Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
Zrób tak jak mówi KGB. Co do demontażu to nie wiem jak jest on umieszczony w Lybrze z 2,0 ale w 1,9JTD tragedia
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Robert.Rasik
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
Wszystko pięknie koledzy ale ja nie mam Lybry tylko Kappę 2.0 a powiedzcie dokładnie między czym a czym podłączyć ten kabel, domyślam się że między aku a rozrusznikiem.. ale aku + czy -? i w które miejsce rozrusznika?
- Robert.Rasik
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
dodam ze po wlaczeniu zaplonu i wycieraczek, przekrecajac kluczyk do odpalenia auta wycieraczki sie zatrzymują... cos czytalem ze to moze byc wina slabej masy (?) cos wiecej w tym temacie?
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
do bendixa masz sie podpiac - plus i masa sa na stale podlaczone do rozrusznika ,
w Kappie jest slaby dostep do rozrusznika ,albo od spodu trzeba kombinowac ,albo zdejmowac kolektor ssacy (czyli tez od spodu )
w Kappie jest slaby dostep do rozrusznika ,albo od spodu trzeba kombinowac ,albo zdejmowac kolektor ssacy (czyli tez od spodu )
- Robert.Rasik
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
Problem rozwiązany.
Po wielu próbach czyszczenia klem, masy oraz bezpieczników i przekaźników okazało się, że do wymiany były szczotki w rozruszniku tzn nie bylo juz ich prawie oraz poprzedni mechanik tez coś tam grzebał i nie skręcił wszystkiego tak jak powinien i dostał się meeeega syf do środka. Po wymianie szczotek, dokładnym wyczyszczeniu oraz złożeniu ponownie auto odpala jak zupełnie inna fura, w końcu mogę cieszyć się Lansią
ps. dzięki za wszystkie porady ponieważ po wyczyszczeniu wszystkich kabelków poprawiło się ladowanie.
Po wielu próbach czyszczenia klem, masy oraz bezpieczników i przekaźników okazało się, że do wymiany były szczotki w rozruszniku tzn nie bylo juz ich prawie oraz poprzedni mechanik tez coś tam grzebał i nie skręcił wszystkiego tak jak powinien i dostał się meeeega syf do środka. Po wymianie szczotek, dokładnym wyczyszczeniu oraz złożeniu ponownie auto odpala jak zupełnie inna fura, w końcu mogę cieszyć się Lansią
ps. dzięki za wszystkie porady ponieważ po wyczyszczeniu wszystkich kabelków poprawiło się ladowanie.
-
- Klubowicz
- Posty: 1185
- Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
AAA.. to Ty masz Kappę nie ma to jak dobrze się przedstawić. Może jeszcze masz Coupe. Takim wozem można się lansować
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy
- Robert.Rasik
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v
niestety nie mam coupe zwykłe SW link do fotek viewtopic.php?f=24&t=45625&start=15