
Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 119
- Rejestracja: 09 lis 2009, 21:21
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Białystok
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Za niska na nasze drogi, już sprawdzałem 

Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa / 2002
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
^^^^ To jeszcze zostaje Fiat CromaGregory76 pisze:Za niska na nasze drogi, już sprawdzałem

A tu ciekawa statystyka sprzedazy we Włoszech .....

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Panda (III)
Fiat wypadł po za pierwszą 10 tkę sprzedaży aut w Polsce. Generalnie dealerzy się skarżą, że Marchionne swoją uwagę skupił na rynku USA a Europejski zaniedbał...
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Rejestracje w PL do września. Lancia i Alfa bardzo dobrze we wrześniu. Lancia dzięki Y i Delcie (w tym jedna moja
)
Pocieszające, że marka Fiat poprawia sprzedaż i udział w rynku trzeci miesiąc z rzędu.

W segmencie LCV radzą sobie znakomicie, w osobowych słabo, ale co się dziwić przy starzejącym się Punto, Bravo, Linea i Sedici, przy nowej konkurencji VAG dla Pandy i braku kombi w ofercie.
Lancia, Alfa i Jeep notują za to duże wzrosty, tym samym dilerzy, którzy oprócz Fiata sprzedają inne marki mogą częściowo odbić sobie straty na osobowych Fiatach.
Marchionne ma ograniczone fundusze inwestycyjne i kieruje je tam, gdzie dadzą największy zwrot (USA, Brazylia).
Co gorsza, przy obecnym poziomie sprzedaży, Marchionne twierdzi, że odpalenie dużej liczby nowych modeli oznacza 100% straty.
To nie jest jednak tak, że nic pozytywnego się nie dzieje i nie ma nowych modeli: Freemont, Ypsilon, Voyager, Thema, Jeep, nowa Panda, 500L/XL, oczekiwana Linea po lifcie, 500X, Viaggio/Bravo, Lancia Flavia i 3 modele Maserati. To wszystko do końca 2013.
Lepiej będzie dopiero w latach 2014-2015, dopiero wtedy koncern Fiata odbuduje całą gamę modelową.

Pocieszające, że marka Fiat poprawia sprzedaż i udział w rynku trzeci miesiąc z rzędu.

Marka Fiat zajmuje dokładnie 10-te miejsce w autach osobowych, 1-sze w dostawczych (LCV) i 3-cie jeśli liczyć łącznie osobowe i LCV.MICHU pisze:Fiat wypadł po za pierwszą 10 tkę sprzedaży aut w Polsce. Generalnie dealerzy się skarżą, że Marchionne swoją uwagę skupił na rynku USA a Europejski zaniedbał...
W segmencie LCV radzą sobie znakomicie, w osobowych słabo, ale co się dziwić przy starzejącym się Punto, Bravo, Linea i Sedici, przy nowej konkurencji VAG dla Pandy i braku kombi w ofercie.
Lancia, Alfa i Jeep notują za to duże wzrosty, tym samym dilerzy, którzy oprócz Fiata sprzedają inne marki mogą częściowo odbić sobie straty na osobowych Fiatach.
Marchionne ma ograniczone fundusze inwestycyjne i kieruje je tam, gdzie dadzą największy zwrot (USA, Brazylia).
Co gorsza, przy obecnym poziomie sprzedaży, Marchionne twierdzi, że odpalenie dużej liczby nowych modeli oznacza 100% straty.
To nie jest jednak tak, że nic pozytywnego się nie dzieje i nie ma nowych modeli: Freemont, Ypsilon, Voyager, Thema, Jeep, nowa Panda, 500L/XL, oczekiwana Linea po lifcie, 500X, Viaggio/Bravo, Lancia Flavia i 3 modele Maserati. To wszystko do końca 2013.
Lepiej będzie dopiero w latach 2014-2015, dopiero wtedy koncern Fiata odbuduje całą gamę modelową.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
PL top 150. Lancia Ypsilon na 111 miejscu.
W tym linku jak i wcześniejszych widać, jak bardzo Skoda leci w dół, 4-ty miesiąc z rzędu dużych spadków.

W tym linku jak i wcześniejszych widać, jak bardzo Skoda leci w dół, 4-ty miesiąc z rzędu dużych spadków.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Fiat 500 / Panda vs Up/Mii/Citigo


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Sprzedaż grupy Fiat&Chrysler na świecie do września 2012.
Na zielono - Fiat, Lancia (Chrysler UK), Alfa
Na szaro - Chrysler, Dodge, Jeep, Ram

Na zielono - Fiat, Lancia (Chrysler UK), Alfa
Na szaro - Chrysler, Dodge, Jeep, Ram

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Fiat 500 / Panda vs Up/Mii/Citigo, wrzesień 2012

Sprzedaż we wrześniu w Europie (bez UK)

I z podziałem na kraje (wzrost lub spadek wrzesień do sierpnia), niestety brak UK a tam 500-tka jest niezmiernie popularna.

Jaki % Pand sprzedaje się w poszczególnych krajach

I to samo dla Fiata 500


Sprzedaż we wrześniu w Europie (bez UK)

I z podziałem na kraje (wzrost lub spadek wrzesień do sierpnia), niestety brak UK a tam 500-tka jest niezmiernie popularna.

Jaki % Pand sprzedaje się w poszczególnych krajach

I to samo dla Fiata 500

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Italia- październik i styczeń-październik 2012.
Fantastyczny wynik Pandy. Musa i Delta trzymają się. 500L w top 50.

Fantastyczny wynik Pandy. Musa i Delta trzymają się. 500L w top 50.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Polska październik.
Lancia trochę słabo mimo dobrego wyniku Ypsilon i Thema. Słabo Delta i Voyager.
Alfa stabilnie, choć traci udział w rynku.
Fiat - kolejny miesiąc poprawy. Prawie wszystkie modele na plusie, rewelacyjny wynik 500, Panda ciągle lepiej niż trojaczki VAG.

Lancia trochę słabo mimo dobrego wyniku Ypsilon i Thema. Słabo Delta i Voyager.
Alfa stabilnie, choć traci udział w rynku.
Fiat - kolejny miesiąc poprawy. Prawie wszystkie modele na plusie, rewelacyjny wynik 500, Panda ciągle lepiej niż trojaczki VAG.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Fiat 500 / Panda vs Up/Mii/Citigo, październik 2012
Znakomity miesiąc dla Pandy, znowu w top-10 w Europie (9-te miejsce).
Rewelacyjny miesiąc dla Fiata 500, który mimo 5 lat na rynku ciągle bardzo dobrze się sprzedaje.



Znakomity miesiąc dla Pandy, znowu w top-10 w Europie (9-te miejsce).
Rewelacyjny miesiąc dla Fiata 500, który mimo 5 lat na rynku ciągle bardzo dobrze się sprzedaje.



Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2012
Październik.
Grupa Fiat (Fiat, Lancia, Alfa, Jeep, Iveco) sprzedała w Polsce 7% wszystkich aut sprzedanych w Europie (poza Włochami).
Udział w polskim rynku to 8,5% (licząc łącznie z LCV). Z podziałem jest to ok 6,5% wśród aut osobowych i 30%(!) w LCV.
Grupa Fiat ma w Polsce najwyższy udział w rynku w Europie, poza Italią


Grupa Fiat (Fiat, Lancia, Alfa, Jeep, Iveco) sprzedała w Polsce 7% wszystkich aut sprzedanych w Europie (poza Włochami).
Udział w polskim rynku to 8,5% (licząc łącznie z LCV). Z podziałem jest to ok 6,5% wśród aut osobowych i 30%(!) w LCV.
Grupa Fiat ma w Polsce najwyższy udział w rynku w Europie, poza Italią



Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM