Taniej wyjdzie Cię kupić kabel VAG i samemu coś takiego sprawdzić plus ewentualne błędy - 37.50 pln + wysyłka
Ściągasz do tego program FiatEcuScan i działasz
Lybra 2.0 - leci ciepłe powietrze przy działającej klimie
Re: Lybra 2.0 - leci ciepłe powietrze przy działającej klimi
u mnie kiedyś było podobnie, ale w czasie jazdy na trasie temperatura spadała do ok 70-80 stopni, a w korku do 100-105 przyczyną był zacięty termostat w pozycji coś między małym, a dużym obiegiem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 04 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lybra 2.0 - leci ciepłe powietrze przy działającej klimi
To dołoże jeszcze pytanie odnośnie pompy wody, czy ma ktoś jakiś prosty sposób na jej sprawdzenie, i na sprawdzenie chłodnicy czy nie ma gdzieś poprzytykanych kanalików wewnątrz no i czy to możliwe że na przykład nie przechodzi ciecz przez całą chłodnicę.
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Lybra 2.0 - leci ciepłe powietrze przy działającej klimi
Miałem dokładnie ten sam problem.
Co się okazało.....
Skraplacz ( Chłodnica klimatyzacji) który znajduje się tuż przed chłodnicą wody, był tak zabity kurzem, owadami itp. że powietrze nie przechodziło do chłodnicy i układ nie dawał sobie razy z chłodzeniem wody.
Pomogło gruntowne czyszczenie skraplacza od zewnątrz (Płynem do mycia silników i myjką wysokociśnieniową).
Po tej operacji klimatyzacja chodzi wzorowo a temperatura silnika trzyma się 90 stopni w najwiekszym korku i upale.
Co się okazało.....
Skraplacz ( Chłodnica klimatyzacji) który znajduje się tuż przed chłodnicą wody, był tak zabity kurzem, owadami itp. że powietrze nie przechodziło do chłodnicy i układ nie dawał sobie razy z chłodzeniem wody.
Pomogło gruntowne czyszczenie skraplacza od zewnątrz (Płynem do mycia silników i myjką wysokociśnieniową).
Po tej operacji klimatyzacja chodzi wzorowo a temperatura silnika trzyma się 90 stopni w najwiekszym korku i upale.
Moje byłe Włoszki