Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Moderator: giekso
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Sprzedaż FCA na świecie
Bardzo czytelnie zrobiona statystyka z grafiką.
Kluczowy dla FCA jest rynek NAFTA, w Europie i Am Łacińskiej kryzys, duży skok zrobili w Azji.
Bardzo czytelnie zrobiona statystyka z grafiką.
Kluczowy dla FCA jest rynek NAFTA, w Europie i Am Łacińskiej kryzys, duży skok zrobili w Azji.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Europa w pierwszej połowie 2014.
Segment małych aut.
Pierwsze miejsce - FIAT,
Drugie - FIAT
Szóste - Lancia
Nieźle!
Segment małych aut.
Pierwsze miejsce - FIAT,
Drugie - FIAT
Szóste - Lancia
Nieźle!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
500 to w ogóle mnie zadziwia. 6 rok w sprzedaży, bez żadnych zmian i sprzedaż w I półroczu 2014 większa o ponad 13.000 sztuk niż w I półroczu 2013
A Ypsilon w sumie też ma wzrost w tym roku
A Ypsilon w sumie też ma wzrost w tym roku
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Marcinos
- Forumowicz/ka
- Posty: 99
- Rejestracja: 01 paź 2014, 21:37
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wołczyn-opolskie
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Moim zdaniem, nasi rodacy BOJĄ sie kupować auta inne, niż "oklepane".
Jest Seat Toledo 2014r, 1.6 TDI- bialy sluzbowy
Jest Lancia Kappa 2.0 20V- czarna perła
Byl Ford Fiesta MK7, 1.4 TDCI- kolorowy słuzbowy
Był Ford Cougar, 2.5 V6- szary metalic
Był Ford Probe, 2.5 V6- czarna perła
Była Honda Prelude, 2.2 VTEC- złota strzała
Jest Lancia Kappa 2.0 20V- czarna perła
Byl Ford Fiesta MK7, 1.4 TDCI- kolorowy słuzbowy
Był Ford Cougar, 2.5 V6- szary metalic
Był Ford Probe, 2.5 V6- czarna perła
Była Honda Prelude, 2.2 VTEC- złota strzała
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 sty 2014, 18:31
- Imię: Pablo
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
A moim zdaniem nasi rodacy nie maja gusty !!
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Porszaków więcej niż Lancii ?
Niebywałe
Niebywałe
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
A moim zdaniem, nasi rodacy nie mają pieniędzy, żeby dopłacić 20 000 zł za znaczek.
Albo wersja alternatywna - nasi rodacy nie mają chęci wydawać na samochód więcej pieniędzy, niż to jest niezbędne
Sam jak kupowaliśmy nowy samochód w 2010 roku, rozważałem nową Deltę. Gdy po wyliczeniach okazało się, że za przesuwną kanapę, 10 KM mocy i tapicerkę z alcantary mam dopłacić 20 koła, rzekłem uprzejmie "noł łej" Nie wspominam już o kosztach części i serwisu w marce "premium".
To była niestety dobra decyzja, jak pokazuje obecna kondycja marki
Serdecznie pozdrawiam.
Albo wersja alternatywna - nasi rodacy nie mają chęci wydawać na samochód więcej pieniędzy, niż to jest niezbędne
Sam jak kupowaliśmy nowy samochód w 2010 roku, rozważałem nową Deltę. Gdy po wyliczeniach okazało się, że za przesuwną kanapę, 10 KM mocy i tapicerkę z alcantary mam dopłacić 20 koła, rzekłem uprzejmie "noł łej" Nie wspominam już o kosztach części i serwisu w marce "premium".
To była niestety dobra decyzja, jak pokazuje obecna kondycja marki
Serdecznie pozdrawiam.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
A moim zdaniem mają, bo większość wolało kupić stare, ciasne jak diabli i nudne do bólu, ale ze znaczkiem A3 niż Deltę np. No, ale w Delcie nie ma "legendarnego tedeika".
Żeby nie było - też uważam, że w salonie cena Delty była przesadzona, ale tylko dlatego, że jej jakość wewnątrz jest słaba. I Poltrona oraz kilka zmyślnych kształtów na to nie pomogła, niestety.
Żeby nie było - też uważam, że w salonie cena Delty była przesadzona, ale tylko dlatego, że jej jakość wewnątrz jest słaba. I Poltrona oraz kilka zmyślnych kształtów na to nie pomogła, niestety.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Trochę się nie zgodzę.Rafako pisze:A moim zdaniem, nasi rodacy nie mają pieniędzy, żeby dopłacić 20 000 zł za znaczek.
Albo wersja alternatywna - nasi rodacy nie mają chęci wydawać na samochód więcej pieniędzy, niż to jest niezbędne
Sam jak kupowaliśmy nowy samochód w 2010 roku, rozważałem nową Deltę. Gdy po wyliczeniach okazało się, że za przesuwną kanapę, 10 KM mocy i tapicerkę z alcantary mam dopłacić 20 koła, rzekłem uprzejmie "noł łej" Nie wspominam już o kosztach części i serwisu w marce "premium".
To była niestety dobra decyzja, jak pokazuje obecna kondycja marki
Serdecznie pozdrawiam.
Marki Premium własnie rosną w siłę,
Nawet takie Porsche się lepiej sprzedaje, patrz 2 modele SUV robią robotę.
A to ubrane lepiej VW I Audi. Niestety.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Po Twojej wypowiedzi wnioskuję, że nigdy nie miałeś przyjemności jeździć w miarę nowym Porsche, niestety...hitmanag pisze: Trochę się nie zgodzę.
Marki Premium własnie rosną w siłę,
Nawet takie Porsche się lepiej sprzedaje, patrz 2 modele SUV robią robotę.
A to ubrane lepiej VW I Audi. Niestety.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Ja piszę o posiadaniu tudzież byciu właścicielem konkretnej marki.
Serdecznie pozdrawiam.
Serdecznie pozdrawiam.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM