Kappa- czujnik spalania stukowego

argenta67

Re: Kappa 3,0 - czujnik spalania stukowego 2

Post autor: argenta67 » 03 lip 2011, 10:27

Co się dzieje Andrzeju nikt nic nie wie :?: : zdziwiony : :ojej:

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7370
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa 3,0 - czujnik spalania stukowego 2

Post autor: faraon » 03 lip 2011, 10:46

Dostałem odpowiedź na PW.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

argenta67

Re: Kappa 3,0 - czujnik spalania stukowego 2

Post autor: argenta67 » 03 lip 2011, 10:49

faraon pisze:Dostałem odpowiedź na PW.
I co nie podzielisz się na forum w założonym temacie :?:

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7370
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa 3,0 - czujnik spalania stukowego 2

Post autor: faraon » 03 lip 2011, 10:57

Proszę podłączyć tester i sprawdzić od zimnego jakie jest wyprzedzenie kata zapłonu.jeśli zmienia się skokowo, lub wartość jest stała,to sprawdzić ciągłość połączeń ECU->CZUJNIK. Jeśli OK, to czujnik do wymiany.

To tak na szybko
BTW - nie piszę od kogo to dostałem, bo skoro wysłał mi na PW, to być może nie życzy sobie abym podał jego nick.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

argenta67

Re: Kappa- czujnik spalania stukowego

Post autor: argenta67 » 03 lip 2011, 12:12

Czujniki te mają we wszystkich silnikach ta sama zasadę i są umieszczone tak aby ich zadanie miało przynosić po żądany efekt i w tym temacie już wcześniej było wszystko napisane z tą różnicą, że w 3.0 słabiej je widać, ale ja rozbierając/naprawiajac już kilka silników 3.0 dobrze wiedziałem gdzie one są, ale : brawa : dla tego co chce uważać się za tego tajemniczego :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7370
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa- czujnik spalania stukowego

Post autor: faraon » 03 lip 2011, 12:15

argenta67 pisze:[...] ale : brawa : dla tego co chce uważać się za tego tajemniczego :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: : gafa : ;)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

argenta67

Re: Kappa- czujnik spalania stukowego

Post autor: argenta67 » 03 lip 2011, 12:24

faraon pisze:
argenta67 pisze:[...] ale : brawa : dla tego co chce uważać się za tego tajemniczego :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: : gafa : ;)
Tak Andrzeju to bardzo proste urządzenie, ale i bardzo istotne ale i bez niego też będzie silnik chodził i nawet ostatnio przywieźli mi Kappę 2,0 16V po naprawie rozrządu nie mogli uruchomić auta i co ciekawe nie było w ogóle tego czujnika ktoś odkręcił go, a kostka wisiała luzem i jakoś dało się go uruchomić i pojechał w Polskę tam gdzie mieszkał :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”