ładowarka USB
Re: ładowarka USB
Siłowniki Krzyśku wg mnie, mam sprawne. Moim zdaniem one spełniają w tym przypadku tylko rolę amortyzatora (jak w zawieszeniu - inaczej niż w przedniej masce) Siłę rozprężną dają sprężyny, a te u mnie były jakieś luźne. Po usztywnieniu sprężyn jest lepiej niż kiedykolwiek widziałem.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: ładowarka USB
Wiśniowa dogorywa na placu u BoczkaNS
A obecna BiColore z czerwoną skórą ...Mniam...
A obecna BiColore z czerwoną skórą ...Mniam...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: ładowarka USB
Moja wiśniowa stoi u BoczkaNS?
No to można odzyskać dotykowy conect z nawigacją zewnętrzną jeśli ktos chce.
Ciekawe czy felgi dostał te które są na moim zdjęciu. Ładne były.
No to można odzyskać dotykowy conect z nawigacją zewnętrzną jeśli ktos chce.
Ciekawe czy felgi dostał te które są na moim zdjęciu. Ładne były.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: ładowarka USB
Za późno... a byli tacy co mówili, że niektórzy nie dostaną tego wynalazku nawet za milion dollarów
A felgi jeszcze chyba są... tylko nie wiadomo jak długo... bo tej JTD (co obok stała) już nie ma wśród żywych (nawet nie chcę sobie wyobrażać jak wygląda kasacja Thesis za pomocą chwytaka koparki )
A felgi jeszcze chyba są... tylko nie wiadomo jak długo... bo tej JTD (co obok stała) już nie ma wśród żywych (nawet nie chcę sobie wyobrażać jak wygląda kasacja Thesis za pomocą chwytaka koparki )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: ładowarka USB
W jakim stanie jest u niej gril? Chodzi mi o stan chromu. Jeśli byłby bez wad to chciałbym odkupic. Byłaby pamiątka.
Re: ładowarka USB
Pokazałem synowi zdjęcie. Omal się nie rozpłakał. Daj znać na priv w jakim ona jest stanie prawnym i fizycznym (czy już została rozebrana-kompletność całości) czy da się ją odkupic i przywrócić do życia.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: ładowarka USB
Napisz do Boczka NS
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: ładowarka USB
Wydmuchana uszczelka pod głowicą, odklejona tylna szyba, panel środkowy rozebrany, reszta chyba dalej jest
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1603
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: ładowarka USB
A ma ktoś zdjęcie tego wynalazku? Bo z chęcią bym się dowiedział o czym piszeciepietrek125 pisze: ↑02 kwie 2020, 0:20 Za późno... a byli tacy co mówili, że niektórzy nie dostaną tego wynalazku nawet za milion dollarów
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: ładowarka USB
Znajdź w moich starych postach. viewtopic.php?f=140&t=55048&start=30
Wg mojego pomysłu interface dorobiła fajna Firma z Wrocławia. Zaangażowali się też inni koledzy. Trzeba było użyczyć gratów do testów, jeździć do Wrocławia. Ale się udało. Założenia były takie, że mają dorobić coś, co umożliwi wyświetlenie na naszym wyświetlaczu dodatkowych źródeł AV (zewnętrzny moduł nawigacji, DVD, kamera cofania) bez utraty fabrycznej funkcjonalności. Warunek był też taki, że musi to być taka przeróbka którą każdy może zrobić sam bez znajomości elektroniki, tylko za pomocą rozpięcia kostki, taśmy i wpięcia czegoś w to miejsce. I tak to powstało. Dodatkowo została dołożona przed ekran przeźroczysta nakładka dotykowa. Przejście pomiędzy bieżącym ekranem a innymi źródłami dotykowo- bez dodatkowych "pstryczków", widok z kamery cofania może pojawiać się automatycznie po włączeniu wstecznego. Wreszcie Thesis miała nawigację po polsku ponieważ w zewnętrzny moduł można było wgrać dowolny program. Powstało pierwotnie 10 takich kompletów. Jeden miałem ja, pozostałe ponoć skupił jeden z kolegów który był w projekt zaangażowany. Koniec opowieści.
Pewnie jest możliwość wyprodukowania kolejnej partii interface jeśli znaleźli by się chętni.
Wg mojego pomysłu interface dorobiła fajna Firma z Wrocławia. Zaangażowali się też inni koledzy. Trzeba było użyczyć gratów do testów, jeździć do Wrocławia. Ale się udało. Założenia były takie, że mają dorobić coś, co umożliwi wyświetlenie na naszym wyświetlaczu dodatkowych źródeł AV (zewnętrzny moduł nawigacji, DVD, kamera cofania) bez utraty fabrycznej funkcjonalności. Warunek był też taki, że musi to być taka przeróbka którą każdy może zrobić sam bez znajomości elektroniki, tylko za pomocą rozpięcia kostki, taśmy i wpięcia czegoś w to miejsce. I tak to powstało. Dodatkowo została dołożona przed ekran przeźroczysta nakładka dotykowa. Przejście pomiędzy bieżącym ekranem a innymi źródłami dotykowo- bez dodatkowych "pstryczków", widok z kamery cofania może pojawiać się automatycznie po włączeniu wstecznego. Wreszcie Thesis miała nawigację po polsku ponieważ w zewnętrzny moduł można było wgrać dowolny program. Powstało pierwotnie 10 takich kompletów. Jeden miałem ja, pozostałe ponoć skupił jeden z kolegów który był w projekt zaangażowany. Koniec opowieści.
Pewnie jest możliwość wyprodukowania kolejnej partii interface jeśli znaleźli by się chętni.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: ładowarka USB
Co do bordowej to obawiam się, że jej ratowanie nie ma najmniejszego sensu... oprócz tego co napisał Młody (1608cc) to tam katów już chyba nie ma, podłoga to podobno sito...
Co do "funkcjonalnego Connecta" to trochę przerost treści nad formą... firma "Martos" zbudowała moduł który wpina się pomiędzy sterownik, a sam wyświetlacz wykorzystując kody przewidziane do sterowania tunera TV, (wiec kto ma tuner i chce go zachować to lipa) dodatkowo wejścia video są typu Composite... czyli taki jaki sam wyświetlacz posiada i jest nie wykorzystany... więc jakość obrazu jest taka sama, więc po co tak kombinować z dodatkowym modułem jak samo wejście już mamy... gdyby wykorzystano sygnał RGB czyli ten który wykorzystuje Connect to by była przewaga w jakości obrazu, a tak mamy to samo bez tego całego modułu... dotyk wykorzytany jest jedynie dla zewnętrznego modułu navi... dźwięk z navi jest tylko z dodatkowego głośniczka... wiec nie dokońca taki 'funkcjonalny" ten Connect
Co do "funkcjonalnego Connecta" to trochę przerost treści nad formą... firma "Martos" zbudowała moduł który wpina się pomiędzy sterownik, a sam wyświetlacz wykorzystując kody przewidziane do sterowania tunera TV, (wiec kto ma tuner i chce go zachować to lipa) dodatkowo wejścia video są typu Composite... czyli taki jaki sam wyświetlacz posiada i jest nie wykorzystany... więc jakość obrazu jest taka sama, więc po co tak kombinować z dodatkowym modułem jak samo wejście już mamy... gdyby wykorzystano sygnał RGB czyli ten który wykorzystuje Connect to by była przewaga w jakości obrazu, a tak mamy to samo bez tego całego modułu... dotyk wykorzytany jest jedynie dla zewnętrznego modułu navi... dźwięk z navi jest tylko z dodatkowego głośniczka... wiec nie dokońca taki 'funkcjonalny" ten Connect
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: ładowarka USB
1.Zachować tuner - tylko po co? Skoro jest bezużyteczny.
2. Thesis nie ma fabrycznie żadnego wejścia AV które dałoby się wykorzystać.
3. Dotyk był nie tylko do przełączania ale do obsługi zewnętrznego modułu navi- czyli do wszystkiego.
4. Jak na tamte czasy to byla SUPER modyfikacja, czego nikt wcześniej i poźniej nie dokonał.
5. Nie mam zamiaru polemizować. Ja miałem i byłem zadowolony. Kto nie miał nie powinien się wypowiadać.
Nie wracajmy do tematu, bo poprzednio to też rodziło wiele kłótni i nie wyszło na dobre.
2. Thesis nie ma fabrycznie żadnego wejścia AV które dałoby się wykorzystać.
3. Dotyk był nie tylko do przełączania ale do obsługi zewnętrznego modułu navi- czyli do wszystkiego.
4. Jak na tamte czasy to byla SUPER modyfikacja, czego nikt wcześniej i poźniej nie dokonał.
5. Nie mam zamiaru polemizować. Ja miałem i byłem zadowolony. Kto nie miał nie powinien się wypowiadać.
Nie wracajmy do tematu, bo poprzednio to też rodziło wiele kłótni i nie wyszło na dobre.
Re: ładowarka USB
A nie prawda Na razie na composite, ale trzeba pomyśleć nad RGB...
Na forum tutaj ktoś się ktoś bawił i też działało
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2858
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: ładowarka USB
Co do drugiego pkt. To się nie zgadzam... ori wyswietlacz oprócz wejscia RGB wykorzystane przez Connect ma wejście Composite ... które wielu tu kolegów wykorzystało np. do kamer cofania... mój projekt będzie wykorzystywał to wejście do tego dotyk i dzwiek przez wzmacniacz bose...testy widoczne na ostatnich dwóch zdjęciach dodanych przez młodego post wyżej. ..
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)