Kappa TURBO z instalką PRINSA

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: Przemo » 13 kwie 2006, 20:34

Nie wiem ile sama butla kosztuje. Teraz sie nic nei dopłaca.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: Przemo » 14 kwie 2006, 15:36

Dzięki Grzesiek!! :) Zadzwoniłem do pana Janusza i się umówiłem wstępnei na środę na montaż Prinsa. Cena rewelacyjna około 4800 zł na Keihinach. Montował ostatnio gaz do takiej samej Lanci jak moja.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Aras
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 705
Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: Aras » 14 kwie 2006, 16:13

A czy do Landi renzo Keihiny też pasują :?:
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: lancia1969 » 14 kwie 2006, 17:55

"Przemo" pisze:Dzięki Grzesiek!! :) Zadzwoniłem do pana Janusza i się umówiłem wstępnei na środę na montaż Prinsa. Cena rewelacyjna około 4800 zł na Keihinach. Montował ostatnio gaz do takiej samej Lanci jak moja.

:twisted: A ja Prawie się na Ciebie obrażiłem 8O

Żartowałem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jestem przekonany ,że to dobra decyzja - nie lubię polecać czyjejś pracy ale w czasach kiedy zajmowałem się obsługa flot , usługi tego zakładu niekomplikowały mojego zycia prywatnego- starannie i mało niedoróbek - jak chcesz możesz się powołac na mnie ( Grzesiek od Galanta z instalacją Łady - zawsze montażyści się ze mnie smiali :wink: a ja im opiniowałem prace w cechu.

W sumie będziesz u niego trzy razy na początku:

1 Założenie
2 po 1000 km dopracowanie mapy :arrow: i "święty spokój"
3 raz na wymiane filtra po 30 tyś


Te wtryski do mnie przemawiają poniewaz kiedy BRC wchodził z nowymi instalacjami skusiłem się na instalacje do BMW 523 z 2000 roku .
Po założeniu przez zakład nie mogłem wrócić do Krakowa zabawa trwała 3 miesiące łacznie z odsyłaniem mnie to punktu macierzystego aż w końcu instalacja została zdemontowana - mnie wrócono teoretycznie pieniądze ( bez kosztów "własnych" oraz został tylko poklejony kolektor ) i założyłem prinsa - sprzedałem auto a nowy właściciel jest zadowolony do dzisiaj - przebiegi miesięczne tej instalacji to około 6-9 tys km i naprawdę zupłenie bezobsługowa , bez swiecenia check engine, i straty mocy i momentu.

Silniki turbo szczególnie są czułe na zmianę składu mieszanki jak jest zaubogo poprostu topia tłoki - fajną masz tą Niunie i szkoda by było ja bezsensownie naprawiać a przy okazji A Godula "lubi" prinsa i zrobi Ci fajnego eproma tylko zanim do niego pojedziesz zrób z 5 tyś km na gazie i dopiero "tuning :P

Pozdrawiam

:D

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: Przemo » 14 kwie 2006, 19:32

Godula mi tuningu nie zrobi, bo nie ma do tego programu- juz rozmawiałem. Ten u, którego to będe robił powiedział, że tuning samego komputera gazowego to pic na wodę bo cała instalacja Prinsa oparta jest na komputerzez benzynowym. Tak więc zmainy te będą krótkotrwałe bo ten tuning nie obejmuje komputera benzynowego :D. Zakład wygląd na bardzo porządny, dziś robił instalkę do WARSZAWY.!!! Ostatecznie zdecydowałem się na butlę 53 litry w kole, 60 za bardzo wystaje. Posiadam tę wiedzę dzięki zdjęciom Dellti.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: lancia1969 » 14 kwie 2006, 20:09

że tuning samego komputera gazowego to pic na wodę bo cała instalacja Prinsa oparta jest na komputerzez benzynowym. Tak więc zmainy te będą krótkotrwałe bo ten tuning nie obejmuje komputera benzynowego
Ja miałem na myśli komputer benzyny - A.G. nie ma najniższych cen ale..... napewno doświadczenie . Przy prinsie czasy otwarcia wtrysków są generowane przez komputer benzynowy i to jest największy plus tej całej zabawy :D


Z drugiej strony dobrze wystrojone 220KM to granica przyczepności ośki więc ...... jak zawsze decyzja należy do Ciebie


Wesołych Świąt

dellti
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 318
Rejestracja: 26 sty 2006, 0:00
Lokalizacja: w-wa

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: dellti » 14 kwie 2006, 23:30

"Przemo" pisze:Dzieki :) Jeszcze jedna prosbe mam. Możesz zrobic fotki z komory silnika zebym mogł zobaczy gdzie najlepiej zamontowac komputer, reduktor(parownik) i listwe wtryskiwaczy gazowych, gdzie masz wlew gazu???
proszę bardzo. Niestety znów robione z lampą, więc trochę płaskie, ale mam nadzieję, że wystarczy. Ogólnie wszystkie elementy silnika zostały na swoim miejscu, jedynie wymiana filtra powietrza wymagać będzię odkręcenia reduktora.
Krzysiek
V6

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: Przemo » 14 kwie 2006, 23:34

Dzieki serdeczne! Jak pewnei się zorientowałes po temacie nastąpił zmiana instalacji na Prinsa, dzięki Grzesiowi.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa TURBO z instalką PRINSA

Post autor: KJ » 15 kwie 2006, 9:56

"lancia1969" pisze: Ja miałem na myśli komputer benzyny - A.G. nie ma najniższych cen ale..... napewno doświadczenie . Przy prinsie czasy otwarcia wtrysków są generowane przez komputer benzynowy i to jest największy plus tej całej zabawy :D
Wesołych Świąt
A dokładniej to są wyliczane przez komputer Prinsa na podstawie czasów otwarcia otrzymanych z komputera benzyny. Algorytm wyliczania można sparametryzować i wydłużyć / skrócić czas otwarcia wtryskiwaczy gazu.
******* KJ ******

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”