No to w sobotę śmigniemy
Ja miałem na próbę zrobione otwory w moich robionych blaszkach takie 3 po 2 mm średnicy na środku, ale odradzam taki zabieg, gdyż nawet super czyszczony EGR a właściwie ta część ze sprężynami i zastawkami, blokuje się podczas jazdy i gdy nagle potrzeba mocy, to muł się włącza bo sprężone powietrze wylatuje wydechem, zamiast doładowywać silnik.
Natomiast nie wiem jak mają się zaślepki z dziurkami przy nowym zaworze.
Niby spowalniają jego zużycie ( zaczęcie blokowania ).
Mam taki ambitny plan rozebrać tę część EGR ze sprężynkami ( widziałem że na wałku z jednej strony jest gwint zalany przy zastawce - nagwintuję to zalanie i może zastawkę ściągnę i reszta sama wyskoczy, zastanawia mnie dlaczego się ten wałek blokuje, nasmarować go nie można a czyszczenie czy też raczej moczenie całości w NITRO nie pomogło na długo - następnego dnia już EGR dalej się blokował )
Może ten otwór ( tulejka ) w którym wałek chodzi robi się za ciasny z biegiem czasu, co powoduje zacinanie się EGR mimo taki sprężyn jakie tam są
