Monte Carlo Historque
Moderator: wujekp
Re: Monte Carlo Historque
Wspomniane przeze mnie auta w Auchan na Bielanach Wrocławskich. Opel znaczy teren?Kamien pisze:wieczorna zajawka z Wrocławia ->
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Monte Carlo Historque
dla ciekawskich - opel widoczny powyżej to oryginał.
Jeździł nim śp M.Bublewicz.
Auto uległo uszkodzeniu, uderzony w prawy tył o ile dobrze pamiętam - następnie długo stał pod plandeką...za długo (mam gdzieś zdjęcia).
Niestety został odbudowany w rzemieślniczy sposób, masa szpachli...już pękającej.
Szkoda.
Podobnie z 125p - też ma swoją historię.
Jeździł nim śp M.Bublewicz.
Auto uległo uszkodzeniu, uderzony w prawy tył o ile dobrze pamiętam - następnie długo stał pod plandeką...za długo (mam gdzieś zdjęcia).
Niestety został odbudowany w rzemieślniczy sposób, masa szpachli...już pękającej.
Szkoda.
Podobnie z 125p - też ma swoją historię.
Re: Monte Carlo Historque
Jeżeli jest to ten opel to wcześniej należał on również do Waltera Röhrla, a dopiero potem Bubel odkupił go od niego.
A595 Competizione `17
Re: Monte Carlo Historque
Nie obrażaj rzemieślników, tych z papierami wydawanymi przez cech, ceniących siebie i swój zawód. To, co opisujesz to zwykłe partactwo i brak wstydu za swoje dzieło. Kiedyś rozbite auta klepało się, naciągało, wstawiało reparaturki, robiło "bańki" a jedyna szpachla bywająca w użyciu to jedynie tzw. "masełko" używane na delikatne wgniotki.Kamien pisze: Niestety został odbudowany w rzemieślniczy sposób, masa szpachli...już pękającej.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 lip 2009, 16:17
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Monte Carlo Historque
Byl nie dawno na TVN Tubro legendy PRL i jezdzil nia obecny wlasciciel nazwiska zapomnialemMaxPK pisze:Jeżeli jest to ten opel to wcześniej należał on również do Waltera Röhrla, a dopiero potem Bubel odkupił go od niego.
rajdowiec/amator/kolekcjoner na emeryturze i na jakims tam OS ktoregos rajdu popisujac sie przed Mikicukiem przedobrzyl i skrzywil kolo o kraweznik. juz znalazlem --->
"Na 13 edycję Rallye Monte Carlo Historique przyjedzie z Polski bardzo zasłużony samochód - Opel Kadett GT/E wystawiony przez załogę Ryszard Hornik/Marcin Bilski.
Tym egzemplarzem jeździł Walter Röhrl, a potem Kadett trafił do Polski, do Olsztyna - i w 1982 roku Marian Bublewicz zdobył nim tytuł Wyścigowego Mistrza Polski. Następnie samochód znalazł się we Wrocławiu, kupiony przez Ryszarda Hornika. Aleksander Bubel jechał tym Kadettem jako 0 w Rajdzie Polski na początku lat 90-tych.
Obecnie samochód został przywrócony do oryginalnego stanu i posiada malowanie z początku lat 80-tych." zrodlo: rajdy.autoklub.pl
Re: Monte Carlo Historque
Mazur i Duszyński chyba już nie jadą...
My walczymy dalej.
Pozdrowienia z Valence
My walczymy dalej.
Pozdrowienia z Valence
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historque
Widziałem że mieliście nieprzewidziane kłopoty ze sprzętem. Fajnie że udało się naprawić. Powodzenia
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Monte Carlo Historque
Trzymajcie się!Bany pisze:Mazur i Duszyński chyba już nie jadą...
My walczymy dalej.
Pozdrowienia z Valence
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Monte Carlo Historque
Jeden z pracowników tomka ugotował fiata 5 dni przed rajdem.solarzmr pisze:Widziałem że mieliście nieprzewidziane kłopoty ze sprzętem. Fajnie że udało się naprawić. Powodzenia
Nie przyznał sie do tego.
Pod Wroclawiem zostaliśmy na 2 cylindrach.
1,5 godziny i wymieniliśmy uszczelke pod głowicą.
Na razie bez kar i spóźnień.
Re: Monte Carlo Historque
Jak rozumiem pracownik jest ugotowany a Ty z racji pstury nie potrzebujesz wsparcia?Bany pisze: Jeden z pracowników tomka ugotował fiata 5 dni przed rajdem.
Nie przyznał sie do tego.
Fajnie, że szybko uporaliście się z problemem. Szerokiej drogi!
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historque
Na Facebooku jest film z naprawygrzole pisze:Jak rozumiem pracownik jest ugotowany a Ty z racji pstury nie potrzebujesz wsparcia?Bany pisze: Jeden z pracowników tomka ugotował fiata 5 dni przed rajdem.
Nie przyznał sie do tego.
Fajnie, że szybko uporaliście się z problemem. Szerokiej drogi!
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Monte Carlo Historque
Znajdź 16 szt nowych jednakowych sztuk felg z epoki do fiata to chetnie kupimy.Kamien pisze:drażnią felgi na polskich autach, niczym z TESCO - jedynie DW125MC wygląda jako tako.
- romlen
- Założyciel LKP
- Posty: 4372
- Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
- Skype: romlen
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Lyski koło Raciborza
Re: Monte Carlo Historque
A ja mam pytanie do osób, które uczestniczyły na żywo w starcie, uczestniczyły rzecz jasna jako publiczność, obserwatorzy.
Wśród polskich załóg jaki odsetek aut był z żółtymi blachami? Chodzi mi o rząd wielkości, 1/3, 2/3 a może 1/10?
Pytanie jest pośrednio związane z tym wątkiem i moimi rozważaniami w temacie żółtych tablic.
Wśród polskich załóg jaki odsetek aut był z żółtymi blachami? Chodzi mi o rząd wielkości, 1/3, 2/3 a może 1/10?
Pytanie jest pośrednio związane z tym wątkiem i moimi rozważaniami w temacie żółtych tablic.
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.
Re: Monte Carlo Historque
Nikt kto ma pojęcie nie rejestruje samochodu na żółte tablice.
I nikt z Polaków nie startował na żółtych.
Ile osób było na starcie to nie wiem ale sporo.
I nikt z Polaków nie startował na żółtych.
Ile osób było na starcie to nie wiem ale sporo.