Dedra - uszczelka pod miską
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
z tego co pamietam trzeba unieśc troche silnik z prawej poduszki,
wgiąć troche moske z tyłu bo klucz nie wchodzi w jednym miejscu.
Jak da sie wysoko podnieść tro smoka nie treba ruszać.
Wymień sobie od razu panewki na nowe jak nigdy tam nie zaglądałeś.
wgiąć troche moske z tyłu bo klucz nie wchodzi w jednym miejscu.
Jak da sie wysoko podnieść tro smoka nie treba ruszać.
Wymień sobie od razu panewki na nowe jak nigdy tam nie zaglądałeś.
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
Takie są plany,co z tego wyjdzie zobaczymy!
Wielkie dzięki!!!
Wielkie dzięki!!!
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
wydłubałem miskę z mojej 4.16 T. wnioski: Sruby przy skrzyni to pikuś, najgorsza jest jedna przy podporze prawej półosi, aby wyjąć miskę trzeba odkręcić smok ( po podniesieniu silnika jest więcej miejsca).
Zaglądnołem przy okazji do panewek, a tu zoonk: czy to możliwe, że na środkowej podporze wału panewka jest szersza od reszty i w dodatku bez rowka olejowego?
Zaglądnołem przy okazji do panewek, a tu zoonk: czy to możliwe, że na środkowej podporze wału panewka jest szersza od reszty i w dodatku bez rowka olejowego?
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
Pisałem ze przy podporze trzeba wgiąc troche miske...
Środkowa jest inna,bez rowka i szersza.
Środkowa jest inna,bez rowka i szersza.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
ja dorobiłem sobie pokrętło do klucza z prętu 6 , nasadkę "modelarską" z kwdratem 5-6 i jakoś poszło. Zobaczymy jak będzie z montażem
.
Przy okazji zaglądnołem do panewek nie są powycierane tylko ta środkowa ma takie jakby wżery.

Przy okazji zaglądnołem do panewek nie są powycierane tylko ta środkowa ma takie jakby wżery.
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
główne to i bez oleju chwile pojadą,
zobacz jak korby...
ale jak głowice masz zdjęta to pierścionki i panewki bym machnął w komplecie.
zobacz jak korby...
ale jak głowice masz zdjęta to pierścionki i panewki bym machnął w komplecie.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
właśnie się zastanawiam czy machnąć wszystko, czy nie. Panewki korbowe wyglądają jak nówki, żadnych rys i luzów, natomiast ta szeroka na podporze ma takie dziwne wżery. A jak sprawdzić bez wyjmowania wału czy panewki są nominalne czy nadwymiar?
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
Jak masz nominał i oryginał to bedzie taki znaczek jak lanci...
jak szlif to cos bedzie np 010
najlepiej weź mikrometr i na kacie zmierz panewke.
reszte ci powiem
Czop korbowy da sie zmierzyć czy owalu nie ma a to wystarczy.
Z moich doświadczeń w tym silniku panewki padają po ok 150tkm w wolnossącym
i po ok 100 w turbo
jak szlif to cos bedzie np 010
najlepiej weź mikrometr i na kacie zmierz panewke.
reszte ci powiem
Czop korbowy da sie zmierzyć czy owalu nie ma a to wystarczy.
Z moich doświadczeń w tym silniku panewki padają po ok 150tkm w wolnossącym
i po ok 100 w turbo
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
na głównych jest jakiś długi numer, dopisek C4 i jakby znaczek lanci. Na któtym kącie mierzyć panewkę? Moja K ma niby 215 tysi wylatane
bardzo trudno jest wydłubać górne panewki główne bez wyjmowania wału?
bardzo trudno jest wydłubać górne panewki główne bez wyjmowania wału?
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
wszystko jest do zrobienia
musisz penewke na kancie(w rogu) mierzyć tak aby nie łapac promienia.
i panietaj o panewkach oporowych
tam mozna nominały nowe założyć
musisz penewke na kancie(w rogu) mierzyć tak aby nie łapac promienia.
i panietaj o panewkach oporowych
tam mozna nominały nowe założyć
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
przed rozebraniem pomierzyłem kompresję- na wszystkich było równo 10,5 więc pierścionków chyba nie będę zmieniał- zobaczę jeszcze ile kosztują bo głowica już mnie wydoiła a jeszcze turbina do zrobienia.
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
Mierzenie kompresji to przeszłość.
pozwale wychwycic słabszy cylinder a nie sprawnosci silnika.
A 10,5 szału nie robi.
Tak na prawde mierzy czy rozrusznik dobrze kreci...
Górny pierścień moze jeszcz być a dolny nie i wtedy bedziesz puszczał dymka.
Wymień wszystko bedziesz mił z głowy nawet na polskie pierścienie.
pozwale wychwycic słabszy cylinder a nie sprawnosci silnika.
A 10,5 szału nie robi.
Tak na prawde mierzy czy rozrusznik dobrze kreci...
Górny pierścień moze jeszcz być a dolny nie i wtedy bedziesz puszczał dymka.
Wymień wszystko bedziesz mił z głowy nawet na polskie pierścienie.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
wiesz jaki to orientacyjnie koszt? dziś już nigdzie nie sprawdzę.
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
Wjakimś rozliczeniu z przed roku mam cene 200 za komplet
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Dedra - uszczelka pod miską
za polskie pierścienie?Bany pisze:Wjakimś rozliczeniu z przed roku mam cene 200 za komplet