Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
W niedzielę start do tegorocznej edycji rajdu Monte Carlo Historique. Po raz kolejny odbędzie się w Warszawie.
Kto pojawi się na Placu teatralnym o 12.30?
Warto przyjść, nie tylko dlatego, że będą piękne i wspaniałe auta (w tym roku 19), ale i po to, by pokibicować naszemu forumowiczowi Banemu, który w tym roku ściga się pięknie zrobioną Zastavą 1100p z numerem bocznym 110.
Zapraszam!
Kto pojawi się na Placu teatralnym o 12.30?
Warto przyjść, nie tylko dlatego, że będą piękne i wspaniałe auta (w tym roku 19), ale i po to, by pokibicować naszemu forumowiczowi Banemu, który w tym roku ściga się pięknie zrobioną Zastavą 1100p z numerem bocznym 110.
Zapraszam!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
właśnie w tym roku bardzo mało startujących jest ale pewnie się przejdę. w razie czego - łysawy, brodaty, w zielonej kurtce, z Pentaxem w ręku - albo niebieskie Mini (jak w podpisie)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Tak, w zeszłym roku byo bardziej okazale, ale i tak imprezka fajna,Seth pisze:właśnie w tym roku bardzo mało startujących jest ale pewnie się przejdę. w razie czego - łysawy, brodaty, w zielonej kurtce, z Pentaxem w ręku - albo niebieskie Mini (jak w podpisie)
Jakoś się spotkamy, w razie czego to ogolony, w czerwonej kurtce, otoczony trojgiem fanów motoryzacji płci obojga i wieku różnego, z Panasonikiem w ręce.
Zadałoby się szyku przyjeżdżając integralką, ale szkoda mi ją solić, więc nie napiszę czym przyjedziemy
Zresztą i tak trudno tam będzie zaparkować - cały Plac T. będzie zajęty.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Ecnelis
- Forumowicz/ka
- Posty: 248
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:12
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Prehoryłe
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Można gdzieś znaleźć pełną, warszawską listę startową (znalazłem tylko polskie załogi)?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Start z Warszawy:
57 Mauritz Lange / Hans Sylvan - Porsche 911L (1968)
105 Jerzy Walentowicz / Wojciech Walentowicz - Alfa-Romeo 2000 GTV (1972)
106 Bernhard Jensch / Andreas Platzer - Bmw 2002 TI (1970)
107 Robert Burchard / Grzegorz Gac - Polski Fiat 125p (1979)
110 Piotr Bany / Marcin Wydra - Zastawa 1100p (1979)
115 Adam Polak / Krzysztof Polak - Polski Fiat 125p (1978)
117 Tomasz Jaskłowski / Karol Jaskłowki - Polski Fiat 125p (1972)
121 Jean-Pierre Monieque / Jean-Pierre Maryl - Citroen DS 21 (1970)
125 Stanislaw Postawka / Andrzej Postawka - Polski Fiat 125p (1976)
156 Andrzej Duszyński / Błażej Mosiołek - Polski Fiat 125p (1973)
157 Marian Czapka / Emilia Czapka - Alfa Romeo 2000 GTV (1973)
159 Włodzimierz Cierliński / Jacek Miller - Polski Fiat 125p (1977)
163 Karel Mach / Jan Blaha - Skoda 130 RS (1976)
166 Stanislav Kopt / Vlastimil Bidelnica - Skoda 1000 MB (1968)
183 Erich Oelschlagel / Sebastian Kklackl - Bmw 2002 (1971)
185 Johannes Huber / Gerald Hegenbart - Porsche 911 Carrera RS (1973)
200 Günter Krause / Jörg Holzer - Bmw 2002 (1975)
220 Andreas Vielgut / Alfred Tuchel - Bmw 3.20 I (1977)
229 Antoine Brajkovic / Didier Simonis - Ford Escort RS 2000 (1979)
W tym roku można startować i z Oslo, stąd mniejsza ilość startujących u nas w porównaniu do zeszłorocznej edycji.
57 Mauritz Lange / Hans Sylvan - Porsche 911L (1968)
105 Jerzy Walentowicz / Wojciech Walentowicz - Alfa-Romeo 2000 GTV (1972)
106 Bernhard Jensch / Andreas Platzer - Bmw 2002 TI (1970)
107 Robert Burchard / Grzegorz Gac - Polski Fiat 125p (1979)
110 Piotr Bany / Marcin Wydra - Zastawa 1100p (1979)
115 Adam Polak / Krzysztof Polak - Polski Fiat 125p (1978)
117 Tomasz Jaskłowski / Karol Jaskłowki - Polski Fiat 125p (1972)
121 Jean-Pierre Monieque / Jean-Pierre Maryl - Citroen DS 21 (1970)
125 Stanislaw Postawka / Andrzej Postawka - Polski Fiat 125p (1976)
156 Andrzej Duszyński / Błażej Mosiołek - Polski Fiat 125p (1973)
157 Marian Czapka / Emilia Czapka - Alfa Romeo 2000 GTV (1973)
159 Włodzimierz Cierliński / Jacek Miller - Polski Fiat 125p (1977)
163 Karel Mach / Jan Blaha - Skoda 130 RS (1976)
166 Stanislav Kopt / Vlastimil Bidelnica - Skoda 1000 MB (1968)
183 Erich Oelschlagel / Sebastian Kklackl - Bmw 2002 (1971)
185 Johannes Huber / Gerald Hegenbart - Porsche 911 Carrera RS (1973)
200 Günter Krause / Jörg Holzer - Bmw 2002 (1975)
220 Andreas Vielgut / Alfred Tuchel - Bmw 3.20 I (1977)
229 Antoine Brajkovic / Didier Simonis - Ford Escort RS 2000 (1979)
W tym roku można startować i z Oslo, stąd mniejsza ilość startujących u nas w porównaniu do zeszłorocznej edycji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Ecnelis
- Forumowicz/ka
- Posty: 248
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:12
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Prehoryłe
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Dzięki! Trochę biednie...
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Byliśmy na Placu Teatralnym ok. 11:30, czyli na godzinę przed startem.
Mieliśmy więc luz do robienia fotek, bo ludzi nie było jeszcze zbyt wiele, ale z uwagi na mróz trzeba było szybciej zwiewać.
Oto efekty wizyty:
Mieliśmy więc luz do robienia fotek, bo ludzi nie było jeszcze zbyt wiele, ale z uwagi na mróz trzeba było szybciej zwiewać.
Oto efekty wizyty:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Fajne fotki a przy okazji troszkę historii motoryzacji
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Ja w tym roku na starcie nie byłem z powodów feriowo-wyjazdowych. Ale w drodze powrotnej do Warszawy, na katowickiej w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego mijałem po kolei wszystkie startujące załogi. Czyli prawie jakbym był na trasie. Zdjęć niestety brak, bo siedziałem za kółkiem
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Wszystko dobre, co się dobrze kończy
Wygrali Belgowie na Oplu Kadecie, drugie miejsce Francuzi, na moim wymarzonym Renault Alpine A310, pierwsza Lancia na 13 miejscu (Fulvia HF).
Polacy świetnie - na 22 miejscu Stanisław Postawka na Fiacie 125p
na 30 miejscu, gość któremu kibicowałem - nasz forumowicz Piotrek Bany na Zastavie 1100P
a na 35 miejscu Jerzy Walentowicz na Alfa Romeo 2000 GTV.
Rajd ukończyło 214 załóg, nie ukończyło aż 75, głównie z przyczyn awarii mechanicznych.
Wygrali Belgowie na Oplu Kadecie, drugie miejsce Francuzi, na moim wymarzonym Renault Alpine A310, pierwsza Lancia na 13 miejscu (Fulvia HF).
Polacy świetnie - na 22 miejscu Stanisław Postawka na Fiacie 125p
na 30 miejscu, gość któremu kibicowałem - nasz forumowicz Piotrek Bany na Zastavie 1100P
a na 35 miejscu Jerzy Walentowicz na Alfa Romeo 2000 GTV.
Rajd ukończyło 214 załóg, nie ukończyło aż 75, głównie z przyczyn awarii mechanicznych.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Tygodnik Regionalny powiat otwocki z dnia 9 lutego 2012 zamieścił artykuł na temat startu w rajdzie załogi Piotr Bany Marcin Wydra.
link
link
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
i relacja Piotra z 5 lutego...
"Powoli wracamy do normy...
Rajd się już skończył,wyniki dużo powyżej oczekiwań.
Dziękujemy wszystkim za ogromne wsparcie.
Cieszymy się sukcesem.
Po raz pierwszy w historii Rajdu Historycznego Polacy odebrali puchary,
niestety Mazurka nam nie zagrali,musimy kiedyś wygrać generalkę.
Rajd był w porównaniu do zeszłego roku bardzo trudny.
O taki rajd nam chodziło,większość odcinków jechaliśmy na maxa.
Gdyby było sucho pewnie do 50 miejsca na mecie byli by ,,księgowi''.
Kalibracja haldy nie miała dużego znaczenia,samochód i szybki kierowca to był klucz do sukcesu. Dwa razy niestety podbiłem oko Zosi ale delikatnie...
Lód był w różnych miejscach, czasami pod śniegiem innym razem na suchym asfalcie.
Przed ostatnim etapem mieliśmy jeszcze większą presję na dojechanie do mety.
Studziliśmy się nawzajem z Marcinem, na odcinkach czasem rzucało samochodem po metr na bok, ryzyko było spore.
Na ostatnim odcinku pętli Monaco-Monaco (29km) wyprzedziliśmy 11 samochodów,
a i tak na mecie brakowało nam do średniej 1000m.
Osobiście odniosłem dwa sukcesy w jednym. Wysokie miejsce w rajdzie, najwyższe w klasie i znów udało mi się zbudować samochód, do którego dolewaliśmy tylko paliwo i płyn do spryskiwacza. Serwis w składzie Minio, Tommi, Bartek spisywał się znakomicie. Zamiast ustalonego 1-2 serwisów mieliśmy 3-4.
Nie wiem jak chłopaki to robili, ale dzięki temu mogliśmy oszczędzać trochę opony.
Do dnia wyjazdu na rajd we Francji nie było śniegu, w ostatniej chwili kupiliśmy 8 opon kolcowanych, z 16 które mieliśmy dostać za darmo od sponsora.
Opatrzność chyba sprawiła że sponsor się nie wywiązał z umowy (kolejny) i mieliśmy te profi kolce,które naprawdę robiły robotę.
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za zainteresowanie naszym projektem od samego początku, aż do mety rajdu:
Sponsorom AUTOAUTO i EXTRAFELGI za profesjonalne podejście do sprawy.
Piotrkowi Tyszkiewiczowi i firmie MATEUS za wsparcie.
Braciom Mniejszym z San Remo za gościnę. Wszystkim powyżej należą się wielkie podziękowania.
Niestety kilka innych firm i osób mamiło nas do do ostatniej chwili różnymi obiecankami, a My w swojej naiwności ciągle na nich liczyliśmy. Szkoda, że nas to spotkało, ale czasem po prostu spotyka się niepoważnych ludzi i mało wiarygodne firmy.
I na koniec specjalnie dziękuje mojej żonie Magdzie za wsparcie i wyrozumiałość, szczególnie przed samym rajdem. Pozdrawiam Naszą Rodzinę a w szczególności mamę Magdy, która - wiem - mimo swojej bardzo ciężkiej choroby, cały czas nas wspierała myślą i kibicowała Nam.
Dziś ruszamy w drogę powrotną, do zobaczenia w Polsce."
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Przepraszam że tak późno,ale nawal pracy mam ogromny...
Serdecznie wszystkim dziękuje za kibicowanie.
Powoli myślimy o przyszłym sezonie.
W miare możliwości będe informował o zamiarach.
Na razie wychodzi na to że zmieniamy napęd i klase.
Bedzie Lada 1500S...
Żeby poczuć toche klimacik polecam film mojej produkcji:
I zarazem polecam oryginał: Czekam w Monte Carlo...
Serdecznie wszystkim dziękuje za kibicowanie.
Powoli myślimy o przyszłym sezonie.
W miare możliwości będe informował o zamiarach.
Na razie wychodzi na to że zmieniamy napęd i klase.
Bedzie Lada 1500S...
Żeby poczuć toche klimacik polecam film mojej produkcji:
I zarazem polecam oryginał: Czekam w Monte Carlo...
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11988
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Monte Carlo Historique - Start z Warszawy
Znowu groszek . Gratuluję.