LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
Watazka
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1525
Rejestracja: 06 wrz 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Kołobrzeg

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Watazka » 27 sty 2009, 13:59

Quaki brak miejscowości w profilu-popraw.

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Pepto » 27 sty 2009, 14:14

Sympatycznie ze ktoś odkopał temat, bo mam pytanie:
Mam 2.0 16v tyle ze wolnossący (komputerek 4Q3.P8), i hipotetycznie jeśli chciało by się coś zmienić w sofcie,to trzeba otworzyć ta aluminiową skrzyneczkę, znaleźć kostkę z Flashem (która np: jest w obudowie DIL) włożyć ją do programatora i zapisać nowy program tak?

I jeszcze czy np. taka wartość jak rev. jest zapisana po prostu gdzieś pod jakimś adresem i jej zimna spowoduje ze sinik będzie kręcił się "dalej" oczywiście zakładając ze mapa jest poszerzona o wyższy zakres obrotów. Jak to jest w IAW?

Pytam bo wg. Guya Crofta 2.0 16v na seryjnych gratach spokojnie może kręcić się do 7K (oczywiście jeśli jest się pewnym swojego paska rozrządu) bez obawy o sprawy bezwładnościowe (i tu zarówno kontakt zawór-tłok jak i wytrzymałość dołu).
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

Quaki
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Gdynia

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Quaki » 27 sty 2009, 14:41

Watazka przepraszam niedopatrzenie juz poprawilem :)
Pepto dokladnie tak z tym ze w twoim kompie nie bedzie siedzial flash a zwykly eprom i bedzie to dil 28 wiec nie da sie go wlozyc ponownie do programatora bo jest jednokroktego zapisu (lub ewentualnie wyczyscic go mozna przy uzyciu kasownika UV)
Ogolnie to tak wartosc odcinki jest gdzies zapisana (ale knkretnie gdzie to nie wiem) ale mapy masz tylko do tej wartosci wiec jesli ja przesuniesz poza ta wartosc to mapy ci sie nie zmienia i podawane bedzie tylko tyle paliwa jak w ostatniej komorce o najwyzszej wartosci no chyba ze umiesz sobie poszezyc mapy
A i jeszcze jedna sprawa dobrze jest wiedziec na jakim dutycycle pracuja twoje wtryski bo przekraczanie 80% nie robi im dobrze
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”