Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Zloty i spotkania

Moderator: wujekp

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 27 lis 2007, 15:29

"Nat" pisze:
"Radicz" pisze:Myślę, że zgodzi się tu ze mną Orsya mający Alfę 147 GTA i doświadczenie w jeździe mocnym, przednionapędowym autem.
Może najlepiej, żeby wypowiedział sie Radek (Orsya), ale ZTCP, to własnie nie był zanadto zachycony nadmiarem mocy własnie na przednich kołach...
"Radicz" pisze:Twierdzenie zatem, że każda fura, która ma przedni napęd i silnik o mocy powyżej 250 KM to "sztuka dla sztuki, nieporozumienie i lekkie nieporozumienie" jest co najmniej śmieszne :lol: :lol: :lol:
Myślę Radku, że pojeżdżenie autem z tylnym napędem rozwiałoby Twoje wątpliwości... Szkoda, że nie ma FC "do wyboru" z tylnym i z przednim. Wydaje się, że byłbys JEDNAK fanem tylnego.
Co nie oznacza że przedni jest totalnie bez sensu :)
Oj tam, będę się kłócił :icon19: :icon19: :icon19: Zapraszam na przejażdżkę... wiosną :mrgreen:
Osobiście uważam, że np. w FC do 300KM nie ma problemu.

No cóż, co innego, gdy mamy tych koników "z pincet"- wtedy trzeba łączyć siły i, proszę ja Was, nawet RWD nie wystarczy :roll: :lol: :lol:

O, np. tutaj: Twardy 20VT

I czymś takim można latać bokami 8) No ale żeby Kappą??? :roll: (tylko prowokuję Ubiq- to za to, że mnie olałeś z pytaniem o aparat :icon19: )

Póki co pozostaję fanem FWD :wink:

Pozdrawiam, Radicz.

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 27 lis 2007, 15:40

"Radicz" pisze:(tylko prowokuję Ubiq- to za to, że mnie olałeś z pytaniem o aparat :icon19: )
Domagam się pisemnych przeprosin ;)
"Dizzy" pisze:Kurde ale super fotki. Jakim aparatem robione?
"Ubiq" pisze:Pentax K100D + 18-55mm i 135mm + Lampa Nikon
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
Weeb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 402
Rejestracja: 16 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Weeb » 27 lis 2007, 16:12

"Radicz" pisze: Póki co pozostaję fanem FWD :wink:
Pozdrawiam, Radicz.
Załuję, że już nie mam MB, dałbym Ci sie przejechać 200KM RWD ;-) Podejrzewam, że zmieniłbyś zdanie przy pierwszym zakręcie manipulując tylko gazem i odrobinę kierownicą ;-)
Pozdrawiam
Łukasz
------------------------------------------------------------------------
Była ostra Włoszka Lancia Kappa 3.0 '97

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Nat » 27 lis 2007, 16:19

"Ubiq" pisze:Weeb czy Krociak to nic innego tylko banda gówniarzy, która nic tylko myśli jak tu skatować Lancie...
8O :lol: :wink:
"Ubiq" pisze: A inżynier Citroena, kiedy chciał przekonać resztę do napędu na przód spytał "taczkę wchodząc po schodach łatwiej jest ciągnąć, czy pchać ?"
A to sobie sam gola strzelił ;)
"Radicz" pisze:Oj tam, będę się kłócił :icon19: :icon19: :icon19: Zapraszam na przejażdżkę... wiosną :mrgreen:
Radek, nie poznaję Cię :D 8)
No i 3mam za słowo ;)
Wiosna nasza!
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 27 lis 2007, 22:46

I co Radicz :P Teraz Ty mnie olewasz :P ?
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 27 lis 2007, 23:47

"Ubiq" pisze:I co Radicz Teraz Ty mnie olewasz ?
Ubiq, moje olewanie to olewka przy Twoim olewaniu :twisted:

Oto pytanie, które olałeś :mrgreen:
"Radicz" pisze:Ubiq, Larry- a co sądzicie o Nikonie D80? Przymierzam się do takiego właśnie aparatu... :roll:
AhAAAA!!! :twisted: Are you scared? :roll: And now? :twisted: :twisted:

SILENCE!!! I'LL KILL YOU!!! :twisted: 8O

Pozdrawiam, Radicz :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 27 lis 2007, 23:53

Nie lubie Nikonów - Pentax K10D ! :D
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 28 lis 2007, 0:06

:foch:
.
.
.
.
:smiech3:

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: grzole » 28 lis 2007, 1:43

"Ubiq" pisze:W całej tej dyskusji popełniliśmy jeden zasadniczy błąd. Bo nie doczytujecie dokładnie postów. Przecież wyraźnie powiedziałem, że nikt Kappa na tor nie wyjechał, a nawet nie planował. Ba! Namawiali nas ,... ale się nie daliśmy więc bądźcie proszę trochę ostrożniejsi w formułowaniu opinii bo zaraz wyjdzie, że ja, Weeb czy Krociak to nic innego tylko banda gówniarzy, która nic tylko myśli jak tu skatować Lancie... nic bardziej mylnego.

Ja nie uważam, żeby jazda limuzyną po torze crossowym była czymś mądrym, uważam tylko, że przesadzacie zabraniając niemalże właścicielom limuzyn naciśnięcia czasem pedału gazu :P Do cholery ktoś w końcu wsadził te 150-200 i więcej kucy pod te maski.... Nie zawsze chodzi o "dostojne przemieszczanie się" ;)

Jeszcze jedno:
"Weeb" pisze:"Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach" !
W TopGear udowodnili, że niektóry psy mają napęd na przód ;)
A inżynier Citroena, kiedy chciał przekonać resztę do napędu na przód spytał "taczkę wchodząc po schodach łatwiej jest ciągnąć, czy pchać ?"
To, że nie daliście się wrobić w drifting Kappami to się Wam chwali.
Nikt nie broni ostrzejszej jazdy ale limuzyna podróżna służy do jazdy po drogach a nie po torach i to było moją intencją. ?Ostrzej pociągnąć? na bahnie w Germanii to co innego...
Co do Andre Citroen?a to nietrafnie przekonywał: auto to nie taczka i nikt nie jeździ nim po schodach.
"Nat" pisze:
"Radicz" pisze:Twierdzenie zatem, że każda fura, która ma przedni napęd i silnik o mocy powyżej 250 KM to "sztuka dla sztuki, nieporozumienie i lekkie nieporozumienie" jest co najmniej śmieszne :lol: :lol: :lol:
Myślę Radku, że pojeżdżenie autem z tylnym napędem rozwiałoby Twoje wątpliwości... Szkoda, że nie ma FC "do wyboru" z tylnym i z przednim. Wydaje się, że byłbys JEDNAK fanem tylnego.
Co nie oznacza że przedni jest totalnie bez sensu :)
Poczekajmy trochę to może kiedyś wreszcie zobaczy jak budowane były Alfy Romeo nim uległy w latach 80-tych unifikacji koncernowej po przejęciu przez Fiata... Może będzie miał okazję popróbować kiedyś tylnego napędu i zrozumie, że FD w limuzynach i autach sportowych to wymysł księgowych. Może też zrozumie, że żaden szanujący się producent nie robi aut z FD z mocą 300 czy 400 KM a samochody o takiej mocy z FD to jedynie tuningowa zabawa w rasowanie w miarę normalnych aut, takich typowych w produkcji wielkoseryjnej. Auta o dużej mocy adresowane do seryjnej produkcji to zawsze jak nie 4x4 to przynajmniej RD!
"Przemo" pisze:Po pierwsze o gustach się nie dyskutuje, może komuś się podoba blow-off w kappie itd.
Po drugie Grzole co masz do instalacji gazowej w aucie?? Miałem Kappę turbo i gaz Prins i auto jeździło i jeździ tak samo na gazie jak i na benzynie, a różnica w kosztach znacząca. Porównaj sobie cenę 20 litrów gazu do ceny około 18 litrów benzyny :) Każdy robi to co uważa za stosowne i to na co go stać :!:
Spróbuj wprowadzić Kappę turbo w poślizg na zakręcie na suchym asflacie
:) Zawieszanie (oczywiście sprawne) ma bardzo dużą sztywność, bardzo małe wychylenia karoserii i to przy oponach 205/55/16 :)
Wyraziłem tylko swój pogląd poparty obserwacją. Do LPG nic nie mam ? w polskich realiach społeczno-ekonomicznych to zazwyczaj smutna konieczność wymuszona cenami PB i ON. LPG i CNG może być zasadny w konkretnych przypadkach jakich nie kwestionuję. Napiszę nawet więcej: osobiście uważam, że instalacja gazowa może być dobra skoro Renault, Peugeot czy Volvo wytwarzają w fabrycznej produkcji seryjnej auta o podwójnym zasilaniu. Równocześnie nic tak nie drażni mojego nosa i płuc jak lejące wtryski w dieslu (duszący dym) oraz kiepska instalka LPG (smrodek wiadomo podobny do czego). Lancia K turbo ma inny zawias niż słabsze wersje i jest z założenia konstrukcyjnego lepiej dostosowane do ostrzejszej jazdy.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Weeb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 402
Rejestracja: 16 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Weeb » 28 lis 2007, 11:50

"grzole" pisze:Może będzie miał okazję popróbować kiedyś tylnego napędu i zrozumie, że FD w limuzynach i autach sportowych to wymysł księgowych. Może też zrozumie, że żaden szanujący się producent nie robi aut z FD z mocą 300 czy 400 KM a samochody o takiej mocy z FD to jedynie tuningowa zabawa w rasowanie w miarę normalnych aut, takich typowych w produkcji wielkoseryjnej. Auta o dużej mocy adresowane do seryjnej produkcji to zawsze jak nie 4x4 to przynajmniej RD!
Nareszcie głos rozsądku :) Nie potepiam przedniego napędu, ale uważam, że duże moce powinny mieć przeniesienie napędu na tył.
Pozdrawiam
Łukasz
------------------------------------------------------------------------
Była ostra Włoszka Lancia Kappa 3.0 '97

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 28 lis 2007, 14:51

Nie. Najlepszy jest 4x4 !
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 28 lis 2007, 20:21

"grzole" pisze:Poczekajmy trochę to może kiedyś wreszcie zobaczy jak budowane były Alfy Romeo nim uległy w latach 80-tych unifikacji koncernowej po przejęciu przez Fiata... Może będzie miał okazję popróbować kiedyś tylnego napędu i zrozumie, że FD w limuzynach i autach sportowych to wymysł księgowych. Może też zrozumie, że żaden szanujący się producent nie robi aut z FD z mocą 300 czy 400 KM a samochody o takiej mocy z FD to jedynie tuningowa zabawa w rasowanie w miarę normalnych aut, takich typowych w produkcji wielkoseryjnej.
Tak myśli? To może kiedyś zrozumie, że nie tylko po śniegu i mokrym jeździ :!: :!: :!: I jakie auto było chwalone, jako swego czasu najszybsze z FWD (podobnie jak później Kappa)? Ale pewnie tego nie ogarnie... A dlaczego myśli, że auta projektują księgowi? Ma jakieś potwierdzenie na to?
I dlaczego uważa, że tuningowanie seryjnych aut to coś złego?

:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Taz » 28 lis 2007, 20:47

:link:
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

mariusz76

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: mariusz76 » 30 lis 2007, 18:39

Największą frajdę daje RWD, 4x4 zżera moc straszliwie.

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: grzole » 01 gru 2007, 13:25

"Radicz" pisze:Tak myśli? To może kiedyś zrozumie, że nie tylko po śniegu i mokrym jeździ :!: :!: :!: I jakie auto było chwalone, jako swego czasu najszybsze z FWD (podobnie jak później Kappa)? Ale pewnie tego nie ogarnie... A dlaczego myśli, że auta projektują księgowi? Ma jakieś potwierdzenie na to?
I dlaczego uważa, że tuningowanie seryjnych aut to coś złego?

:lol: :lol: :lol:
Tak myśli.
Mam zrozumieć, że kto lub co jeździ nie tylko po śniegu i po mokrym? Czy chodzi o to, że niby kieruję pojazdami w różnych warunkach atmosferycznych i na różnych nawierzchniach? A to ci... (jak mawiali w reklamach sieci Polkomtel).
Chwalonych było wiele, np. taki Morris Mini CooperS w latach 60-tych był najszybszym z FD i był za to bardzo chwalony. Ba, więcej, nawet to i owo wygrał.
Nie bój nic... Ogarnia, ogarnia... bo jest rozgarnięty i nie bity w ciemię (tudzież w potylicę).
Kto stawia założenia dla aut, tj. ocenia co będzie miało "zejście w rynku" i za jaką maksymalną cenę uda się to opchnąć oraz jakim możliwie najniższym kosztem można to wyprodukować? Designerzy i styliści o wybujałej fantazji? Konstruktorzy z biura w działu badawczo rozwojowego?
Nie mówię, że tuning to coś złego. Każdy niech robi to co lubi. O ile robi za swoje pieniądze to może robić naprawdę cokolwiek. Sam jestem miłośnikiem hot-roadów ale nie zmienia to faktu, że to tylko zabawa w modyfikacje dla uciechy właściciela i gawiedzi oglądającej.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Zloty i spotkania :::”