Ja tylko dodam od siebie, że też mi się zdaje, że ten przegub po coś jest. Dajecie sztywne łączniki i 2-3 razy to zadziała ale za kolejnym razem końcówki stabilizatora będą tak wytłuczone, że nowy łącznik nic nie da, ani nawet kompensacja luzu metodą "na puszkę od piwa".. Tak właśnie wyglądał mój stabilizator.
Skończyło się na tym, że kupiłem nowy oryginalny komplet za "jedyne 1000zł"...
Mam przynajmniej nadzieję, że to pohula trochę i następny raz będzie się martwił już kolejny właściciel
Kappa 2.0 - łącznik stabilizatora
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa 2.0 - łącznik stabilizatora
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 mar 2011, 23:38
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Kappa 2.0 - łącznik stabilizatora
A po co takie kombinacje z tym łącznikiem? Nie lepiej kupić nowy. Nawet choćby zamiennik?
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - łącznik stabilizatora
Wszyscy kombinują a rozwiązanie jest dosyć proste. Łącznik od dostawczaka Ducato, Jumper, Boxer; i po sprawie. Nic nie stuka, nie trzeba kleić i nic przerabiać.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 87
- Rejestracja: 06 gru 2009, 12:37
- Skype: doginson1984
- Imię: Robert
- Lokalizacja: trojmiasto
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - łącznik stabilizatora
2 kappy w których zastosowałem łączniki od bravy i gumy stabilizatora od poloneza, gumy jak najbardziej sie sprawdziły, łączniki powycierały stabilizator i powstał luz, dźwięki nie do wytrzymania. Potem był poxipol, pojezdziłem na tym z 3 miesiące i znowu słyszę stabilizator. Pewnie klej puścił.
SuperRob Autonaprawa Mobilny Mechanik
facebook: SuperRob
trójmiasto
2xLancia kappa 2000 rok 2.4jtd
516-876-322
facebook: SuperRob
trójmiasto
2xLancia kappa 2000 rok 2.4jtd
516-876-322