FCA - USA/Kanada/Meksyk
Moderator: giekso
Re: Fiat w USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Fiat 500 pojawi się w sprzedaży pod koniec lutego, ale ....
Tylko 20% dealerów będzie gotowych i tylko manualna skrzynia biegów będzie w ofercie.
Tym samym prawdziwy start nastąpi na przełomie marca/kwietnia gdy gotowe będą wszystkie punkty i przede wszystkim pojawią się egzemplarze z automatem.
First US Fiat 500s Will Be Sold with Manual Transmissions
Tylko 20% dealerów będzie gotowych i tylko manualna skrzynia biegów będzie w ofercie.
Tym samym prawdziwy start nastąpi na przełomie marca/kwietnia gdy gotowe będą wszystkie punkty i przede wszystkim pojawią się egzemplarze z automatem.
First US Fiat 500s Will Be Sold with Manual Transmissions
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Info z USA, Fiat 500
- umiarkowana sprzedaż w marcu w USA = 500 sztuk (ciekawy przypadek )
- otwartych dopiero 30 salonów z planowanych 130
- najważniejszy salon w NYC dopiero co uruchomiony
- fiat 500 w automacie mial sie pojawic dopiero pod koniec marca
- nie mam wielkości sprzedaży w Kanadzie, ale Marchione określił ją jako rewelacyjną
- umiarkowana sprzedaż w marcu w USA = 500 sztuk (ciekawy przypadek )
- otwartych dopiero 30 salonów z planowanych 130
- najważniejszy salon w NYC dopiero co uruchomiony
- fiat 500 w automacie mial sie pojawic dopiero pod koniec marca
- nie mam wielkości sprzedaży w Kanadzie, ale Marchione określił ją jako rewelacyjną
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Bardzo ciekawy artykuł:
- niesamowita mieszanka klienteli Fiata 500, od nastolatków po emerytów, fani Fiata, ludzie nigdy nie słyszący o Fiacie, lojalni klienci Chrysler'a, tradycyjni nabywcy Mini, Amerykanie włoskiego pochodzenia itd.
- nie ma ogólnokrajowej kampanii reklamowej i tylko jeden model w salonach, ale dilerzy są optymistami. kampania trwa na portalach społecznościowych.
- klienci bardzo różnią się od przeciętnych, nie targują się o cenę, płacą gotówką a nie kredytem
- niedługo w salonach pojawi się cabrio, dalej Abarth, w 2013 wersja 4-drzwiowa, do tego wersje elektryczne. dilerzy zaczną też sprzedawać Alfę Romeo.
- Fiat wprowadził coś w rodzaju ceremonii: 'finale' przy odbiorze samochodów, by nabywcy poczuli się traktowani w sposób szczególny
----------
Fiat 500 draws an eclectic mix of customers
So far, they're not the typical Chrysler crowd
- niesamowita mieszanka klienteli Fiata 500, od nastolatków po emerytów, fani Fiata, ludzie nigdy nie słyszący o Fiacie, lojalni klienci Chrysler'a, tradycyjni nabywcy Mini, Amerykanie włoskiego pochodzenia itd.
- nie ma ogólnokrajowej kampanii reklamowej i tylko jeden model w salonach, ale dilerzy są optymistami. kampania trwa na portalach społecznościowych.
- klienci bardzo różnią się od przeciętnych, nie targują się o cenę, płacą gotówką a nie kredytem
- niedługo w salonach pojawi się cabrio, dalej Abarth, w 2013 wersja 4-drzwiowa, do tego wersje elektryczne. dilerzy zaczną też sprzedawać Alfę Romeo.
- Fiat wprowadził coś w rodzaju ceremonii: 'finale' przy odbiorze samochodów, by nabywcy poczuli się traktowani w sposób szczególny
----------
Fiat 500 draws an eclectic mix of customers
So far, they're not the typical Chrysler crowd
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Ypsilon nie będzie oferowana w USA jako Chrysler, gdyż byłaby bezpośrednią konkurencją dla Fiata 500 a to jest w tej chwili priorytet.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Znamy ceny i wersje Fiata 500 C w USA
Fiat oficjalnie pokazał model 500 C przeznaczony na rynek amerykański. Nowojorska premiera miała huczny przebieg. Fiat nie ukrywa, że chce podbić serca fanów małych kabrioletów.
Fiat oficjalnie pokazał model 500 C przeznaczony na rynek amerykański. Nowojorska premiera miała huczny przebieg. Fiat nie ukrywa, że chce podbić serca fanów małych kabrioletów.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Jak taka tendencja się utrzyma to może nie będzie źle.
Re: Fiat w USA
^^ Początek nie najgorszy, chociaż ciągle ciężko przewidzieć czy Fiat500 stanie się pożądaną zabawką dla płn amerykańskich klientów.
Jak Fiatowi uda się zrobić z 500 modny gadżet, coś z potencjałem na samochód kultowy to sukces może być nawet większy.
Plan to 50 tys sztuk rocznie w USA/Kanada, raptem 4-5 tys sztuk miesięcznie, jest to realne. Nie wszystkie punkty dilerskie są już otwarte a czas oczekiwania na samochód (indywidualne konfiguracje) to 30-45 dni. Maj powinien powiedzieć nam już coś więcej.
Dla porównania BMW sprzedał w USA 6,5 tys Mini w kwietniu. Nie da się ukryć, że 500 to potencjalnie duży konkurent dla nich.
Ale miejsca powinno starczyć dla wszystkich, sprzedaż Mini skoczyła w tym roku o 50%, Amerykanie polubili małe samochody.
Jak Fiatowi uda się zrobić z 500 modny gadżet, coś z potencjałem na samochód kultowy to sukces może być nawet większy.
Plan to 50 tys sztuk rocznie w USA/Kanada, raptem 4-5 tys sztuk miesięcznie, jest to realne. Nie wszystkie punkty dilerskie są już otwarte a czas oczekiwania na samochód (indywidualne konfiguracje) to 30-45 dni. Maj powinien powiedzieć nam już coś więcej.
Dla porównania BMW sprzedał w USA 6,5 tys Mini w kwietniu. Nie da się ukryć, że 500 to potencjalnie duży konkurent dla nich.
Ale miejsca powinno starczyć dla wszystkich, sprzedaż Mini skoczyła w tym roku o 50%, Amerykanie polubili małe samochody.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Polubili małe samochody bo i u nich ceny paliw wzrosły
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Fiat w USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w USA
Sprzedaż Fiata 500 w USA:
marzec 500 sztuk
kwiecień 882 sztuki
maj 1.759 sztuk
marzec 500 sztuk
kwiecień 882 sztuki
maj 1.759 sztuk
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM