jeśli macie sprawdzonego gazownika z woj mazowieckiego chętnie skorzystam


Hmm no wiesz silnik z turbiną to zupełnie inna bajka. Miałem osobiście i mogę ja polecić żadnych problemów. Jak masz kogoś co ma STAG 300 w Kappie 2.0 20v turbo i chodzi bez problemu to tez OK. A Prins jako jedna z nielicznych firm ma list wtryskiwaczy do 5-cylindrowego silnika, a nie jak inne firmy listwa do V6 i jeden wtryskiwacz zaślepiony"Taz" pisze:Przemo jest znany z tego że bezkrytycznie poleca "PRINS I NIC INNEGO!!!"
Ja osobiście mam sekwencję STAG 300 (nie mam turbiny) i nie ma z tą instalką żadnych problemów. Polecam jeszcze do przeczytania TEN temat
Polecam staga 300 mam go właśnie zainstalowanego w mojej lanci. Przyznam że szukałem długo zakładu który by mi to zamontował. Koszt instalacji w moim przypadku wyniósł 3000zł a pare zdjęć instalacji w tym wątku Wątek 2,0T 20VPo co wy tak zaśmiecacie temat?? Sokull pyta o instalacje do konkretnego silnika 2.0 20V TURBO. A o tym akurat było mało na forum. Co go obchodzi co Wy macie w swoim 2.0 20V jak to jest inny silnik.
Mój był montowany w Korkowie. Ale w Warszawie forumowicze polecali zakład. Jak skorzystasz z opcji szukaj to na pewno znajdziesz."Sokulll" pisze:a gdzie montowany ten Landi Renzo jak z mocą i po ile?
najlepiej jakby mi ktoś polecił koło warszawy sprawdzonego gazownika i dobrej firmy gaz to bym skorzystał bo jechać na czuja do pierwszego lepszego gazownika to nie za ciekawie.. Zastanawiam się mocno nad tym prinsem ale z tego co wiem to był on montowany w Krakowie a to kawał drogi..
"mirek0p" pisze: Najlepszym rozwiązaniem do silników z turbo jest ciekły wtrysk gazu tzw. V generacji. ... Jedyny układ który podnosi moc silnika,a spalanie pozostaje na poziomie benzyny