Kappa - awaria wspomagania
Kappa - awaria wspomagania
[I mam ciąg dalszy. Pompę dałoby się zregenerować, ale ma już wyrobiony element, który jest odpowiedzialny za pompowanie.
Kupiłem więc: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82143569, gdyż koszt regeneracji byłby porównywalny z ceną jaką zapłaciłem za nową pompę.
Mam nadzieję, że będzie pasować.
Kupiłem więc: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82143569, gdyż koszt regeneracji byłby porównywalny z ceną jaką zapłaciłem za nową pompę.
Mam nadzieję, że będzie pasować.
Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Kappa - awaria wspomagania
No i wtopa. W żadnym wypadku nie kupujcie tej pompy co w linku. Pompa ta nie pasuje do Kappy. Oczywiście Sprzedający zaproponował, żeby [sic] warsztat przerobił tą pompę (chodzi o mocowanie koła pasowego, oraz podłączenie przewodu ciśnieniowego) - moim zdaniem to niedopuszczalne, zwłaszcza, że przeróbki nie gwarantują tego czy pompa da odpowiednie ciśnienie (jeżeli uda się podłączyć). Serwis załatwił mi oryginalną pompę i samochód bangla. Muszę jeszcze tylko zrobić wysprzęglik, gdyż to on prawdopodobnie przepószcza płyn hamulcowy."PeGaZ" pisze:I mam ciąg dalszy. Pompę dałoby się zregenerować, ale ma już wyrobiony element, który jest odpowiedzialny za pompowanie.
Kupiłem więc: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82143569, gdyż koszt regeneracji byłby porównywalny z ceną jaką zapłaciłem za nową pompę.
Mam nadzieję, że będzie pasować.
Żeby było śmieszniej sprzedający na Allegro się wypiął i nie ma zamiaru przyjąć zwrotu - na razie sprawę zgłosiłem do Allegro, ale następnym etapem pewnie będzie Policja

Uważajcie więc, od kogo i co kupujecie....

Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Kappa - awaria wspomagania
dokonalem zakupu plunu MILITEC-1 z firmy AKSON ttp://www.militec1.pl/ i dolalem do wspomagania zalecane 30ml.
dzis bylo -4 stopnie ale niestety poprawy narazie brak, moze jeszcze cos sie zmieni jak troche pojezdze bo od dolania zroblil kylki kilka km.
dzis bylo -4 stopnie ale niestety poprawy narazie brak, moze jeszcze cos sie zmieni jak troche pojezdze bo od dolania zroblil kylki kilka km.
Kappa - awaria wspomagania
Sprawdzałem zawartość płynu od wspomagania.
Kolor brunatny - powiedziałbym brązowo-bordowy, opiłków nie widać.
Natomiast pod zakrętką zebrało się trochę białej, gęstej mazi - coś jak majonez
Pora wymieniać ?
Kolor brunatny - powiedziałbym brązowo-bordowy, opiłków nie widać.
Natomiast pod zakrętką zebrało się trochę białej, gęstej mazi - coś jak majonez

Pora wymieniać ?
Kappa - awaria wspomagania
No sądzę, że lepiej to zrobić wcześniej niż za późno. U mnie po wymianie jest fajny czerwony jak sok malinowy (noe może nie aż tak)."Roger7" pisze:Sprawdzałem zawartość płynu od wspomagania.
Kolor brunatny - powiedziałbym brązowo-bordowy, opiłków nie widać.
Natomiast pod zakrętką zebrało się trochę białej, gęstej mazi - coś jak majonez
Pora wymieniać ?
U mnie pompa była totalnie rozwalona. Niby działała, ale zapadł się mechanizm napędowy (uszkodziło się łożysko), tak że koło pasowe ocierało o obudowę. Dopiero ciśnienie je wypychało. Naprawa była możliwa (wymiana łożyska), ale nie gwarantowała długiego działania, gdyż wewnętrzne elementy już były mocno sfatygowane...
Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kappa - awaria wspomagania
Miałem to samo myślałem że to rolka napinacza paska /klinowego/ okazało sie że to przekładnia kierownicza była powodem tych hałasów przy skrecaniu kierownicą ,wymieniłem wczesniej płyn i po wymianie nastąpił wyciek z przekladni
przedtem Lancia Thema 2.5 Turbo Diesel
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
mam to samo wyje mi najprawdopodobniej wspomaganie
olej wymieniany na valvoline maxlive atf w lato ???
nie wiem co sie dzieje ??
po przejechaniu około 3 - 5 km wycie ustaje.
może wymienić olej na syntetyk
olej wymieniany na valvoline maxlive atf w lato ???
nie wiem co sie dzieje ??
po przejechaniu około 3 - 5 km wycie ustaje.
może wymienić olej na syntetyk
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kappa - awaria wspomagania
Nic nie pomogło nie obyło sie bez wymiany przekładni tj regeneracj bo kupiłem 2 która i tak po około 2 miechach zaczęła wyć i przeciekać dlatego nie kupowałem następnej urzywki tylko zregenerowałem stara i jest super
przedtem Lancia Thema 2.5 Turbo Diesel
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
mój mechanik twierdzi że jeżeli wyje jak jest zimno to nic wielkiego,
po zimie wymienię olej na atf syntetic
http://www.dolejolej.pl/img/produkt_h_popup.jpg[/img]
sugerował aby poczekać ze 3 - 5 minutek aby rozgrzała sie na mrozie i abym nie skrecał.
po zimie wymienię olej na atf syntetic
http://www.dolejolej.pl/img/produkt_h_popup.jpg[/img]
sugerował aby poczekać ze 3 - 5 minutek aby rozgrzała sie na mrozie i abym nie skrecał.
Kappa - awaria wspomagania
MILITEC-1 nie rozwiazal problemu,"Luckyy" pisze:dokonalem zakupu plunu MILITEC-1 z firmy AKSON ttp://www.militec1.pl/ i dolalem do wspomagania zalecane 30ml.
dzis bylo -4 stopnie ale niestety poprawy narazie brak, moze jeszcze cos sie zmieni jak troche pojezdze bo od dolania zroblil kylki kilka km.
dwukrotna wymiana plynu (oleju) na nowy tez nie pomogla.
jakos nie bardzo chcialo mi sie wymienica pompe ze wzgledu na koszt i koniecznosc pozbycia sie auta na caly dzien wiec eksperymentowalem dalej i UDALO SIE!!
Jakis miesiac (moze dwa) temu dolalem do oleju TO(Ceramizer służący do hydraulicznego układu wspomagania kierownicy)
http://www.ceramizer.pl/sklep/images/fu ... aganie.jpg[/img]
wczoraj rano jak zapalalem bylo -5 i po zapaleniu cisza, dzis bylo -6 i po zapaleniu tez cisza - krece kierownica - nadal cisza - wiec wyglada ze pomoglo!!
Jeszcze nigdy nie bylo tak cicho po zapaleniu na takim mrozie

Jak narazie jestem zadowolony, wspomaganie dziala bez tak jak dzialalo ale juz nie wyje nawet przy skreceniu kierownica na max'a
Kappa - awaria wspomagania
To ciekawe. Chyba kupie ten preparat bo okazalo sie wczoraj, ze mam podobny problem.
Troche mnie to dziwi, bo plyn mam czysty i cicha przekladnie nawet na skraju wychylenia.
Do tego dziwnym objawem jest rownoczesnie za wysokie ladowanie na wyzszych obrotach - wedlug wskaznika (15v) - przez dwa dni stracilem dwie zarowki H7.
Po przejechaniu kilometra moze dwoch przechodzi i caly dzien jest spokoj.
Czy w Kappie regulator napiecia jest ze szczotkotrzymaczem (bo moze sie szczotki zawieszaja?)? Czy mozna go gdzies dokupic? Na allegro nie widzialem.
Pozdrawiam!
Troche mnie to dziwi, bo plyn mam czysty i cicha przekladnie nawet na skraju wychylenia.
Do tego dziwnym objawem jest rownoczesnie za wysokie ladowanie na wyzszych obrotach - wedlug wskaznika (15v) - przez dwa dni stracilem dwie zarowki H7.
Po przejechaniu kilometra moze dwoch przechodzi i caly dzien jest spokoj.
Czy w Kappie regulator napiecia jest ze szczotkotrzymaczem (bo moze sie szczotki zawieszaja?)? Czy mozna go gdzies dokupic? Na allegro nie widzialem.
Pozdrawiam!
Lancia K JTD 98r
Suzi B6 96r
Suzi B6 96r