Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Zloty i spotkania

Moderator: wujekp

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Przemo » 26 lis 2007, 23:11

"Nat" pisze:
"Taz" pisze:a ja bym chciał zobaczyć kappę na torze. Skoro BOR ostro je traktował i nie narzekał, to znaczy że kappy nie są tak całkiem obce ciężkiej nodze i długim poślizgom ;)
zajrzyj tu, albo lepiej poproś Mańka, by ci pokazał, jak Jurand katuje jego Kappę. :?
Może Nat nie poruszajmy tego burzliwego tematu jakim jest Jurand :) Panowie też nie przesadzajcie bo jak po takim jednym czy dwóch wypadach an tor ma się coś z autem stać to bardzo źle by to o nim świadczyło, gdybym nadal miał Kappę Turbo to kto wie czy nie wybrałbym się na jakiś tor się pościgach.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 26 lis 2007, 23:34

I tu się zgadzam z przemo. Nie róbmy złomu z naszych aut ;)
A co do tego filmiku to... hoh! biedna Kappa :(
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 26 lis 2007, 23:39

"Nat" pisze:zajrzyj tu, albo lepiej poproś Mańka, by ci pokazał, jak Jurand katuje jego Kappę. :?
Ty to masz wyczucie Nat, nie powiem... :? :? :roll:

Awatar użytkownika
filipar
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 85
Rejestracja: 30 sty 2005, 0:00
Imię: Filip
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: filipar » 27 lis 2007, 0:34

hmm skoro montowali w kappach tylko silniki o sporej mocy to czemu tego nie sprawdzic na torze. A tak pozatym jak sie niepolata samochodem od czasu do czasu troche bokami to raczej ciezko jest go wyczuc a co za tym idzie łatwiej jest go rozbic jak jakis idiota zajedzie nam droge na ulicy. wiec według mnie takie jazdy powiny byc nawet obowiazkowe :D i nie zaleznie czy ktos jezdzi starym maluchem czy nowa Thesis :D

marco
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1386
Rejestracja: 06 sie 2006, 0:00

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: marco » 27 lis 2007, 9:13

Sajmon w dziale Powitania napisał:
"Lancia jest jak wena Anioła, który zszedł na Ziemię czynić dobro lecz ciągle otacza Go bezmiar ludzkiego szaleństwa.
Prowadząc Lancie pamiętaj o tym".

Marka - zobowiązuje!!!.
Nie zniżajmy się do poziomu "samotnych onanistów spoglądający smutno zza zaparowanych szyb niemieckich produktów samochodopochodnych". Maciej Ignys.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Nat » 27 lis 2007, 9:19

"Radicz" pisze:
"Nat" pisze:zajrzyj tu, albo lepiej poproś Mańka, by ci pokazał, jak Jurand katuje jego Kappę. :?
Ty to masz wyczucie Nat, nie powiem... :? :? :roll:
Wiesz jak jest, uczę się od Ciebie delikatnosci :?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: grzole » 27 lis 2007, 13:20

Panowie i Panie pomyślcie chwilę do czego zaprojektowany jest dany samochód. Kappa to według klasyfikacji producenta LUXUSOWA LIMUZYNA PODRÓŻNA a nie jakaś zapier: cenzura : laka na tor rallycrossowy. Na taki tor to przeznaczone są odpowiednio zaprojektowane modyfikacje aut o cechach sportowych typu Delta Integrale Evo, Lancer Evo (ileś tam), Impreza STI, Celica etc. Kappa, tak jak i inne auta z jej segmentu służy do szybkiego i luksusowego przemieszczania się po drogach typu autostrady czy też do pełnienia funkcji reprezentacyjnych. Nawet z grupy aut o cechach sportowych trudno przewidywać, że McLarena F1 czy Veyrona będzie paplał się po błocie jak jakieś buggy czy inny Szajowóz (kto nie wie co to jest polecam google). Komu za mało mocy i za wiele sekund do setki temu polecić można AMG, Maserati, Daimlera i im podobne marki.
Do szaleństw torowych w stylu toru słomczyńskiego polecić można zakup dodatkowego auta i lawet do jego przywożenia na tor i ew. ściągania z niego do garażu po bardzo przewidywalnym uszkodzeniu.
Na tor bardziej zbliżony do kieleckiego czy poznańskiego Kappa też nie za bardzo się nadaje z uwagi na cechy zawieszenia - to nie AR, Subaru czy BMW z typowo "twardym wahaczem". Poza tym ktoś tu powyżej słusznie napisał, że moce pow. 250 KM z przednim napędem to nieporozumienie więc pomysły typu 3.0 V6 + turbo to sztuka dla sztuki i lekkie nieporozumienie.
Blow-off w Kappie czy innym komfortowo-reprezentacyjnym wozie to zagrywka pod publiczkę podmiejskiej młodzieży jarającej się taniością eksploatacji na "podtlenku LPG w II generacji", głośnym wydechem po wycięciu połowy układu oraz tubą basową z Tesco. Klasa wóz potrafi zrobić wrażenie bez niepotrzebnego ryku - sam widywałem DB7 czy jakieś porównywalne AMG w Mercu S coupe co z małym sykiem spod maski zostawiało w tyle te pierdząco-ryczące "potwory" z silnikami 1.8 czy w porywach 2.5 o mocach 110, 130 czy 150 KM.
Lancia to auto luksusowe - miejcie to na uwadze.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Przemo » 27 lis 2007, 13:30

Po pierwsze o gustach się nie dyskutuje, może komuś się podoba blow-off w kappie itd.
Po drugie Grzole co masz do instalacji gazowej w aucie?? Miałem Kappę turbo i gaz Prins i auto jeździło i jeździ tak samo na gazie jak i na benzynie, a różnica w kosztach znacząca. Porównaj sobie cenę 20 litrów gazu do ceny około 18 litrów benzyny :) Każdy robi to co uważa za stosowne i to na co go stać :!:
Spróbuj wprowadzić Kappę turbo w poślizg na zakręcie na suchym asflacie
:) Zawieszanie (oczywiście sprawne) ma bardzo dużą sztywność, bardzo małe wychylenia karoserii i to przy oponach 205/55/16 :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Weeb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 402
Rejestracja: 16 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Weeb » 27 lis 2007, 13:37

"grzole" pisze:Poza tym ktoś tu powyżej słusznie napisał, że moce pow. 250 KM z przednim napędem to nieporozumienie więc pomysły typu 3.0 V6 + turbo to sztuka dla sztuki i lekkie nieporozumienie.
Ja tak sądzę, powiem więcej przedni napęd został stworzony przez księgowych. Co z tego, że mam "tylko" 3 litrowy silnik pod maską i "tylko" 204 KM, jezeli przy starcie i tak nie dam rady przenieśc tego na asfalt.

Pozatym jako zwolennik tylnego napędu muszę przytoczyc powiedzenie znajomego, który Mercedesami porusza się dłużej niż ja żyję:

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach" !
Pozdrawiam
Łukasz
------------------------------------------------------------------------
Była ostra Włoszka Lancia Kappa 3.0 '97

Awatar użytkownika
maciej_ignys
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2070
Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
Skype: ohydek
Lokalizacja: Leszno

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: maciej_ignys » 27 lis 2007, 13:42

"Ubiq" pisze:Umówmy się, że nie każdego jest stać na Delte Integrale, nie podobają mi się podziały na forum dzielące na kierowców Kapp, Lybr, Them, a rajdowców w Integrale... to nie fair. Uważam, że dzień otwarty na torze służy każdemu kto chce sobie pojeździć. Przecież to nie KJS. To czysta zabawa.

Przykro mi, że w ten sposób się wypowiadacie, bo mam wrażenie, że monopol na jazde po torze mają tylko właściciele conajmniej Delt integrale. A na takim Nürburgringu na przykład w dzień otwarty wszyscy próbują tym czym mają.

Ludzie nie kłóćmy się już ;)
Ze mnie taki rajdowiec jak z koziej pipki akordeon, ale troszkę się przykro poczułem z tym co piszesz kolego, to jest właśnie fair, bo motywuje Cię do tego (jeśli oczywiscie chcesz się poczuć jak rajdowiec) do zarobienia i zakupienia takiego sprzętu. Nothing good comes easy... jak mawiają chińscy ortodoksyjni spawacze beztlenowi. Jestem otyły i brzydki z ryja więc nie mam szansy zostać modelem bielizny erotycznej więc ciężką pracą starałem się zatyrać na sprzęt który rekompensował by mi porażki na innych frontach :D . Czyli jak coś jest do wszystkiego - to jest do niczego.

P.S Z jednym się zgadzam w pełni - dyskutujmy - ale nie kłóćmy się : yesyes :

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1608
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Radicz » 27 lis 2007, 14:07

"Weeb" pisze:
"grzole" pisze:Poza tym ktoś tu powyżej słusznie napisał, że moce pow. 250 KM z przednim napędem to nieporozumienie więc pomysły typu 3.0 V6 + turbo to sztuka dla sztuki i lekkie nieporozumienie.
Ja tak sądzę, powiem więcej przedni napęd został stworzony przez księgowych. Co z tego, że mam "tylko" 3 litrowy silnik pod maską i "tylko" 204 KM, jezeli przy starcie i tak nie dam rady przenieśc tego na asfalt.
Pozwolę sobie nie zgodzić się z kolegą oraz z Grzole. To, że auto ma dużą moc i przedni napęd wcale go nie dyskwalifikuje. Pamiętajcie o takich sprawach, jak rozkład masy (np. ciężki przód), sztywność zawieszenia, a wreszcie odpowiednio dobrane opony!!! Nie odchodząc za daleko od rodziny włoskiej przytoczę przykład swojego Fiata Coupe. Silnik 20VT znany z Kappy. Ciężki, a więc dociążony przód. Standardowo dość sztywne zawieszenie i wreszcie opony 245!!! Może raz udało mi się zamielić kołami przy starcie :roll: :roll: :roll: Przy każdym starcie auto rwie do przodu, jak szalone i jakoś nie mam problemów z przyczepnością. Najmocniejsza Coupeta, jaką znam osobiście ma niemal 400KM i też jakoś daje radę. Aha, żaden FC nie ma "wspomagaczy" typu kontrola trakcji itp.

Myślę, że zgodzi się tu ze mną Orsya mający Alfę 147 GTA i doświadczenie w jeździe mocnym, przednionapędowym autem.

Twierdzenie zatem, że każda fura, która ma przedni napęd i silnik o mocy powyżej 250 KM to "sztuka dla sztuki, nieporozumienie i lekkie nieporozumienie" jest co najmniej śmieszne :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam, Radicz.

P.S. Maciej, staje się powoli fanem Twoich opisów i porównań :mrgreen:

Awatar użytkownika
Weeb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 402
Rejestracja: 16 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Weeb » 27 lis 2007, 14:25

"Radicz" pisze:Pozwolę sobie nie zgodzić się z kolegą oraz z Grzole. To, że auto ma dużą moc i przedni napęd wcale go nie dyskwalifikuje. Pamiętajcie o takich sprawach, jak rozkład masy (np. ciężki przód), sztywność zawieszenia, a wreszcie odpowiednio dobrane opony!!! Nie odchodząc za daleko od rodziny włoskiej przytoczę przykład swojego Fiata Coupe. Silnik 20VT znany z Kappy. Ciężki, a więc dociążony przód. Standardowo dość sztywne zawieszenie i wreszcie opony 245!!! Może raz udało mi się zamielić kołami przy starcie :roll: :roll: :roll:
Mam obniżone zawieszenie, dużo sztywniejsze, opony o zerokości 235 i przy ostrym starcie przyczepność tracę bardzo szybko. Próbowałem równać się z BMW 328i ... dystans zmniejszałem ale dopiero na drugim biegu. Przy starcie tylny napęd nie ma sobie równych. Mimo, że przód będzie dociążony to praw fizyki nie przeskoczysz, zawsze przy ostrym starcie przód zostanie odciążony, a masa zostaje przeniesiona na tył samochodu :roll:
Pozdrawiam
Łukasz
------------------------------------------------------------------------
Była ostra Włoszka Lancia Kappa 3.0 '97

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Nat » 27 lis 2007, 14:43

"Radicz" pisze:Myślę, że zgodzi się tu ze mną Orsya mający Alfę 147 GTA i doświadczenie w jeździe mocnym, przednionapędowym autem.
Może najlepiej, żeby wypowiedział sie Radek (Orsya), ale ZTCP, to własnie nie był zanadto zachycony nadmiarem mocy własnie na przednich kołach...
"Radicz" pisze:Twierdzenie zatem, że każda fura, która ma przedni napęd i silnik o mocy powyżej 250 KM to "sztuka dla sztuki, nieporozumienie i lekkie nieporozumienie" jest co najmniej śmieszne :lol: :lol: :lol:
Myślę Radku, że pojeżdżenie autem z tylnym napędem rozwiałoby Twoje wątpliwości... Szkoda, że nie ma FC "do wyboru" z tylnym i z przednim. Wydaje się, że byłbys JEDNAK fanem tylnego.
Co nie oznacza że przedni jest totalnie bez sensu :)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Ubiq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 530
Rejestracja: 23 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: Ubiq » 27 lis 2007, 14:48

W całej tej dyskusji popełniliśmy jeden zasadniczy błąd. Bo nie doczytujecie dokładnie postów. Przecież wyraźnie powiedziałem, że nikt Kappa na tor nie wyjechał, a nawet nie planował. Ba! Namawiali nas ,... ale się nie daliśmy więc bądźcie proszę trochę ostrożniejsi w formułowaniu opinii bo zaraz wyjdzie, że ja, Weeb czy Krociak to nic innego tylko banda gówniarzy, która nic tylko myśli jak tu skatować Lancie... nic bardziej mylnego.

Ja nie uważam, żeby jazda limuzyną po torze crossowym była czymś mądrym, uważam tylko, że przesadzacie zabraniając niemalże właścicielom limuzyn naciśnięcia czasem pedału gazu :P Do cholery ktoś w końcu wsadził te 150-200 i więcej kucy pod te maski.... Nie zawsze chodzi o "dostojne przemieszczanie się" ;)

Jeszcze jedno:
"Weeb" pisze:"Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach" !
W TopGear udowodnili, że niektóry psy mają napęd na przód ;)
A inżynier Citroena, kiedy chciał przekonać resztę do napędu na przód spytał "taczkę wchodząc po schodach łatwiej jest ciągnąć, czy pchać ?"
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage

Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX

Awatar użytkownika
zoom
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 25 lip 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: StalowaWola Ulubione piwo: Żywiec
Kontakt:

Słomczyn - 24 XI 2007 - Fotorelacja

Post autor: zoom » 27 lis 2007, 15:28

"Radicz" pisze: (...)Przy każdym starcie auto rwie do przodu, jak szalone i jakoś nie mam problemów z przyczepnością (...)
A w FC nie ma czasem szpery ?
Wracając do tematu to zgadzam sie ze Kappa nie jest po to aby jeździć po torze ale chyba nikt tego tu nie pokazał. Wiem ze niektórzy walczą o dobre imię Lancii i chwała im za to. Nie chciałbym zobaczyć body kitów do Kappy :D
Co innego to... :evil:
Pozdr.
1.9 JTD driver.
HITart - Spoty na telebimy i monitory reklamowe
http://www.hitart.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Zloty i spotkania :::”