Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Witajcie czy ktoś z was trafił na amortyzatory adaptacyjne do delty 3. Wiem ze temat dosyć śliski. Aso ma wysoką cenę za nie 2600 za 2 sztuki wiec jeśli nie znajdę to będzie musowy wydatek
szukam wszędzie, ale wszystkie bez tego elektrycznego . Firma która to wyprodukowała to Magnet Marelli made in Poland OEM 50709927. Znajduje wszystkie poza adaptacyjnymi.
Było Lybra 1.8 czarna Lybra 2.0 automat czerwona Lybra 1.8 szara.
Jest Thesis 3.0 automat bordowa
Oraz Delta 1.8T złota 200 KM automat
Tato co to za samochód.
To synku jest auto papieża.
A czemu tak szybko jedzie?
Bo papież lubi z*********ć.
trafiłem na to https://nagengast.pl/
szukam wszędzie, ale wszystkie bez tego elektrycznego . Firma która to wyprodukowała to Magnet Marelli made in Poland OEM 50709927. Znajduje wszystkie poza adaptacyjnymi.
Było Lybra 1.8 czarna Lybra 2.0 automat czerwona Lybra 1.8 szara.
Jest Thesis 3.0 automat bordowa
Oraz Delta 1.8T złota 200 KM automat
Tato co to za samochód.
To synku jest auto papieża.
A czemu tak szybko jedzie?
Bo papież lubi z*********ć.
trafiłem na to https://nagengast.pl/
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty 2018, 13:18
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bytom
Re: Delta 1.8 turbo 200 km amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
2600zł za dwie sztuki to nie jest drogo i taniej napewno nie znajdziesz ,zostaje Ci opcja nowych bądź regeneracja ,ja tez wymieniałem aktywne przod i zapłaciłem podobnie jak Ty ,na tył są o 300 zł tańsze za komplet .
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Delta 1.8 turbo 200 km amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Ja amortyzatory adaptacyjne regenerowałem .Koszt to 1500 (tańsza opcja) w NAGENGAST gwarancja na 12 miesięcy.Nie dostaniesz zamienników inne sa mocowania,na upartego byś musiał zmieniać zwrotnice.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200 km amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Reasumując powyższe informacje, plus to co udało mi się ustalić:
1. ok 2500 zł za jeden nowy amortyzator przedni.
2. ok. 1600 zł+ przesyłka ze sklepu na Ukrainie.
3. ok. 1000 zł za regenerację, ale jej efekt jest mierny.
Opcja wymiany kompletu na zwykłe:
1. Wiadomo, że będzie na desce rozdzielczej, ciągle komunikat i kontrolka? o niesprawności zawieszenia.
2. Wydaje mi się, że mocowanie amortyzatorów powinno być takie samo. Tylko w przypadku przednich, trzeba dobrać typowo do mocnych wersji silnikowych. Z większym rozstawem śrub mocujących do zwrotnicy.
W wersji 1.8 Tbi mogło być coś pokombinowane ze zwrotnicą, bo tam w przed liftem były większe hamulce Brembo?
3. Nie ustaliłem jeszcze czy można wyłączyć całkowicie system regulacji, tak jak np. EGR, klapki wirowe itp.
W Oplach z podobnym systemem IDS+ istnieje taka możliwość.
1. ok 2500 zł za jeden nowy amortyzator przedni.
2. ok. 1600 zł+ przesyłka ze sklepu na Ukrainie.
3. ok. 1000 zł za regenerację, ale jej efekt jest mierny.
Opcja wymiany kompletu na zwykłe:
1. Wiadomo, że będzie na desce rozdzielczej, ciągle komunikat i kontrolka? o niesprawności zawieszenia.
2. Wydaje mi się, że mocowanie amortyzatorów powinno być takie samo. Tylko w przypadku przednich, trzeba dobrać typowo do mocnych wersji silnikowych. Z większym rozstawem śrub mocujących do zwrotnicy.
W wersji 1.8 Tbi mogło być coś pokombinowane ze zwrotnicą, bo tam w przed liftem były większe hamulce Brembo?
3. Nie ustaliłem jeszcze czy można wyłączyć całkowicie system regulacji, tak jak np. EGR, klapki wirowe itp.
W Oplach z podobnym systemem IDS+ istnieje taka możliwość.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta 1.8 turbo 200 km amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Można wykodować i nie będzie błędu.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200 km amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Gdzie to można zrobić i dlaczego tak tanio?
Pytam, bo mam takie zawieszenie, a w razie kłopotów chciałbym mieć alternatywę.
Mam porównanie charakterystyki pracy zwykłego zawieszenia w dwóch Deltach, do obecnej trzeciej z kolei.
Komfort tego zawieszenia jest niepodważalny. Szkoda tylko, że te amortyzatory produkowane w Polsce są aż tak drogie.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
A co za znacznie ma że w Polsce. Właśnie dlatego takie drogie - bo nasi robią zaje..ste części, tylko mało kto o tym wie.
Amorki adaptacyjne są po prostu drogie - kup sobie do RS6 - to wtedy można płakać.
Amorki adaptacyjne są po prostu drogie - kup sobie do RS6 - to wtedy można płakać.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Trzeba porównać konfigurację w body pomiędzy samochodami z / bez adaptacyjnego zawieszenia i znaleźć bajt który włącza tą funkcję. Jak centralka od zawieszenia wisi na CAN'e (nie wiem bo nie mam eLearn do delty) to może nawet samo osiowanie proxi wystarczy...
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
W firmowym sklepie na forum, faktycznie cena aktywnego amortyzatora za sztukę wynosi:
przedni: 1319 zł
tylny: 1149 zł
https://www.forum.alfaholicy.org/mito_g ... enie_.html
Następna opcja.
Szczegółowy opis działania i kolejny wariant rozwiązania problemu.
przedni: 1319 zł
tylny: 1149 zł
https://www.forum.alfaholicy.org/mito_g ... enie_.html
Następna opcja.
Szczegółowy opis działania i kolejny wariant rozwiązania problemu.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Zamiast aktywnych można zastosować amory o nr 50710406 a w przewody, które idą do cewki zastosować opornik 5,6o 20w nie wiem jak wy ale ja nie odczułem różnicy miedzy aktywnym a zwykłym. Moze dlatego, że mam sprężyny eibacha.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
viewtopic.php?f=187&t=82840
Jak to wygląda teoretycznie, to już pisałem.
Ale jak jest w praktyce?
Rezystor należy wlutować w przewód z wtyczką, która powinna być wpięta w amortyzator?
Czyli do każdego z osobna, w sumie do czterech?
Nie udało mi się znaleźć centralki zawieszenia. Wg ePERA powinna znajdować się w okolicy przegrody, naprzeciw kierowcy.
Na przegrodzie, patrząc od komory silnika, naprzeciw pasażera, jest: wielki sterownik silnika, przekaźnik świec żarowych, czujnik ciśnienia spalin.
Może jakiś elektronik potrafiłby, coś poczarować z tą centralką? Taką wyciągniętą na stole?
Jak to wygląda teoretycznie, to już pisałem.
Ale jak jest w praktyce?
Rezystor należy wlutować w przewód z wtyczką, która powinna być wpięta w amortyzator?
Czyli do każdego z osobna, w sumie do czterech?
Nie udało mi się znaleźć centralki zawieszenia. Wg ePERA powinna znajdować się w okolicy przegrody, naprzeciw kierowcy.
Na przegrodzie, patrząc od komory silnika, naprzeciw pasażera, jest: wielki sterownik silnika, przekaźnik świec żarowych, czujnik ciśnienia spalin.
Może jakiś elektronik potrafiłby, coś poczarować z tą centralką? Taką wyciągniętą na stole?
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Centralka jest za osłoną podszybia. Czym to przeczytać żeby mozna było coś zakodować? Ja tam od prawie miesiąca mam po jeden opornik na amorku żeby zamknąć obwód i nic sie nie święci na desce.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Centralka od zawieszenia jest na C-Can, więc wypnijcie od niej wtyczkę i zróbcie osiowanie proxi i powinna zniknąć ze systemu. Jak nie zadziała to można jeszcze ręcznie przeliczyć i zmienić konfiguracje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Są dwie wtyczki, którą odpiąć?
Jak wtyczka będzie odpięta to będzie migał licznik km?
Byłem z tym problemem w warsztacie mającym autoryzację Magneti Marelli.
2 dni auto stało i nic nie dali rady zrobić.
Jak wtyczka będzie odpięta to będzie migał licznik km?
Byłem z tym problemem w warsztacie mającym autoryzację Magneti Marelli.
2 dni auto stało i nic nie dali rady zrobić.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Obie - i tak system nie działa, albo tylko tą z can busem. Licznik będzie migał bo brakuje węzła w sieci can - po to się robi proxi, żeby usunąć centralkę ze spisu. Nie mam schematów jak jest ta centralka połączona, a w eLear jest to zbyt ogólnie opisane, więc jak po odpięciu się okaże, że jeszcze inny węzeł CAN się usunął, to trzeba będzie rozpleść ze 2cm wiązki i zobaczyć gdzie są kable od CANa i je zmostkować aby było przejście. Na razie do zrobienia samo odpięcie centralki + proxi.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT