STAG 300-6 zamontowany Fotki

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 08 sie 2008, 8:38

możliwe że masz za małe dysze, u mnie na valtekach była maksymalna dysza przewidziana do tego wtryskiwacza 3,0 mm, co wskazuje jaki jest super wydajność i konstrukcja tego wtryskiwacza, wiec u ciebie powinno być coś kolo 2,7 - 2,8.
PS. Prędzej czy później valteki i tak wyrzucisz do kosza. :) to do shit jakiego twoja lancia nie powinna oglądać na oczy.

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 08 sie 2008, 9:39

z tego co sie orientuje cos rozwiercali przy wtryskach jak narazie jestem zadowolony z instalacji jak padna wtyryski to co polecasz to mojej instalacji
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

....

Post autor: larry123 » 08 sie 2008, 12:22

oczywiście ze magic jet

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Praptax » 10 sie 2008, 11:17

A jaki masz reduktor??
Ostatnio kupiłem kapiszona co miała zakładana instalacje w wawie i po przyjeździe do domu podskoczyłem do znajomego montera LPG i jak to zobaczył to sie przestraszył :)
1.Listwy były żółte gdzie już na 5 garze był uszkodzony tłoczek od gazu (instalacja miała 4 miechy)
także wymieniłem na czerwone
2.Reduktor był założony do silników max 100 km (gdzie ja mam 2.0 vis) założyłem do 200 km
3. Po testach z kompem sprytni monterzy w wawie skonfigurowali mi komputer od gazu tak ze kiedy wciskam gaz do dechy automatycznie przełączał się silnik na PB a kontrolka od gazu tego nie pokazywała
Także gdybym pojeździł na takiej instalacji jeszcze z pół roku na pewno zawory by się upaliły.
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 10 sie 2008, 16:25

"Praptax" pisze:A jaki masz reduktor??
Ostatnio kupiłem kapiszona co miała zakładana instalacje w wawie i po przyjeździe do domu podskoczyłem do znajomego montera LPG i jak to zobaczył to sie przestraszył :)
1.Listwy były żółte gdzie już na 5 garze był uszkodzony tłoczek od gazu (instalacja miała 4 miechy)
także wymieniłem na czerwone
2.Reduktor był założony do silników max 100 km (gdzie ja mam 2.0 vis) założyłem do 200 km
3. Po testach z kompem sprytni monterzy w wawie skonfigurowali mi komputer od gazu tak ze kiedy wciskam gaz do dechy automatycznie przełączał się silnik na PB a kontrolka od gazu tego nie pokazywała
Także gdybym pojeździł na takiej instalacji jeszcze z pół roku na pewno zawory by się upaliły.
Czesc
To, ze listwy byly zolte to bylo nawet lepiej bo sa szybsze od czerwonych ale ogolnie Valtec i riall to smietnik
To, ze zalozyles reduktor do 200km nie znaczy, ze jest tak faktycznie. Np slynny kme silver producen okresla do 270ps mocy a faktycznie nie obrobi wiecej jak 150-160ps
Ci sprytni gozownicy zrobili akurat jedna rzecz dobrze z tym przelanczaniem na pb bo juz dawno glowica by splynela w tym aucie.
Zrob zdjecia instalacji to powiemy Ci co w trawie piszczy :wink:
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Praptax » 10 sie 2008, 17:42

"Łukasz" pisze:
"Praptax" pisze:A jaki masz reduktor??
Ostatnio kupiłem kapiszona co miała zakładana instalacje w wawie i po przyjeździe do domu podskoczyłem do znajomego montera LPG i jak to zobaczył to sie przestraszył :)
1.Listwy były żółte gdzie już na 5 garze był uszkodzony tłoczek od gazu (instalacja miała 4 miechy)
także wymieniłem na czerwone
2.Reduktor był założony do silników max 100 km (gdzie ja mam 2.0 vis) założyłem do 200 km
3. Po testach z kompem sprytni monterzy w wawie skonfigurowali mi komputer od gazu tak ze kiedy wciskam gaz do dechy automatycznie przełączał się silnik na PB a kontrolka od gazu tego nie pokazywała
Także gdybym pojeździł na takiej instalacji jeszcze z pół roku na pewno zawory by się upaliły.
Czesc
To, ze listwy byly zolte to bylo nawet lepiej bo sa szybsze od czerwonych ale ogolnie Valtec i riall to smietnik
To, ze zalozyles reduktor do 200km nie znaczy, ze jest tak faktycznie. Np slynny kme silver producen okresla do 270ps mocy a faktycznie nie obrobi wiecej jak 150-160ps
Ci sprytni gozownicy zrobili akurat jedna rzecz dobrze z tym przelanczaniem na pb bo juz dawno glowica by splynela w tym aucie.
Zrob zdjecia instalacji to powiemy Ci co w trawie piszczy :wink:


Moga byc fotki telefonem bo w tej chwili aparat w serwisie?
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 10 sie 2008, 17:58

Jasne, moga byc. Zrob dokladne zdjecia nawiertow kolektora dolotowego
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Praptax » 10 sie 2008, 18:33

"Łukasz" pisze:Jasne, moga byc. Zrob dokladne zdjecia nawiertow kolektora dolotowego
Lepszego zdjecia chyba juz tym telefonem sie nie da zrobic :)

Jak widać na 1 planie wiadomo ze długości wężyków powinny być równe ale niestety..

Czekam na opinie (tylko żeby nie były zbyt kosztowne dla mnie
:) )

http://picasaweb.google.com/praptax/LPG
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 12 sie 2008, 19:20

Reduktor to zavoli zeta
Sa 2 rodzaje n i s. Ten pierwszy do 150ps a drugi nie wiele wiecej. Napewno ten reduktor nie da stabilnego cisnienia w samochodach z moca 200ps.
Listwy-czerwony valtus wolny, kapryny i malo wydajny :lol: Ciekawe co jest pod tym plastikiem bo to co widze wola o pomste do nieba
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Praptax » 12 sie 2008, 19:40

Listwy sa zółte, czerwone są cewki
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Egon » 12 sie 2008, 22:05

ale to zamontowane ja pierdziele takich ludzi powinni zamykac
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Praptax » 13 sie 2008, 9:38

Tez tak mowie, to sa właśnie monterzy z warszawy, a najlepsze ze ktoś tych samych ludzi na forum polecał. :)
Ps, na zdjęciach widać przewody w peszlach, i to było zrobione dopiero jak kupiłem samochód, wcześniej latały sobie gdzie chciały, normalnie rewelka :)


Jakie listwy byś polecał do tych silników??
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Czyzyk » 14 sie 2008, 13:43

To moze ja tez podlacze sie z fotkami mojej istalacji. Stag 300, butla 55l w kole, reduktor tomasetto (ponoc jakis do 230 KM),wtryski Valtec ,wielozawor tomasetto. Calosc poki co dziala bezproblemowo, check sie nie swieci,wkreca sie na obroty nawet lepiej niz wczesniej na benzynie, spadku mocy praktycznie nie zauwazam ,jedynie po wlaczeniu klimatyzacji czuc,ze to jednak gaz a nie oktany za 4,5 zl\litr ;) Do tej pory przejechane 1500km, srednie spalanie gazu okolo 14l (specjalnie oszczednie nie jezdze) przy podobnym stylu jazdy benzynki palila kolo 12,5-13 l. Cena rowne 3 tys. Krakow.


http://images29.fotosik.pl/265/c4faffcfe184be71m.jpg[/img]
http://images24.fotosik.pl/266/8a46befaefb5eb74m.jpg[/img]
http://images32.fotosik.pl/345/98f1e2c31d3ad284m.jpg[/img]
http://images26.fotosik.pl/265/513ef9c7d249fc9dm.jpg[/img]
http://images38.fotosik.pl/1/71006bb25c931b03m.jpg[/img]
http://images45.fotosik.pl/1/8f8420901c9e546em.jpg[/img]
http://images27.fotosik.pl/264/0af0f515c795eca0m.jpg[/img]
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 14 sie 2008, 16:40

"Praptax" pisze:Tez tak mowie, to sa właśnie monterzy z warszawy, a najlepsze ze ktoś tych samych ludzi na forum polecał. :)
Ps, na zdjęciach widać przewody w peszlach, i to było zrobione dopiero jak kupiłem samochód, wcześniej latały sobie gdzie chciały, normalnie rewelka :)


Jakie listwy byś polecał do tych silników??
Magic jet na sztuki. Jest szybki, wydajny, precyzyjny i oszczedza paliwo
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 14 sie 2008, 16:43

"Czyzyk" pisze:To moze ja tez podlacze sie z fotkami mojej istalacji. Stag 300, butla 55l w kole, reduktor tomasetto (ponoc jakis do 230 KM),wtryski Valtec ,wielozawor tomasetto. Calosc poki co dziala bezproblemowo, check sie nie swieci,wkreca sie na obroty nawet lepiej niz wczesniej na benzynie, spadku mocy praktycznie nie zauwazam ,jedynie po wlaczeniu klimatyzacji czuc,ze to jednak gaz a nie oktany za 4,5 zl\litr ;) Do tej pory przejechane 1500km, srednie spalanie gazu okolo 14l (specjalnie oszczednie nie jezdze) przy podobnym stylu jazdy benzynki palila kolo 12,5-13 l. Cena rowne 3 tys. Krakow.


http://images29.fotosik.pl/265/c4faffcfe184be71m.jpg[/img]
http://images24.fotosik.pl/266/8a46befaefb5eb74m.jpg[/img]
http://images32.fotosik.pl/345/98f1e2c31d3ad284m.jpg[/img]
http://images26.fotosik.pl/265/513ef9c7d249fc9dm.jpg[/img]
http://images38.fotosik.pl/1/71006bb25c931b03m.jpg[/img]
http://images45.fotosik.pl/1/8f8420901c9e546em.jpg[/img]
http://images27.fotosik.pl/264/0af0f515c795eca0m.jpg[/img]
Jakie ty masz tomasseto??? masz przeciez zavolaka zeta. I zaden z nich wiecej nie obrobi niz 180ps
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”