
Serdecznie pozdrawiam.
Biała była, 5dr, beżowe Recaro w środku, wlepki 2.0 na listwach i przednie błotniki szerokie jak w HPE, to ja prostak pomyślałem, że to 5 drzwiowa HPEvanisch pisze:Biała Delta HPE czy biała Delta 5d?
Ramzes_II pisze:Wczoraj po godzinie 17-stej widziany u mnie w Dębicy pod blokiem Marek (Szatan) w swojej slicznej Lybrze. Podłubalismy to i owo. Z serii 2.4 JTD wyszło 170 KM i 400 Nm.
A ja się dziwię, że nie mogłem dogonić Twojego auta ;pszatan pisze:Ramzes_II pisze:Wczoraj po godzinie 17-stej widziany u mnie w Dębicy pod blokiem Marek (Szatan) w swojej slicznej Lybrze. Podłubalismy to i owo. Z serii 2.4 JTD wyszło 170 KM i 400 Nm.
teraz mało zauważam lancii bo te auto tak przyśpiesza że
Zapraszamslayer4 pisze:A ja się dziwię, że nie mogłem dogonić Twojego auta ;pszatan pisze:Ramzes_II pisze:Wczoraj po godzinie 17-stej widziany u mnie w Dębicy pod blokiem Marek (Szatan) w swojej slicznej Lybrze. Podłubalismy to i owo. Z serii 2.4 JTD wyszło 170 KM i 400 Nm.
teraz mało zauważam lancii bo te auto tak przyśpiesza że
Hmm a jak mi się marzy parę koników więcej
Ramzes_II pisze:Zapraszamslayer4 pisze:A ja się dziwię, że nie mogłem dogonić Twojego auta ;pszatan pisze:Ramzes_II pisze:Wczoraj po godzinie 17-stej widziany u mnie w Dębicy pod blokiem Marek (Szatan) w swojej slicznej Lybrze. Podłubalismy to i owo. Z serii 2.4 JTD wyszło 170 KM i 400 Nm.
teraz mało zauważam lancii bo te auto tak przyśpiesza że
Hmm a jak mi się marzy parę koników więcejChyba ze zrobimy jakiś spot w Krakowie połączony z globalnym chipowaniem
![]()
Są chętni ?
Parking się znajdzie i chętni się znajdą ... Niedaleko nas (mnie i Wujka bo mieszkamy niecały kilometr od siebie) jest fajna prosta i dwie obwodnice oraz A4 !!! Można ogarnąć tam testy bezpiecznie! Gdyby padało to jest CH Bonarka i wielki parking coby dłubać spokojnie przy padlinach! Jak się ustali termin to się dogra szczegóły tylko ja się pytam co na to sprzęgło i dwumasa ?Ramzes_II pisze:Wujka się poprosi o propozycję lokazlizacji (parking, troche miejsca do testów przyspieszeń itp.)
Koszty chipowania - na prv/ tel. - indywiduwalnie w zależności od rodzaju sterownika.
Powiesi sie temat by kazdy się mógł zapoznac i bedziemy działać.
Sprzegło i dwumas będzie mieć się dobrze, jeśli bedziesz traktować je z rozsądkiemMICHO pisze:Parking się znajdzie i chętni się znajdą ... Niedaleko nas (mnie i Wujka bo mieszkamy niecały kilometr od siebie) jest fajna prosta i dwie obwodnice oraz A4 !!! Można ogarnąć tam testy bezpiecznie! Gdyby padało to jest CH Bonarka i wielki parking coby dłubać spokojnie przy padlinach! Jak się ustali termin to się dogra szczegóły tylko ja się pytam co na to sprzęgło i dwumasa ?Ramzes_II pisze:Wujka się poprosi o propozycję lokazlizacji (parking, troche miejsca do testów przyspieszeń itp.)
Koszty chipowania - na prv/ tel. - indywiduwalnie w zależności od rodzaju sterownika.
Powiesi sie temat by kazdy się mógł zapoznac i bedziemy działać.
A już miałem pytać, bo czasami jednak troszkę mocy brakujeRamzes_II pisze: Koszty chipowania - na prv/ tel. - indywiduwalnie w zależności od rodzaju sterownika.