LPG
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: LPG
FXX, wszystko na PW.
topcio1,gold ma dwa wyjscia gazu i złoty tak jakby rdzeń.Silver jest srebrny cały.
Są zestawy regeneracyjne,ale jak z trwałością ich do oryginału to nie wiem.
topcio1,gold ma dwa wyjscia gazu i złoty tak jakby rdzeń.Silver jest srebrny cały.
Są zestawy regeneracyjne,ale jak z trwałością ich do oryginału to nie wiem.
Re: LPG
topcio1, na początek sprawdź jaka jest różnica w cenie pomiędzy nowym, a dobrym zestawem do regeneracji
Trwałość z tego co rozmawiałem z gazownikiem, raczej nie ma porównania do nowego parownika.
Trwałość z tego co rozmawiałem z gazownikiem, raczej nie ma porównania do nowego parownika.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11992
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: LPG
50 do 200 plnFXX pisze:topcio1, na początek sprawdź jaka jest różnica w cenie pomiędzy nowym, a dobrym zestawem do regeneracji
I ja słyszałem, że niektóre najzwyczajniej się nie regenerują.FXX pisze:Trwałość z tego co rozmawiałem z gazownikiem, raczej nie ma porównania do nowego parownika.
8 mmmarceli pisze:A jaką rurką jest zasilany?6czy 8mm?
Też mi się tak wydawało, ale ...Krzys pisze:KME silver podobno wystarczy na max 150KM,
Kod: Zaznacz cały
Oryginalny reduktor KME Silver.
(...)
Reduktor obsługuje samochody o mocy do 244KM.
W skład zestawu wchodzi nypel o średnicy na wyjściu 6mm umożliwiający zespolenie parownika z elektrozaworem gazowym lub zespołem filtrującym.
Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 244KM
- średnica wejścia ? 8
- wąż układu chłodzenia ? 16
- wąż LPG ? 12
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: LPG
Najlepiej byłoby wrzucić coś pewniejszego, na chwilę obecną ACR01 jest takim reduktorem tyle ,że wersja do 250KM , ma dopiero wejść.
Co do silvera to też czytałem,że nie za bardzo do turbo, robi przerosty ciśnienia poza tym termika też średnia.
Nie wiem, skąd masz te dane co wkleiłeś ale wg KME ten silver z zasilaniem 8mm ma do 180kW,czyli te 244KM niby powinien obsłużyć.
Co do silvera to też czytałem,że nie za bardzo do turbo, robi przerosty ciśnienia poza tym termika też średnia.
Nie wiem, skąd masz te dane co wkleiłeś ale wg KME ten silver z zasilaniem 8mm ma do 180kW,czyli te 244KM niby powinien obsłużyć.
Re: LPG
A z tego co na szybko przejrzałem, to nowy parownik KME kosztuje ok. 200zł, więc wg. mnie nieopłacalna jest regeneracja, jeśli masz zamiar nim pojeździć jeszcze trochę.topcio1 pisze:50 do 200 plnFXX pisze:topcio1, na początek sprawdź jaka jest różnica w cenie pomiędzy nowym, a dobrym zestawem do regeneracji
Druga kwestia, że za regenerację zapłacisz sporo więcej niż, za wymianę.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LPG
Co do parowników, to co piszą na Allegro itp, nie ma co ich słuchać. Mamy jeden taki parownik w ofercie który (jak zapewnia producent) obsługuje do 200KM, przetestowaliśmy go i teraz sprzedajemy jako parownik max do 150KM.
Jeżeli chodzi o dodawanie Pb do LPG, - powiem do czego to służy - ktoś np ma samochód 150-200 itp KM nie ważne, ma reduktor który jest przystosowany do tej mocy ale przy wyższych obrotach silnika, kiedy silnik potrzebuje więcej paliwa, reduktor nie nadąża odparowywać gaz i w takim przypadku silnik poprostu nie ciągnie, zamula się itp, dodajemy troszkę Pb i jest ok. Można też dodawać Pb nawet z mocnym reduktorem, mieszanka robi się bardziej bogatsza i silnik wykorzystuje swoją moc w pełni.
Co do Valteków - wiem jakie są ale sobie je wstawiłem do samochodu i nawet dobrze się sprawują, nie czuję różnicy Pb czy LPG, bo sterownik jest ustawiony prawidłowo z odpowiednim czasem wtrysku. Nie wiem ile wytrzymają... podobno 40 tyś km, zobaczymy. Później wstawię Hana lub AEB. Wstawiłem aby przetestować.
Co do kompletów naprawczych do reduktorów - reduktor można naprawiać tylko raz! ważne aby to robił sprawdzony gazownik, bo może jeszcze bardziej zepsuć (zacznie więcej palić itp). Zależy też od reduktora, niektóre spokojnie da się samemu zregenerować i zaoszczędzić 150 zł
Jeżeli chodzi o dodawanie Pb do LPG, - powiem do czego to służy - ktoś np ma samochód 150-200 itp KM nie ważne, ma reduktor który jest przystosowany do tej mocy ale przy wyższych obrotach silnika, kiedy silnik potrzebuje więcej paliwa, reduktor nie nadąża odparowywać gaz i w takim przypadku silnik poprostu nie ciągnie, zamula się itp, dodajemy troszkę Pb i jest ok. Można też dodawać Pb nawet z mocnym reduktorem, mieszanka robi się bardziej bogatsza i silnik wykorzystuje swoją moc w pełni.
Co do Valteków - wiem jakie są ale sobie je wstawiłem do samochodu i nawet dobrze się sprawują, nie czuję różnicy Pb czy LPG, bo sterownik jest ustawiony prawidłowo z odpowiednim czasem wtrysku. Nie wiem ile wytrzymają... podobno 40 tyś km, zobaczymy. Później wstawię Hana lub AEB. Wstawiłem aby przetestować.
Co do kompletów naprawczych do reduktorów - reduktor można naprawiać tylko raz! ważne aby to robił sprawdzony gazownik, bo może jeszcze bardziej zepsuć (zacznie więcej palić itp). Zależy też od reduktora, niektóre spokojnie da się samemu zregenerować i zaoszczędzić 150 zł
Re: LPG
150zł? Chyba żartujesz sobie Zaoszczędzisz w pierwszym momencie, problem tylko, że taki zregenerowany nie wytrzyma tyle co nowy Więc oszczędności maleją.thomas85pl pisze:Co do kompletów naprawczych do reduktorów - reduktor można naprawiać tylko raz! ważne aby to robił sprawdzony gazownik, bo może jeszcze bardziej zepsuć (zacznie więcej palić itp). Zależy też od reduktora, niektóre spokojnie da się samemu zregenerować i zaoszczędzić 150 zł
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LPG
Więc jak widać oszczędności żadne, nie wspominając o większej ilości roboty przy zabawie z regeneracją
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX