Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
- paśny
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 1908
- Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa / Młynek
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Szanowni, miałem 3 auta z LPG i jedno mam teraz bez. Bilans: 1 bezproblemowe, 2 najpierw problemowe potem bezproblemowe, 3 - katastrofa a to głównie z uwagi na założony przez poprzednika wynalazek, który nazywał się BRC just heavy i z którym nikt sobie za nic nie umiał poradzić.
Tak więc:
1. Można zrobić gaz tak, żeby nie sprawiał problemów (chociaż gości, co to umieją zrobić jest niewielu)
2. Gadanie o profanacji itp. moim zdaniem jest projekcją kompleksów, które osoba próbuje leczyć na zasadzie "stać mnie". Tego oczywiście nie należy mieszać z osobami, które nie zakładają gazu z innych przyczyn (mały przebieg, złe doświadczenia z przeszłości, obawa o silnik albo nie bo nie itp.).
Ja gazu nie założyłem z 3 przyczyn:
1. Nie wiedziałem czy szanowna K nie rozleci się przed czasem gdy instalacja się zwróci,
2. Było to trochę na zasadzie: jeden problem z głowy,
3. Z butlą by mi wózek nie wszedł do bagażnika.
Tak więc:
1. Można zrobić gaz tak, żeby nie sprawiał problemów (chociaż gości, co to umieją zrobić jest niewielu)
2. Gadanie o profanacji itp. moim zdaniem jest projekcją kompleksów, które osoba próbuje leczyć na zasadzie "stać mnie". Tego oczywiście nie należy mieszać z osobami, które nie zakładają gazu z innych przyczyn (mały przebieg, złe doświadczenia z przeszłości, obawa o silnik albo nie bo nie itp.).
Ja gazu nie założyłem z 3 przyczyn:
1. Nie wiedziałem czy szanowna K nie rozleci się przed czasem gdy instalacja się zwróci,
2. Było to trochę na zasadzie: jeden problem z głowy,
3. Z butlą by mi wózek nie wszedł do bagażnika.
Viva la macchina
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2705
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Janie zakładam bo autko wyprodukowano na etylinę i takie powinno być nie wyprodukowano go na opałówkę tylko na napęd to tyle .kiedy będą fabrycznie schodziły z taśmy na LPG to będę taki jeździłpsadow2 pisze:Szanowni, miałem 3 auta z LPG i jedno mam teraz bez. Bilans: 1 bezproblemowe, 2 najpierw problemowe potem bezproblemowe, 3 - katastrofa a to głównie z uwagi na założony przez poprzednika wynalazek, który nazywał się BRC just heavy i z którym nikt sobie za nic nie umiał poradzić.
Tak więc:
1. Można zrobić gaz tak, żeby nie sprawiał problemów (chociaż gości, co to umieją zrobić jest niewielu)
2. Gadanie o profanacji itp. moim zdaniem jest projekcją kompleksów, które osoba próbuje leczyć na zasadzie "stać mnie". Tego oczywiście nie należy mieszać z osobami, które nie zakładają gazu z innych przyczyn (mały przebieg, złe doświadczenia z przeszłości, obawa o silnik albo nie bo nie itp.).
Ja gazu nie założyłem z 3 przyczyn:
1. Nie wiedziałem czy szanowna K nie rozleci się przed czasem gdy instalacja się zwróci,
2. Było to trochę na zasadzie: jeden problem z głowy,
3. Z butlą by mi wózek nie wszedł do bagażnika.
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia,ja kupiłem thesisa do zabawy i szczerze nie jeżdże nim za dużo poprostu zawsze chciałem mieć ,nie wyobrażam sobie eksploatacji 3.0 w automacie na benie na codzień w korkach miejskich,sądze ,że niewielu by było stać na taką zabawę zalewania ponad 20 litrów PB na 100 km,kupiłem jtd chocby po to by go normalnie poużywać ,a nie drapać sie po kieszeni bo nie o to chodzi,jest demokracja każdy robi co uważa ,jesli robi duzo kilometrów i thesis jest jego jedynym pojazdem to szczerze rozumiem założenie gazu,jeśli z nic znaczącego wyrachowania to może wyjśc to drożej jak jazda na benzynie
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2705
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Jak napisałes nie każdego bo to nie jest auto dla wszystkich i po to je zrobiono nie dla wszystkichfazi pisze:Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia,ja kupiłem thesisa do zabawy i szczerze nie jeżdże nim za dużo poprostu zawsze chciałem mieć ,nie wyobrażam sobie eksploatacji 3.0 w automacie na benie na codzień w korkach miejskich,sądze ,że niewielu by było stać na taką zabawę zalewania ponad 20 litrów PB na 100 km,kupiłem jtd chocby po to by go normalnie poużywać ,a nie drapać sie po kieszeni bo nie o to chodzi,jest demokracja każdy robi co uważa ,jesli robi duzo kilometrów i thesis jest jego jedynym pojazdem to szczerze rozumiem założenie gazu,jeśli z nic znaczącego wyrachowania to może wyjśc to drożej jak jazda na benzynie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
czyli poprostu :gros pisze: Janie zakładam bo autko wyprodukowano na etylinę i takie powinno być nie wyprodukowano go na opałówkę tylko na napęd to tyle .kiedy będą fabrycznie schodziły z taśmy na LPG to będę taki jeździł
co dla ciebie jest sufitem ,dla mnie jest podłogą ,
tylko badz swiadom ,ze to kwestia twoich ograniczen ,a nie calego otaczajacego ciebie swiata ,
auta ,ktorymi Araby wyczyniaja cuda na drodze tez nie zostaly wyprodukowa do jazdy tylem i obracania sie wokół wlasnej osi - to oni musieli je tego nauczyc
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2705
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
nie wyważaj otwartych drzwi by sufit ci nie spadł na podłogę i nie mieszaj Arabów bo oni na gazie nie jeżdża i co ma jazda na etylinie czy na gazie do moich ograniczeń jak piszesz wyzej ,bo gdybym je miał jeżdził bym rowerem nie 2.4 benzynkaKGB pisze:czyli poprostu :gros pisze: Janie zakładam bo autko wyprodukowano na etylinę i takie powinno być nie wyprodukowano go na opałówkę tylko na napęd to tyle .kiedy będą fabrycznie schodziły z taśmy na LPG to będę taki jeździł
co dla ciebie jest sufitem ,dla mnie jest podłogą ,
tylko badz swiadom ,ze to kwestia twoich ograniczen ,a nie calego otaczajacego ciebie swiata ,
auta ,ktorymi Araby wyczyniaja cuda na drodze tez nie zostaly wyprodukowa do jazdy tylem i obracania sie wokół wlasnej osi - to oni musieli je tego nauczyc
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
ograniczenia sa oczywiscie jak latwo bylo sie domyslic ,psychiczne ,a nie fizyczne ,
zakladasz z gory ,ze jezeli fabryka wypuscila samochod z intalaja noPb95 to innego paliwa nie powinno sie do niego lac ,
a prawda jest z goła inna - jezeli potrafisz to mozesz ten samochod przerobic na prąd dostarczany z ogniwa fuzyjnego ,
liczy sie to na co cie stac i nie zawsze musi to byc wyrazone w PLN
a kwestia oplacalnosci jest kluczowa ,
jezeli ktos jezdzi malo to moze wydziwiac ,ale jezeli ktos musi jezdzic duzo ,to moze go nie bawic wypalanie pieniedzy w atmosfere ,
dlaczego odrazu twierdzic ,ze go nie stac ? moze poprostu potrafi liczyc !!
zakladasz z gory ,ze jezeli fabryka wypuscila samochod z intalaja noPb95 to innego paliwa nie powinno sie do niego lac ,
a prawda jest z goła inna - jezeli potrafisz to mozesz ten samochod przerobic na prąd dostarczany z ogniwa fuzyjnego ,
liczy sie to na co cie stac i nie zawsze musi to byc wyrazone w PLN
a kwestia oplacalnosci jest kluczowa ,
jezeli ktos jezdzi malo to moze wydziwiac ,ale jezeli ktos musi jezdzic duzo ,to moze go nie bawic wypalanie pieniedzy w atmosfere ,
dlaczego odrazu twierdzic ,ze go nie stac ? moze poprostu potrafi liczyc !!
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2705
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
KGB NIE SZUKAJ ZWADY SŁOWNEJ JA WIEM SWOJE TY SWOJE nie uświadamiaj mnie bo nie jestem małym dzieckiemKGB pisze:ograniczenia sa oczywiscie jak latwo bylo sie domyslic ,psychiczne ,a nie fizyczne ,
zakladasz z gory ,ze jezeli fabryka wypuscila samochod z intalaja noPb95 to innego paliwa nie powinno sie do niego lac ,
a prawda jest z goła inna - jezeli potrafisz to mozesz ten samochod przerobic na prąd dostarczany z ogniwa fuzyjnego ,
liczy sie to na co cie stac i nie zawsze musi to byc wyrazone w PLN
a kwestia oplacalnosci jest kluczowa ,
jezeli ktos jezdzi malo to moze wydziwiac ,ale jezeli ktos musi jezdzic duzo ,to moze go nie bawic wypalanie pieniedzy w atmosfere ,
dlaczego odrazu twierdzic ,ze go nie stac ? moze poprostu potrafi liczyc !!
i nie pisz mi o prądzie o podłodze i suficie no chyba że jesteś z KULu wybacz mimo swego wieku zgodzę się na pobranie dodatkowych nauk
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
skoro nie jestes malym dzieckiem tto sie tak nie zachowuj - twierdzeniu ,ze jazda na gazie jest dziadowaniem ,blisko jednak do piaskownicygros pisze: KGB NIE SZUKAJ ZWADY SŁOWNEJ JA WIEM SWOJE TY SWOJE nie uświadamiaj mnie bo nie jestem małym dzieckiem
i nie pisz mi o prądzie o podłodze i suficie no chyba że jesteś z KULu wybacz mimo swego wieku zgodzę się na pobranie dodatkowych nauk
w drugiej sprawie tez nie bardzo sie orientujesz - PRĄD ,SUFIT ,PODŁOGA to jednak pojecia techniczne ,z KULem bym bardziej skojarzył krzyz i pochodne ,czyli Krakowskie Przedmieście :]
Re: jaki gaz do LANCIA THESIS silnik 3,0 V6
[quote="argenta67] Dobrze, że czasami mamy wspólne zdanie [/quote]
Sądzę,że przy bliższym poznaniu mogłoby się okazać,że na wiele tematów mielisbyśmy podobne zdanie.Pozdrawiam
Sądzę,że przy bliższym poznaniu mogłoby się okazać,że na wiele tematów mielisbyśmy podobne zdanie.Pozdrawiam
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Re: jaki gaz do LANCIA THESIS silnik 3,0 V6
Sądzę,że przy bliższym poznaniu mogłoby się okazać,że na wiele tematów mielisbyśmy podobne zdanie.Pozdrawiam[/quote][/quote]SIWY155 pisze:[quote="argenta67] Dobrze, że czasami mamy wspólne zdanie
Myślę, że buduje a rujnuje
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Panowie
nie o zasobność portfela mego tu chodzi.
mam teresę i na niej nie oszczędzam bo nie muszę.
I nie chodzi o to żeby teraz przekonywać, że gaz jest super a jak jeździsz na benzynie toś głupi ale o to że każdy ma swoje zdanie i powinniśmy je szanować. Bo niby dlaczego mam być traktowany jako gorszy tylko dlatego, że potrafię liczyć (i może to jest powód dla którego bogaci ludzie mają coraz więcej a nie na odwrót).
P.S.
diesel nigdy nie wyjdzie tak tanio jak gaz, nie mówiąc o frajdzie z jazdy V6 zamiast JTD.
nie o zasobność portfela mego tu chodzi.
mam teresę i na niej nie oszczędzam bo nie muszę.
I nie chodzi o to żeby teraz przekonywać, że gaz jest super a jak jeździsz na benzynie toś głupi ale o to że każdy ma swoje zdanie i powinniśmy je szanować. Bo niby dlaczego mam być traktowany jako gorszy tylko dlatego, że potrafię liczyć (i może to jest powód dla którego bogaci ludzie mają coraz więcej a nie na odwrót).
P.S.
diesel nigdy nie wyjdzie tak tanio jak gaz, nie mówiąc o frajdzie z jazdy V6 zamiast JTD.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2705
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
jak mam się nie zchowywać napisz mi na privKGB pisze:skoro nie jestes malym dzieckiem tto sie tak nie zachowuj - twierdzeniu ,ze jazda na gazie jest dziadowaniem ,blisko jednak do piaskownicygros pisze: KGB NIE SZUKAJ ZWADY SŁOWNEJ JA WIEM SWOJE TY SWOJE nie uświadamiaj mnie bo nie jestem małym dzieckiem
i nie pisz mi o prądzie o podłodze i suficie no chyba że jesteś z KULu wybacz mimo swego wieku zgodzę się na pobranie dodatkowych nauk
w drugiej sprawie tez nie bardzo sie orientujesz - PRĄD ,SUFIT ,PODŁOGA to jednak pojecia techniczne ,z KULem bym bardziej skojarzył krzyz i pochodne ,czyli Krakowskie Przedmieście :]
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 sie 2010, 13:29
- Skype: bartek.ender
- Lokalizacja: Bytom / Warszawa
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Wracając do tematu...
Ja założyłem do 3,2aut instalację BRC ze sporym, bo 70L zbiornikiem ustawionym na końcu bagażnika.
Póki co zrobione 2000km na LPG, bez żadnych problemów. Moc identyczna (jeżeli jest różnica, jest niezauważalna).
Montowane w Energy Gaz Polska za 4500zł. Zrobione tak, jak chciałem.
To mój trzeci samochód z LPG, nigdy nie oszczędzałem na instalacji, zawsze zwracała się ko 6-10 miesiącach i nigdy nie było problemów z LPG. Koszt 100km oscylował w okolicach 24-30zł/100km (miasto/kombinowany) - 3,2 to najmniejszy zagazowany przeze mnie silnik i jestem pewien, że następny też będzie zasilany gazem.
Ja założyłem do 3,2aut instalację BRC ze sporym, bo 70L zbiornikiem ustawionym na końcu bagażnika.
Póki co zrobione 2000km na LPG, bez żadnych problemów. Moc identyczna (jeżeli jest różnica, jest niezauważalna).
Montowane w Energy Gaz Polska za 4500zł. Zrobione tak, jak chciałem.
To mój trzeci samochód z LPG, nigdy nie oszczędzałem na instalacji, zawsze zwracała się ko 6-10 miesiącach i nigdy nie było problemów z LPG. Koszt 100km oscylował w okolicach 24-30zł/100km (miasto/kombinowany) - 3,2 to najmniejszy zagazowany przeze mnie silnik i jestem pewien, że następny też będzie zasilany gazem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis - jaki gaz do silnika 3,0 V6
Witam,
myślę, że w sprawie gazu w Thesisie to mam na tym forum najwięcej do powiedzenia. Moją tereskę zagazowałem dwa lata temu i przez ten czas przejechałem na gazie 70 tys km. Chce mi się śmiać z osób uważających, że gaz w Thesisie to "koniec świata". Tak naprawdę Thesis z silnikiem 3 litrowym musi średnio spalić około 14 litrów benzyny (około 17 litrów gazu). Kalkulacja jest prosta:
- dobra instalacja to koszt około 4500 zł (tu proponuję sprawdzoną już Landi Renzo)
- w tym czasie dwa dodatkowe przeglądy (wymiana filtrów i regulacjia razem 200 zł)
A teraz konkrety oszczędności liczone przy obecnych cenach gazu i benzyny (w okresie jesienno-zimowym gaz jest najdroższy):
cena litra gazu - 2,3 zł
cena litra benzyny - 4,6 zł
Koszt 100 km na gazie - 39,10 zł
Koszt 100 km na benzynie - 64,4 zł
Oszczedności na 100 km - 25,3 zł
Przy przebiegu 70 tys oszczędności wynoszą 17 710 zł
Odliczając koszt instalacji i dwóch dodatkowych przeglądów oszczedności wynoszą 13 000 zł
Obecnie jest to równowartość połowy samochodu. Jeżeli ktoś potrzebuje więcej informacji to niech pisze na e-maila pkam55@interia.pl lub dzwoni 600 018 743.
Pozdrawiam wszystkich zwolenników LPG i tych niezdecydowanych.
myślę, że w sprawie gazu w Thesisie to mam na tym forum najwięcej do powiedzenia. Moją tereskę zagazowałem dwa lata temu i przez ten czas przejechałem na gazie 70 tys km. Chce mi się śmiać z osób uważających, że gaz w Thesisie to "koniec świata". Tak naprawdę Thesis z silnikiem 3 litrowym musi średnio spalić około 14 litrów benzyny (około 17 litrów gazu). Kalkulacja jest prosta:
- dobra instalacja to koszt około 4500 zł (tu proponuję sprawdzoną już Landi Renzo)
- w tym czasie dwa dodatkowe przeglądy (wymiana filtrów i regulacjia razem 200 zł)
A teraz konkrety oszczędności liczone przy obecnych cenach gazu i benzyny (w okresie jesienno-zimowym gaz jest najdroższy):
cena litra gazu - 2,3 zł
cena litra benzyny - 4,6 zł
Koszt 100 km na gazie - 39,10 zł
Koszt 100 km na benzynie - 64,4 zł
Oszczedności na 100 km - 25,3 zł
Przy przebiegu 70 tys oszczędności wynoszą 17 710 zł
Odliczając koszt instalacji i dwóch dodatkowych przeglądów oszczedności wynoszą 13 000 zł
Obecnie jest to równowartość połowy samochodu. Jeżeli ktoś potrzebuje więcej informacji to niech pisze na e-maila pkam55@interia.pl lub dzwoni 600 018 743.
Pozdrawiam wszystkich zwolenników LPG i tych niezdecydowanych.