Kappa - podwojny wydech
Kappa - podwojny wydech
Wczoraj patrzyłem ten temat ale mi sie zdjęcia coś nie chciały ładować.
Ta na pierwszym zdjęciu to ma fajne felgi, ale ten wydech ehhh - rzecz gustu. Ten patent co ty zrobiłeś dużo lepszy - ale ja osobiście nie gustuje w takich dodatkach w Kappie (co innego w jakiejś Delcie II).
Dla mnie Kappa ma być elegancka, a nie sportowa, a taki wydech kojarzy mi się z takim sportowym autkiem (takim małym skurczysynkiem).
Ta na pierwszym zdjęciu to ma fajne felgi, ale ten wydech ehhh - rzecz gustu. Ten patent co ty zrobiłeś dużo lepszy - ale ja osobiście nie gustuje w takich dodatkach w Kappie (co innego w jakiejś Delcie II).
Dla mnie Kappa ma być elegancka, a nie sportowa, a taki wydech kojarzy mi się z takim sportowym autkiem (takim małym skurczysynkiem).
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Kappa - podwojny wydech
bardzo bym prosil o zjdecie podwozia samochodu. sam chce cos takiego sobie zamontowac w swoim autku...
Kappa - podwojny wydech
Kappa - podwojny wydech
wielkie dzieki a zmieniales srednice rury wychodzacej z tlumika? czy tylko dospawales druga idaca w bok?? zapomnialem napisac, ze wyglada to zaj
pozdrawiam
pozdrawiam
Kappa - podwojny wydech
srednice pozostaly te same.rura wchodzaca w koncowy tlumik-ta dodatkowa-lekko wpuszczona jest w oryginalna aby "kopcily" obie.
Dzieki i pozdrawiam
Dzieki i pozdrawiam
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - podwojny wydech
Wszystko wygląda bardzo ładnie i estetycznie, natomiast po obejrzeniu fotek od spodu dochodzę do wniosku, ze to pic na wode fotomontaż. Szkoda czasu na taką symulacje, po diabła ta rura przy zderzaku, jak już robić to z głową i kombinować tak żeby ten drugi wydech faktycznie coś dawał a jeśli nie ma możliwości na taką operację to darować sobie, coś czuję, ze tak wspawana rura może powodować zawirowania i cofanie gorących spalin przy tłumiku końcowym. Wygląda super choć ja bym zrobił 2xelipsy a nie rury, natomiast z punktu widzenia technicznego to nie ma sensu.
Norbiwolow obecnie mam usunięty katalizator natomiast jak na razie nie powiem ci jak autko się sprawuje bo jest w nim wykonywana masa prac i od ponad miesiąca jest dłubane, więc powiem jak skończymy.
Ktoś wspomniał, że po usunięciu kata zaczął czuć zapach spalin... nie dziwię się ale tylko w sytuacji jeśli wydech został źle zespawany i ma solidne przedmuchy w innym wypadku nie ma prawa czuć spalin.
Jeśli można to uznać za tuning to w swojej Kappie planuję wymienić doloty, orginalne czarne na chromowane o większej średnicy z Alfy GTA albo Alfy 3.0 (i jedne i drugie są większe niż w kappciu). Doloty już mam ale po rozpakowaniu paczki załamałem się jak zobaczyłem w jakim są stanie więc na chwilę obecną muszę je solidnie zregenerować. Fotki przed i po wstawię
Jeśli jest ktoś chętny na takie doloty to mogę jeszcze jeden komplet załatwić
Norbiwolow obecnie mam usunięty katalizator natomiast jak na razie nie powiem ci jak autko się sprawuje bo jest w nim wykonywana masa prac i od ponad miesiąca jest dłubane, więc powiem jak skończymy.
Ktoś wspomniał, że po usunięciu kata zaczął czuć zapach spalin... nie dziwię się ale tylko w sytuacji jeśli wydech został źle zespawany i ma solidne przedmuchy w innym wypadku nie ma prawa czuć spalin.
Jeśli można to uznać za tuning to w swojej Kappie planuję wymienić doloty, orginalne czarne na chromowane o większej średnicy z Alfy GTA albo Alfy 3.0 (i jedne i drugie są większe niż w kappciu). Doloty już mam ale po rozpakowaniu paczki załamałem się jak zobaczyłem w jakim są stanie więc na chwilę obecną muszę je solidnie zregenerować. Fotki przed i po wstawię
Jeśli jest ktoś chętny na takie doloty to mogę jeszcze jeden komplet załatwić
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - podwojny wydech
a jaki łączny koszt tej operacji z dolotem ???? sam kolektor czy wszystko od filtra w górę ????
czekam na rel jak fura lata bez kata
czekam na rel jak fura lata bez kata
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - podwojny wydech
Jeśli chodzi o usunięcie kata to koszt zależy od tego gdzie cały zabieg przeprowadzasz, nie jest to wielka filozofia więc też nie jest to wielki koszt. Jeśli chodzi o same doloty to ceny wachają się w zależności od tego gdzie takowe części dopadniesz i ile ich właściciel zaśpiewa, mi udało sie kupić w cenie 30 zł. za sztuke czyli 180 zł. za wszystkie 6 plus koszt przesyłki. Wczoraj je doczyściłem i są cacy, jak lustro Chwilowo wymienione zostaną doloty a kolektorów nie ruszam. Pokrywa silnika też będzie w chromie, podobnie podstawka klimatyzacji i podstawka alternatora, który już został wypiaskowany i wyczyszczony. Tak przy okazji jeśli ma ktoś na zbyciu płyte plastiko9wą pod silnik to chętnie kupię bo moja nigdy jej nie miała i strasznie mi się śmieci i brudzi silnik i skrzynia
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - podwojny wydech
a co wstawiłeś w miejsce kata ??? strumienice czy zwykłą rurę ????
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - podwojny wydech
rurke przelotową, strumienica może co najwyżej narobić bałaganu i cofnąć spaliny do komory silnika, powoduje za duże zawirowania powietrze
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - podwojny wydech
wczoraj przy zabawie z tylnym zderzakiem na kanale - padł pomysł podwójnego wydechu do mojej V6 - tylko aby to miało ręce i nogi to tak za tłumikiem środkowym zrobić V i puścić na boki po 2 rury i na koncach małe tłumiki końcowe
wersja rozbudowana - za katem zozejść na 2 rury
wersja hardcore - z kolektora wydechowego polecieć na 2 rury bez kata i środkowych - tylko na koncach tłumiki
ja obstaję za najmniejszą ingerencją bo nie chcę buczec na ulicach ( już się nacieszyłem tuningiem przy hondzie ) a chcę jedynie polepszenia wydajności wydechu - bo dzwiek V6 jest sam w sobie super
czy ktoś dokonał jakiegoś poważniejszego modu wudechu czy jedynie tak jak czytam - usunąc kata itp.
wersja rozbudowana - za katem zozejść na 2 rury
wersja hardcore - z kolektora wydechowego polecieć na 2 rury bez kata i środkowych - tylko na koncach tłumiki
ja obstaję za najmniejszą ingerencją bo nie chcę buczec na ulicach ( już się nacieszyłem tuningiem przy hondzie ) a chcę jedynie polepszenia wydajności wydechu - bo dzwiek V6 jest sam w sobie super
czy ktoś dokonał jakiegoś poważniejszego modu wudechu czy jedynie tak jak czytam - usunąc kata itp.
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - podwojny wydech
norbiwolow ja planuje podwojny wydech ale tak jak piszesz każdy indywidualny dla wlasnego kolektora, w innym wypadku, samo rozdwojenie obecnego wydechu nic ci nie da poza efektem wizualnym. ja taka robote planuje na wrzesien ale to jeszcze nic pewnego.
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - podwojny wydech
to jakby co pamiętaj aby mieć cyfraka koło siebie i fotki cykać co i jak
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa - podwojny wydech
Wujek_2000 - i co z tym wydechem ???? robiłes cos ????
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - podwojny wydech
Jeszcze nie, na razie wymieniam przewody hamulcowe i zabieram się za rozrząd i lakier, duperele zostawiam na później.
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.