cos innego ??
Takze prosze o POMOC .moze ktos trafi bo mechanik z ktorym pracuje przy niej nie bardzo zna sie na Italkach i jego wiedza tez jest mala na ten temat .[mechanik kumpel z oszczednosci oczywiscie ]no to tyle dzieki z gory opiszcie moze swoje problemy o podobnych problemach .
Takze prosze o POMOC .moze ktos trafi bo mechanik z ktorym pracuje przy niej nie bardzo zna sie na Italkach i jego wiedza tez jest mala na ten temat .[mechanik kumpel z oszczednosci oczywiscie ]no to tyle dzieki z gory opiszcie moze swoje problemy o podobnych problemach .

Dedra - praca silnika
ustaw sobie tps a czujnik polozenia Hall jest w kopulce rozdzielacza i jak ci sie niechce wkrecac na obroty to duze prawdopodobienstwo ze to jest jest jego wina w sklepie kosztuje ok 45 zl
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659