Kappa - i co dalej?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10681
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 10:37

Duch-Dziadka pisze:No tak masz 1.9 metra, a ile miał kierowca BMW.
Ja mając 197 ustawiałem fotel pod siebie i za mną co najwyzej wchodziło małe dziecko. Oczywiście jak auto prowadzi moja żona to ja mam z tyłu tyle miejsca, że mogę się gonić...a ona ma 1.6m... :D
Obecnie mam A6 C6 i miejsca jest dużo więcej.

Jeśli chodzi o kappe, to sprawdziłem wymiary i faktycznie E60 jest większe gabarytowo, ale masz racje trzeba by sprawdzić w rzeczywistości co i jak.
Kierowca jak już wcześniej wspomniałem był podobnego wzrostu ;)
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 11:37

FXX pisze:
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P
Kompletnie się nie znasz, zupełnie inny rozkład momentu :D
No to jak jest, jak chodzisz po ulicy, to nogami z tyłu, a rękami z przodu? ;)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10681
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 12:04

Akurat rozkład momentu jest zbliżony ;-)
Co do pytania - patrz anatomię człowieka i jego ewolucję, to odpowie dokładnie na Twoje pytanie skąd się pojawiły kończyny dolne i w ewolucji ktorych sie pojawily :-) A na pewno sie nie pojawiły w wyniku ewolucji kończyn przednich...


Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

carincton
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 675
Rejestracja: 05 lis 2011, 14:54
Imię: Damian
Lokalizacja: okolice Konina

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: carincton » 05 gru 2013, 12:23

O czym wy gadacie?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10681
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 13:20

O wyższości świat Wielkanocnych nad Bożego Narodzenia ;-)

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 13:42

Analogia nietrafiona, motoryzacja to czysty kreacjonizm.
W dodatku patrząc na aktualne jej dokonania, to raczej regres, a tenże jest słownikowym antonimem ewolucji. ;)
Obrazek
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10681
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 15:11

No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 15:21

FXX pisze:No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?
Tylko to, że jest wprost przeciwnie, niż piszesz:
To rolę kończyn dolnych (a nie tylnych) u człowieka spełniają te, które u "praszczurów" były tylnymi. Stąd sugestia powiązania niektórych naczelnych z miłośnikami RWD, (rozumiesz, żarcioch taki, milordzie )
A co do motoryzacji - to właśnie o motoryzacji jest ten wątek, przynajmniej w założeniu jego twórcy, zapomniałeś? :D
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10681
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 15:51

Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Michor » 05 gru 2013, 16:12

Ojtam.

Bo z tylnym napędem jest jak z sexem.
Po co się męczyć ręcznym jak można dać zwyczajnie w p*%!%@ę! :P
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 17:56

FXX pisze:Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)
To pędzel w dłoń plus taka lawetka z zawartością i znów będziesz mógł bez obaw śmiać się z kiepskich dowcipów ;)

Obrazek
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Artur G.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2222
Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Artur G. » 05 gru 2013, 20:12

SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 05 gru 2013, 20:53

Nat pisze:
goldixll pisze:Różnica jest i to duża zresztą życia nie oszukasz a w życiu zawsze lepiej się pcha niż ciągnie :lol: :lol: :lol:

Jeżeli masz taczkę z cementem, lepiej by była pchana.
Jeżeli masz karetę, lepiej by była ciągnięta.
Tyle w temacie tylnego napędu. ;)
Cięta i super żartobliwa riposta :-)
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: SIWY155 » 05 gru 2013, 21:04

Artur G. pisze:
SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.
Obejrzałem sobie jednego wystawionego na sprzedaż z roku 2004 prosto od hitlerowców przywieziony i w zasadzie bezwypadkowy a korozję odnalazłem bez wjazdu na podnośnik na tylnych nadkolach i pokrywie bagażnika pod listwą chromowaną.Podłogi i progów już nie chciało mi się oglądać bo błoto było.Ale widzę,że oferta rynkowa x z tym silnikiem 2,1 i manualem jest wyjątkowo skromna.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: fazi » 05 gru 2013, 21:05

Ja skończę ten przydługi wątek , zamiast kappy inna kappa mniej zajechana :D :D :D czytaj może nowsza ;) :D
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”