Lancia Delta III (2008-2014)
Moderator: giekso
Re: Nuova Delta (III) HPE
Pozdrawiam, Michał
Re: Nuova Delta (III) HPE
Delta HF - koncept
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Nuova Delta (III) HPE
A tu z Auto Świata sprzed tygodnia :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Nuova Delta (III) HPE
Oblędna jest ta wersja
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
Re: Lancia Delta III HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Delta III HPE
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 18:29 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Skracamy linki.
Powód: Skracamy linki.
Re: Lancia Delta III HPE
I jeszcze o Lancia Delta S MOMODESIGN, wersja dostępna w niemal każdej wersji silnikowej (od 120 KM).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Delta III HPE
Sykoda, e dopiero teray i dopiero pryz okayji jakiejs tam limitowanej wersji yegarz yrobiz sie adne i nawiyujce do Delty 831.broker pisze:
Re: Lancia Delta III HPE
Fajne zegary i te bardziej sportowe fotele
Re: Lancia Delta III HPE
Wnetrze baaaaardzo na plus, ale przydało by się wiecej mocy. Jak na wersje "S" to kiepsko jest. Taki bardziej pakiet stylistyczny, a szkoda.
Z Ypsilonem i powrotem elefantino mogli by zrobić cos na wzór Rosso bo silniki słabe (Momo Design S tez ma żółte zegary w środku). Tak samo z tą Delta, jak już dodali kilka cukierków dla oka. 200 km (i selectronic, dali by mozliwośc wyboru...) już nie robi wrażenia, a gdyby dodać twardsze zawieszenie itp... Wtedy ta S może miała by usprawiedliwienie.
Z Ypsilonem i powrotem elefantino mogli by zrobić cos na wzór Rosso bo silniki słabe (Momo Design S tez ma żółte zegary w środku). Tak samo z tą Delta, jak już dodali kilka cukierków dla oka. 200 km (i selectronic, dali by mozliwośc wyboru...) już nie robi wrażenia, a gdyby dodać twardsze zawieszenie itp... Wtedy ta S może miała by usprawiedliwienie.
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Re: Lancia Delta III HPE
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rvIhABAu ... r_embedded[/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Delta III HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lancia Delta III HPE
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Lancia Delta III HPE
Pod względem reklamy i marketingu to jednak VAG góruje.
Jednak miło przeczytać taki artykuł
Jednak miło przeczytać taki artykuł
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Odp: Lancia Delta III HPE
Żartujesz, prawda? Czytając to mam wrażenie, że nawet ja składniej piszę...Nat pisze:Spodoba Wam się ten test.
Czysta włoska robota
Mistrz mistrzów w stosowaniu marketingowego bełkotu
A to stwierdzenie:
"Temperament silnika może przypomnieć ducha starej delty HF integrale, która brylowała 20 lat temu na rajdowych trasach." udowadnia, że autor nigdy nie miał okazji prowadzić żadnego samochodu pędzonego silnikiem znanym z Integrale.
Szczerze? Nie, nie miło. Rażą w oczy błędy. Razi w oczy kompletny brak obiektywizmu. Wszystko brzmi jak artykuł pisany w oparciu o inne artykuły.hitmanag pisze:Pod względem reklamy i marketingu to jednak VAG góruje.
Jednak miło przeczytać taki artykuł
Może zabrzmi to głupio ale moim zdaniem nie tak powinno wyglądać dziennikarstwo motoryzacyjne - nawet to amatorskie.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com