Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Moze jest ktoś kto zastosował u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki byłby najlepszy, jak podłączyć do układu dolotowego? Itp.
Dzis zauważyłem, że mam pekniętą obudowę filtra powietrza. Zachodzi konieczność klejenia lub wymiany na inną . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przepływomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosować? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowę, a pozniej .............zobaczę.
Dzis zauważyłem, że mam pekniętą obudowę filtra powietrza. Zachodzi konieczność klejenia lub wymiany na inną . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przepływomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosować? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowę, a pozniej .............zobaczę.
LYBRA SW 2,4jtd INTENSA
(już ex LYBRA SW 2,0 / 20V Bi-Power NAVI / Tiptronic
(ex DEDRA SW 1,6/16V Bi-Power 1998)
(już ex LYBRA SW 2,0 / 20V Bi-Power NAVI / Tiptronic
(ex DEDRA SW 1,6/16V Bi-Power 1998)
Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Założenie takiego filtra zajmie Ci więcej czasu niż tylko jego wymiana, bo żeby był jakikolwiek efekt, to musisz doprowadzić więcej zimnego powietrza. A i tak wynik będzie na poziomie jednego dodatkowego konia"Zbyszek" pisze: Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam.

Lybra - Sportowy filtr powietrza.
ze stozkiem nie ma sensu sie bawic. zwykly filtr, ewentualnie sportowa wkladka np K&N
bez Lancii,ale z pasja do pieknych samochodow 
volkswagenfan: Polo 6N, Golf V

volkswagenfan: Polo 6N, Golf V
Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Rozumiem, że masz gaz, tak?"Zbyszek" pisze:Moze jest ktoś kto zastosował u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki byłby najlepszy, jak podłączyć do układu dolotowego? Itp.
Dzis zauważyłem, że mam pekniętą obudowę filtra powietrza. Zachodzi konieczność klejenia lub wymiany na inną . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przepływomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosować? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowę, a pozniej .............zobaczę.

Pozdrawiam, Radicz.
Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Wynik bylby troche lepszy (ok.3KM) ale i tak gra nie warta swieczki"Gustaf" pisze:A i tak wynik będzie na poziomie jednego dodatkowego konia"Zbyszek" pisze: Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam.


Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
a może lepiej umyj autko: zmniejszenie masy pojazdu o przylegający brud na pewno się lepiej odbije na osiągach"Zbyszek" pisze:Moze jest ktoś kto zastosował u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki byłby najlepszy, jak podłączyć do układu dolotowego? Itp.
Dzis zauważyłem, że mam pekniętą obudowę filtra powietrza. Zachodzi konieczność klejenia lub wymiany na inną . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przepływomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosować? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowę, a pozniej .............zobaczę.

jeżeli sam filterek to daruj sobie.
jak chcesz sie bawić w odetkanie dolotu (oczywiście tylko wraz z doprowadzeniem dobrego źródła zimnego cugu) to również pomyśl o odetkaniu wydechu. co z tego że silnik się nałyka gardzielą powietrza, jak ma dupsko przytkane

tak jak Ci ktoś dobrze napisał: Lybra to nie autko sportowe

Tym się masz lansować a nie ścigać

- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
Racja, racja. co nie znaczy, ze te 155 kucy pod maską musi spać... Jak się przydusi to wciska w fotele"DZIDA" pisze:tak jak Ci ktoś dobrze napisał: Lybra to nie autko sportowe![]()
Tym się masz lansować a nie ścigać

Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Lybra - Sportowy filtr powietrza.
nie no jasne... ale już te 155 wystarczy żeby na laskach zrobić wrażenie... a kasę zamiast na filtry sportowe lepiej wydać na coś przyjemniejszego"Nat" pisze:Racja, racja. co nie znaczy, ze te 155 kucy pod maską musi spać... Jak się przydusi to wciska w fotele"DZIDA" pisze:tak jak Ci ktoś dobrze napisał: Lybra to nie autko sportowe![]()
Tym się masz lansować a nie ścigać






Lybra - Sportowy filtr powietrza.
No tak ja mam pękniętą obudowę filtra powietrza. Próbuję ratować swoją sytuację, a tu mam poradę - umyj auto.
Sportowy filtr powietrza jest tylko alternatywą, aby po wyciągnieciu obudowy - pospawać ją i ponownie włozyć. A innym tematem jest zastosowaniw "sportowego ducha" - jak to niektórzy uważają "sportowy wkład filtra powietrza", np firmy K&N. Podobno wydajniejszy no i trwalszy.
Gdyby nie wszyscy wiedzieli - wyciągnięcie - czy też sama wymiana wkładu filtra powietrza wymaga trochę akrobatyki. A demontaż obudowy filtra to już nie zabawa. Na kanale - demontaż osłony komory silnika i od spodu demontaż samej obudowy. Zdecydowałem się na taki wariant.
Podobno obudowa z Kappa pasuje - inna jest górna pokrywa. Z allegro odkupuję, i próbuję podmianę - moze się uda.
Jednak z częściami uzywanymi - tego typu - krucho do Lybry.
Sportowy filtr powietrza jest tylko alternatywą, aby po wyciągnieciu obudowy - pospawać ją i ponownie włozyć. A innym tematem jest zastosowaniw "sportowego ducha" - jak to niektórzy uważają "sportowy wkład filtra powietrza", np firmy K&N. Podobno wydajniejszy no i trwalszy.
Gdyby nie wszyscy wiedzieli - wyciągnięcie - czy też sama wymiana wkładu filtra powietrza wymaga trochę akrobatyki. A demontaż obudowy filtra to już nie zabawa. Na kanale - demontaż osłony komory silnika i od spodu demontaż samej obudowy. Zdecydowałem się na taki wariant.
Podobno obudowa z Kappa pasuje - inna jest górna pokrywa. Z allegro odkupuję, i próbuję podmianę - moze się uda.
Jednak z częściami uzywanymi - tego typu - krucho do Lybry.
LYBRA SW 2,4jtd INTENSA
(już ex LYBRA SW 2,0 / 20V Bi-Power NAVI / Tiptronic
(ex DEDRA SW 1,6/16V Bi-Power 1998)
(już ex LYBRA SW 2,0 / 20V Bi-Power NAVI / Tiptronic
(ex DEDRA SW 1,6/16V Bi-Power 1998)
Lybra - Sportowy filtr powietrza.
oj jak musisz to rób myk z filtrem... ale ja bym wolał pokleić obudowę ... i tak do wywalenia i tak... a nóż-widelec się uda i będzie gytes-malynes.... a jak dobrze zewrzesz poślady to się wyrobisz w w 1 dobę (zacznij w piątek wieczór - na sobotę wieczór powinieneś skończyć) i wtedy i filter stożkowy Ci nie będzie potrzebny"Zbyszek" pisze:No tak ja mam pękniętą obudowę filtra powietrza. Próbuję ratować swoją sytuację, a tu mam poradę - umyj auto.
Sportowy filtr powietrza jest tylko alternatywą, aby po wyciągnieciu obudowy - pospawać ją i ponownie włozyć. A innym tematem jest zastosowaniw "sportowego ducha" - jak to niektórzy uważają "sportowy wkład filtra powietrza", np firmy K&N. Podobno wydajniejszy no i trwalszy.
Gdyby nie wszyscy wiedzieli - wyciągnięcie - czy też sama wymiana wkładu filtra powietrza wymaga trochę akrobatyki. A demontaż obudowy filtra to już nie zabawa. Na kanale - demontaż osłony komory silnika i od spodu demontaż samej obudowy. Zdecydowałem się na taki wariant.
Podobno obudowa z Kappa pasuje - inna jest górna pokrywa. Z allegro odkupuję, i próbuję podmianę - moze się uda.
Jednak z częściami uzywanymi - tego typu - krucho do Lybry.